Mega Steps

Gisterenavond gezien bij de demo in Huizen en dit jaar weer bij mij in de straat
Het blijft mijn lievelingscake van Proline.
De opbouw in deze cake is geweldig. De boeketten van peonies gaan steeds sneller en harder en de finale in willows in geel/groen is overdonderend.

Gisterenavond gezien bij de demo in Huizen en dit jaar weer bij mij in de straat
Het blijft mijn lievelingscake van Proline.
De opbouw in deze cake is geweldig. De boeketten van peonies gaan steeds sneller en harder en de finale in willows in geel/groen is overdonderend.
Zeker een top cake jah!
Met de jaarwisseling had ik er 2 en ze waren kei goed! iedereen was onder de indruk :D

Net gezien op een demo. Het was inderdaad een mooie cake, vooral de combinatie groen geel was erg mooi!

Zaterdag gezien op een demo, en ik moet zeggen dat ik bijna spijt heb dat ik deze niet heb genomen. Wat een geweld. Een goed opbouwend effect, met een achterlijk schitterende finale. Zeker waar voor je geld (in tegenstelling tot die nieuwe bakken zoals de Mega Box).

Schitterende pot zeg... Alleen jammer genoeg heb ik deze niet op de film gekregen omdat mn geheugenkaart ineens vol was. Achnouja volgend jaar nog n kans :P

ook deze hebben ik en michael / pyromaniac geschoten gisteren .
echt geweldig , de finale effecten waren breder als onze hele straat .
de burstknallen en de kleuren waren top .
en ik hou zoiezo al erg van mixed blokjes dus deze was perfect .

Back
Bovenaan