Silver Conic Fontain

Artikelnummer: NL413
Artikelnaam: Silver Conic Fontain
Effectomschrijving: grote crackling fontein
Richtprijs: €9.25,-
Verpakkingseenheid: 20/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

ik vind hem prijzig maar hij knetterd echt heel hard!
en komt vrij hoog!
zou zeggen per 3 heb je echt oorpijn:D

De prijs van dit jaar licht op 10,50. Het lijkt vrij duur maar het is een erg goede fontijn, daarom heb ik er ook 5 van besteld die in schape komen te staan.
Hij komt lekker hoog en de crackling is behoorlijk hard, voor de afwisseling is dit een leuk product als je genoeg buget hebt.

De prijs van dit jaar licht op 10,50. Het lijkt vrij duur maar het is een erg goede fontijn, daarom heb ik er ook 5 van besteld die in schape komen te staan.
Hij komt lekker hoog en de crackling is behoorlijk hard, voor de afwisseling is dit een leuk product als je genoeg buget hebt.

Ik heb precies dezelfde gedachten over deze fontijn. Het kost wat maar dan heb je wel een dikke vette crackling fontijn... mijn oog viel eerst op de Eternal Fire van B&W maar nu ik dit filmpje heb gezien probeer ik deze te scoren.

Ohhh deze gingen per 8 (?) gelijk tijdens de finale van de Hermans Marine demonstratie in Heemskerk, dat was optimaal genieten! De crackling was echt hard! Fontijn duurde niet heel lang, maar ging zeker erg hoog.

Komt hoog, harde crackling. Klinkt goed :)

PC300099.jpg

dat valt me erg tegen: te kort en te laag. Blij dat ik 'm niet had, dan was de Fountain van Mercurius toch een stuk beter!

Raar maar waar is dat mijn "Silver Conic Fountain" echt zilver was en geen crackling bevatte zoals bij de rest. Een erg mooie fontein met langdurig zilver, echt een plaatje. De hoogte van het effect was zeer goed te noemen, rond de 4 meter op z'n hoogtepunt schat ik.

had deze ook en vond het een mooie grote fontein,alleen de crackling was dus nergens te bekennen helaas:mad:had hem hier ook juist voor gekocht!volgend jaar dus niet meer.

filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

goh, das weer een heel andere fontein... hoger en langer ook. Lekker consistent de levering van deze fontein van Zena, je weet nooit welke van de twee je krijgt. Dan maar niet.

goh, das weer een heel andere fontein... hoger en langer ook. Lekker consistent de levering van deze fontein van Zena, je weet nooit welke van de twee je krijgt. Dan maar niet.

Ja idd beetje raar dat je er niet vanuit kan gaan zoals er op de beschrijving gezegd wordt.de een is laag met crackling de ander hoog zonder crackling..

het is ook geen fonteintje van 2,50 en mag dan wel verwachten dat hij ook de beloofde effecten geeft.maargoed als ik het andere filmpje zie heb ik nog geluk gehad met de hoogte:shocked:

Back
Bovenaan