Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een geweldige box was dit zeg! door de wind verwaaide de boeketten wel een beetje maar echt een pareltje.
Deze gaat met stip weer op de lijst voor aankomende jaarwisseling
Qua effecten eigenlijk beiden (beyond redemption/sylv mainfr) pretty boring, altijd zelfde roodgroen blink goud en toefje crackling... Schietwijze leuk maar zien we natuurlijk veel vaker zo. Degelijk en ook wel waar voor je geld qua kwaliteit, maar om het nou in welke zin dan ook spectaculair, creatief of vernieuwend te noemen...nee
Precies wat jij noemt vind ik ook pretty boring. Maar bij de BeyRed viel me het eerlijk gezegd helemaal niet op. Ik vond het al met al een schitterende bak! Leek wel 30 mm. Ik weet niet of er een kooi omheen zat of niet, maar toen ie we de doos openden
Beyond redemption is ook 30mm
Qua effecten eigenlijk beiden (beyond redemption/sylv mainfr) pretty boring, altijd zelfde roodgroen blink goud en toefje crackling... Schietwijze leuk maar zien we natuurlijk veel vaker zo. Degelijk en ook wel waar voor je geld qua kwaliteit, maar om het nou in welke zin dan ook spectaculair, creatief of vernieuwend te noemen...nee