Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Ziet er goed uit! :D
Gaan ze gewoon veel lager dan de gemiddelde pijl, of is het boeket ook wel echt groter dan gemiddeld?

Nee de effecten zijn echt verbazingwekkend goed en groot, ik had ze vorig jaar en stond er versteld van. Dit jaar waarschijnlijk maar weer proberen, toppijlen!

de kleinere gaan ietsjes lager, waardoor het effect ook gigantisch blijft. de grote zijn gewoon super pijlen, lijken wel profdingen!

ik denk na het lezen van de recties en na het kijken van de filmpjes ik dee een paket of 2a3 van mee ga nemen met de voor verkoop.
wilde eerst na belgie voor mooie pijlen. maar dat hoefd nu niet meer ik blijf lkkr in nl want zo te zien zijn hier ook uitstekende pijlen te halen voor in me rek!
viva de killing arrow:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pijlenrek van mij van afgelopen jaar:
eerst fire pijlen, tussendoor wat sun warrior en cruise rockets, en uiteindelijk finale van allemaal killing arrows!!!

Is de prijs gewoon het zelfde gebleven voor deze pijlen?

Ik mag toch hopen dat hij hier in Enschede dit jaar wat in prijs daalt. Vorig jaar was de prijs 42,50. Een stuk hoger dan het landelijk gemiddelde. Maar zelfs voor die prijs zou ik er nog 2 halen :D

Dit jaar zal ik van alle pijlen eens een filmpje maken. Dit zal gebeuren met mijn nieuwe (betere) filmcamera :D

movie

pijlenrek van mij van afgelopen jaar:
eerst fire pijlen, tussendoor wat sun warrior en cruise rockets, en uiteindelijk finale van allemaal killing arrows!!!

Die Finale. Deed mij denken aan een 2 inch only gold finale blok van de kruiterij :shocked:
De effecten zijn alleen niet gold :)

Echt heel erg fraai en mooi gedaan. Klasse.:thumbsup:

Het beste pijlenpakket wat ik ooit heb gehad. Van de kleinste tot de grootste pijl, ze zijn allemaal mooi.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Boeketten zijn goed groot en blijven lang hangen inderdaad, ik had er alleen liever wat meer kleur in gezien. Nu vind ik het allemaal een beetje veel van 't zelfde zilver en goud.

na al deze reacties gehoord te hebben ben ik er zeker van dat ik deze neem.
want er moeten altijd pijlen in mijn collectie zitten.
alleen zijn deze pijlen ook goed afgewerkt?
vorig jaar namenlijk pijlen van broekhoff waarvan 1/3 wel iets mankeerde en dat wil ik niet meer.

Back
Bovenaan