[Archief] Lucht Geweld

Artikelnummer: 067
Artikelnaam: Lucht Geweld
Netto Kruitgewicht: 38 gram per pijl
Aantal Vuurpijlen: 6 stuks
Effectomschrijving: Rood glitter effect, wit glitter effect, wit sterren effect, groen glitter effect, groen sterren effect, geel sterren effect
Richtprijs: €39.50,-

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze pijlen waren prachtig! Ze gaan enorm hoog en dan volgt er een flinke knal en een prachtig mooi en groot boeket! Voor volgend jaar zijn ze alleen afgekeurd omdat ze volgens VROM teveel flash zouden bevatten.. Hopelijk kunnen ze daar volgend jaar wat aan doen want deze pijlen staan echt aan de top in Nederland!

Deze pijlen waren prachtig! Ze gaan enorm hoog en dan volgt er een flinke knal en een prachtig mooi en groot boeket! Voor volgend jaar zijn ze alleen afgekeurd omdat ze volgens VROM teveel flash zouden bevatten.. Hopelijk kunnen ze daar volgend jaar wat aan doen want deze pijlen staan echt aan de top in Nederland!

Inderdaad, ik stond naast Alexy met oud en nieuw toen hij de pijlen afstak.
Ik was gigantisch onder de indruk van deze pijlen. De pijlen bereikten een enorme hoogte, gaven een groot boeket in prachtige kleuren en nog een denderende knal na. Het zou zonde zijn als deze niet meer terugkomen.
:bye:

Ik heb ze alleen op het filmpje gezien maar ze zien er echt heel mooi en afgewerkt uit, en aan de meningen van Alexy en Moontan te zien zijn dit echt top pijlen, ik zou deze zeker een keer in het echt willen mee maken.

Inderdaad, ik stond naast Alexy met oud en nieuw toen hij de pijlen afstak.
Ik was gigantisch onder de indruk van deze pijlen. De pijlen bereikten een enorme hoogte, gaven een groot boeket in prachtige kleuren en nog een denderende knal na. Het zou zonde zijn als deze niet meer terugkomen.
:bye:

En ja! ze komen er weer! ik heb het net gehoord van mijn dealer hier in tilburg:cool:, hij heeft ze liggen voor dit jaar , MAAR een nadeeel! hij kost dit jaar 10 euro meer dus €39.50
maar ja, maak toch niks uit.!:D

Dit jaar inderdaad te koop voor 39,50 per zes. Desondanks liepen ze als een trein in de winkel. Het zijn ook gewoon steengoede pijlen. Ik heb ze niet zelf gehad, maar toen in om half één buiten stond, zag ik een eind verderop een pijl de lucht ingaan. En ik kan met zekerheid zeggen dat dat een Luchtgeweld moet zijn geweest. Mijn God, wát een boeket! Echt rond, pistel erin, daverende knal, felle kleur, en die sterren die opeens oplichten zijn ook prachtig.
Enige minpuntje is dat ze (in elk geval dit exemplaar) te hoog opstijgen. Dan lijkt het boeket altijd kleiner. Ik hoorde overigens van een collega bij Witte Tenten dat hij vorig jaar beide pijlenpakketten had afgestoken. Hij vond eigelijk de ietsje goedkopere Donder en Bliksem nog wel iets mooier dan deze Luchtgeweld. Nu weet ik niet hoe dat dit jaar is, omdat wellicht de inhous van de pijlen is veranderd gezien het feit dat ze eerst afgekeurd waren.

Prachtig prachtig prachtig. Net als vorig jaar. Ze zijn aan de prijzige kant, maar als je ze eenmaal omhoog ziet gaan weet je waar dat extra geld vandaan komt.

Ik zal volgend jaar ook maar donder en bliksem proberen dan Dark Soul!

Op jacht naar goede, bijzondere pijlen heb ik dezen (en Donder & Bliksem) ook in mijn vizier. De kleuren vind ik op het filmpje niet goed naar voren komen, maar daarvoor geloof ik jullie op jullie woord. Ik hoop dat de boeketgrootte door de lichte wijziging niet nadelig veranderd is, de effecten (het zwermen) zien er opvallend uit.

Richard ik had dit pijlenpakket dit jaar.
Afgestoken tijdens mijn traditionele pijlenuurtje naast diverse andere pijlenpakketten. Het is een goed pakket, met grote boekketten, harde burst.
De pijlen gaan enorm hoog. En er zit veel goud in (willow/brocade,s)
Helaas niet gefilmd

Dank voor je mening, Fred. Grote boeketten, harde burst... maar meer goud dan kleur dus?

Ben persoonlijk meer een liefhebber van heldere kleuren en mooie kleursamenstellingen, naast het standaard (ja sorry hoor..) goud en zilver. Het is enkel op dat gebied dat enkele Belgische pijlenpakketten nog beter scoren dan de Nederlandse.
Deze dus geen kleurentopper, maar snoeiharde grote brocade- en willowtopper? Komen die zwermeffecten nog leuk uit?

Ik zit ook een beetje te twijfelen tussen deze en Donder en Bliksem.
Ik denk eigenlijk dat ik voor de laatste ga, omdat daar al (straat)filmpje van op internet staat en de prijs toch een stuk lager is.

Ik zit ook een beetje te twijfelen tussen deze en Donder en Bliksem.
Ik denk eigenlijk dat ik voor de laatste ga, omdat daar al (straat)filmpje van op internet staat en de prijs toch een stuk lager is.

Ik zit ook te twijfelen maar ik ben er nu wel uit dat ik voor Donder en Bliksem ga t.o.v. Luchtgeweld. De reacties op die tweede zijn toch wat minder, filmpje van Donder en Bliksem van Gerwin vond ik helemaal geweldig en in Luchtgeweld zit meer goud/willows/brocade's (volgens Moontan/Fred). De prijs van Donder en Bliksem is ook lager maar wel hoog in vergelijking tot het aantal pijlen. Daarom zit ik nog te twijfelen over het Killing Arrow pakket of Donder en Bliksem.

De keuze is aan jou Maiko. Killin Arrow had ik afgelopen jaar en die beviel prima. Vooral de grote pijlen waren geweldig, alleen de kleine pijlen gaven alleen een knalletje, wat ik persoonlijk heel jammer vind. Als je die pijlen dan even weg denkt en alleen de pijlen met échte effecten meetelt, dan komt dat ook neer op 4,80 per pijl.
Dan is het dus alleen nog een kwestie van afwegen op de effecten.

Back
Bovenaan