"Nishiki Kamuro" - 44sh 30mm Compound

Waarschijnlijk kan deze niet in NL verkocht worden omdat 1 schot van beide cakes een mine zou moeten zijn (omdat het meer als 15 gram per schot is)
Met dank aan de regeltjes hier.

Wat een bak dit zeg ! Ga toch maar eens kijken of ik dit ding kan scoren ergens bij de buren :p

Waarschijnlijk kan deze niet in NL verkocht worden omdat 1 schot van beide cakes een mine zou moeten zijn (omdat het meer als 15 gram per schot is)
Met dank aan de regeltjes hier.

Dit klopt inderdaad. En te veel risico in Nederland met laag vallende sterren, dat vind het ILT niet zo leuk.

1.3G mag bij ons ook verkocht worden, zolang er een kooi omheen zit. Dus daar ligt het niet aan. Het is zoals Burning Salvo zegt, dat er een 'combinatie van..' moet zijn.

Dit klopt inderdaad. En te veel risico in Nederland met laag vallende sterren, dat vind het ILT niet zo leuk.

1.3G mag bij ons ook verkocht worden, zolang er een kooi omheen zit. Dus daar ligt het niet aan. Het is zoals Burning Salvo zegt, dat er een 'combinatie van..' moet zijn.

Best wel gek dan dat de Kometenbombe2 door de keuring zijn gekomen, de Goldcrackerweide kwam tot de straat ?!

Degene met laagvallende sterren zouden ook niet door de keuring komen hoor. Niet alles wordt gekeurd. Dat gebeurd 'steekproefsgewijs'.

klopt deze waren heel laat binnen en zijn niet meer gekeurd , anders hadden wij ze zeker niet kunnen schieten . en dat geluk hebben we in het verleden als is meer mee gemaakt . kijk naar geiserblitz van mania , deze hebben echt niet het zelfde durven te produceren anders kwam die er ook niet door bij de ILT

Ik las in dit topic dat de adviesprijs 70 euro zou bedragen, ik zie hem echter bij talfeuerwerk staan voor 89,95 en dat is best fors. Iemand deze ergens gespot voor de reeds vermelde adviesprijs?

Nou er is nog twijfel om nog wat te bestellen, een assortiment wil ik er nog wel bij.
Kheb er zelf hier nog niks besteld maar de Nishiki zou ik er ook nog wel bij willen :D

Zo dan, wat een verschil met alle voorgaande filmpjes zeg, hier geen blauw aanwezig ?
Nog steeds wel een beauty, maar wel met de kanttekening dat hij niet echt speciaal meer is :sad:

Zo dan, wat een verschil met alle voorgaande filmpjes zeg, hier geen blauw aanwezig ?
Nog steeds wel een beauty, maar wel met de kanttekening dat hij niet echt speciaal meer is :sad:

Volgens mij een fletse opname. In eerste deel alsnog sterren te zien die blauw (moeten) zijn.

Degene met laagvallende sterren zouden ook niet door de keuring komen hoor. Niet alles wordt gekeurd. Dat gebeurd 'steekproefsgewijs'.
Ja we hebben inderdaad mazzel gehad met die dingen destijds :D

Heb er een paar gehad die echt letterlijk van de dakpannen af stuiterden.

Wel echt een prachtig effect, volgend jaar maar eens kijken of ik die Nishiki op de kop kan tikken ergens

Wat een bak zeg! In het enthousiasme net een kwartslag verkeerd gezet. Volgend jaar een herkansing dan maar.

Back
Bovenaan