Proud mary

Ja mooi ding, wel weer veel goud blink crackling, bv die ene rij geelblauw had meer terug mogen komen. Alsnog prachtbak hoor, staat hier op 't lijstje

Deze heb ik even gemist. Wat een geweldige box is dit. Bedankt voor de beelden.

Afgelopen jaar getwijfeld tussen de bewezen Sylvester Mainframe en de nieuwe Proud Mary waarbij de keuze op de eerste gevallen is. Als ik nu de straatfilmpjes zie dan was de Proud Mary zeker geen mindere keuze geweest, een mooie sierlijke compound, burst, boeketgrootte en kleuren prima in orde en ondanks de verscheidenheid aan effecten en schietpatronen niet rommelig op een klein stukje na in de 2e cake. Deze toch maar eens op het lijstje zetten voor dit jaar.

Heel mooie bak. Beetje het iets kleinere broertje van Sylvester MF/Beyond Redemption. Die hebben lijkt me net wat grotere effecten maar heel veel scheelt het allemaal niet.

Genoeg filmpjes om een goede indruk van deze bak te krijgen, bedankt allemaal.
Ziet er prima uit, mix van lompe boeketten met tails, prima combinatie. Mooie bak om even van te genieten ook.

Ben heel blij deze te hebben mogen zien! Dit is echt een topper en betaalbaar!
Wel verkeerd om aangestoken.

Komt op films zeker goed over ja, wellicht tog eens overwegen voor dit jaar. Vind er genoeg variatie inzitten, burst komt ook goed over en boeketten lijken prima qua grootte.

Qua effecten eigenlijk beiden (beyond redemption/sylv mainfr) pretty boring, altijd zelfde roodgroen blink goud en toefje crackling... Schietwijze leuk maar zien we natuurlijk veel vaker zo. Degelijk en ook wel waar voor je geld qua kwaliteit, maar om het nou in welke zin dan ook spectaculair, creatief of vernieuwend te noemen...nee

Met de 25% kortingsactie enorm zitten twijfelen, in het mandje uit het mandje enz. Uiteindelijk niet gedaan en zie nu dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt haha. Nou dit jaar maar op de lijst dan

Qua effecten eigenlijk beiden (beyond redemption/sylv mainfr) pretty boring, altijd zelfde roodgroen blink goud en toefje crackling... Schietwijze leuk maar zien we natuurlijk veel vaker zo. Degelijk en ook wel waar voor je geld qua kwaliteit, maar om het nou in welke zin dan ook spectaculair, creatief of vernieuwend te noemen...nee

Precies wat jij noemt vind ik ook pretty boring. Maar bij de BeyRed viel me het eerlijk gezegd helemaal niet op. Ik vond het al met al een schitterende bak! Leek wel 30 mm. Ik weet niet of er een kooi omheen zat of niet, maar toen ie we de doos openden zat die er dus niet omheen. Nou...in dit geval weinig van gemerkt.

Precies wat jij noemt vind ik ook pretty boring. Maar bij de BeyRed viel me het eerlijk gezegd helemaal niet op. Ik vond het al met al een schitterende bak! Leek wel 30 mm. Ik weet niet of er een kooi omheen zat of niet, maar toen ie we de doos openden

Beyond redemption is ook 30mm

Beyond redemption is ook 30mm

Klopt helemaal! Ik had beter op moeten letten. Oke: wat me dan opvalt is dat het aantal schots en kruitgewicht nagenoeg gelijk is. Toch zie ik wel een verschil in de output (PM is prima, BR is nog beter). Ander soort kruit, meer flash??? Of kan 30 mm met exact hetzelfde kruit beter presteren dan 25 mm? Ik heb daar weinig verstand van (onder andere)

Innovatief? Niet per sé, maar het haalt wel een bepaalde basiskwaliteit die in de huidige markt echt geen garantie is (kooiloos, 20mm etc).

Back
Bovenaan