Welk stuk vuurwerk eindelijk dit jaar voor het eerst

Veel dingen :) Ik maakte me voorheen erg druk over wat ik mee kon krijgen met het ov / op de fiets. Liet daarom de wat grotere dozen vaak staan. Inmiddels aardig doorgewinter :)

Dat zijn de Three Stage Trouble (Redwire), Red Maroon (VWM) en The Ultimate (VWT).
Alle voor een mooi prijsje kunnen aanschaffen.
Kijk er naar uit!
:thumbsup:

Dit jaar hoop ik eindelijk de Pyro Tsunami, Tycoon, Obsessed en Golden Bonfire Fanshape te schieten. Vorig jaar heb ik ze opzij gezet vanwege de harde wind. Hopen dat de wind nog wat afneemt t.o.v. wat nu voorspeld wordt.

Ik ga dit jaar serieus voor het eerst vompounds schieten. Altijd losse cakes gehad, wel ooit in 2012 een doorlontbox maar compounds dus nog nooit.

Daar gaat dit jaar (eindelijk) dus verandering in komen.

Hier ook de Cairo voor het eerst, dan wel met het 1.2 ultimate chry label van Broekhoff.

Ook kijk ik erg uit naar de Snow Crystal fontein na de hype van de crackling crystal.

Verder voornamelijk de bekende toppers dit jaar. :)

Heb in het verleden (4 jaar terug) 24 Karrad Gold, Magic in the Air, Lumberjack A,B gehad.

Aantal jaren niets gekocht, dit jaar alles wat ik besteld heb is een primeur:

CR Dierencakes 4x36 shots 25mm: Rabbit, Dog, Pig, Rooster
China Red Cakes 6x25shots 25mm: Hakuna Matata
CR Compounds 130 shots & 120 shots 25mm 1500gram~ : WipeOut & Stargate

Ben benieuwd, kennen jullie deze al? Wat is jullie mening hoor het graag :)

Aantal nieuww compounds, maar waar ik het meest benieuwd naar ben, heb na jaren twijfelen eindelijk 2 Crossette cakes.

Heb in het verleden (4 jaar terug) 24 Karrad Gold, Magic in the Air, Lumberjack A,B gehad.

Aantal jaren niets gekocht, dit jaar alles wat ik besteld heb is een primeur:

CR Dierencakes 4x36 shots 25mm: Rabbit, Dog, Pig, Rooster
China Red Cakes 6x25shots 25mm: Hakuna Matata
CR Compounds 130 shots & 120 shots 25mm 1500gram~ : WipeOut & Stargate

Ben benieuwd, kennen jullie deze al? Wat is jullie mening hoor het graag :)
Die dierencakes zijn heel goed. Kan je geen buil aan vallen. Hakuna Matata een mooi assortiment, maar kan je aanraden deze voor de dierencakes uit te schieten. Qua effectgrootte zijn ze toch minder indrukwekkend.

Ook hier is alles wat er tot zover besteld is nieuw voor me.
Maar er steekt 1 item bovenuit,dat is iets wat al errug lang op de verlanglijst stond,maar nooit is gearriveerd hier,en dat is de transbomber.

Heb al sinds 2018 een Evolution Winternight staan, maar is elk jaat k u t weer. Hoop hem dit jaar voor het eerst te kunnen afsteken!

ik hoop dit jaar te eindigen met 2x de Transbomber. Enkele jaren geleden had ik er 2 stuks gekocht, helaas is toen alles in beslag genomen. De afgelopen jaren de voorkeur gegeven aan andere boxen, nu toch maar eens eindigen met deze ex-box van het jaar. Ben benieuwd of ze nog steeds indrukwekkend zijn.

Back
Bovenaan