Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom wendt ik mij tot mij mede pyro's. Ik zoek nog een tweetal compounds die echt barsten van de felle kleuren. Poema twilight, fire festival, volt final colorz, magnum kingstown, en prof box van driesprong heb ik al besteld. Joker en undercover staan al op de wishlist. Weten jullie nog 2 kleurrijke compounds die een mooie toevoeging kunnen zijn?

Zou ik de Scala 100A meepikken bij Zena, is op dit moment voor een mooi prijsje te halen !

Wederom wendt ik mij tot mij mede pyro's. Ik zoek nog een tweetal compounds die echt barsten van de felle kleuren. Poema twilight, fire festival, volt final colorz, magnum kingstown, en prof box van driesprong heb ik al besteld. Joker en undercover staan al op de wishlist. Weten jullie nog 2 kleurrijke compounds die een mooie toevoeging kunnen zijn?

Obsessed en Bella Ciao St8ment

Dragon Box 3 of MJB Box misschien een optie?

Benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden haha, tips genoeg hier zo :thumbsup:
Heb mijn oog laten vallen op shots of anarchy. Mocht ik dit jaar een trip naar belgie maken,dan neem ik zeker de scala mee. Heb nu als tweede optie katan special 2. Past ook beter in het budget haha shots of anarchy neemt allec ruimte in haha

Primavera(Pangu) en Black Caiman (Lesli).

Black caiman moet ik hebben. Had hem nog niet bekeken omdat hij niet op de route lag van winkels die ik ga bezoeken. Maar nu zag ik hem toch ergens op de route. Wat een toffe bak is dat zeg, geen fan van lesli maar deze kan ik niet laten liggen!

Black caiman moet ik hebben. Had hem nog niet bekeken omdat hij niet op de route lag van winkels die ik ga bezoeken. Maar nu zag ik hem toch ergens op de route. Wat een toffe bak is dat zeg, geen fan van lesli maar deze kan ik niet laten liggen!

Let wel, de straat films verschillen nogal van de product film.

Ik heb zelf ook de gok genomen, maar ivm verbod vorig jaar hem nog niet zelf kunnen testen. Op de product film is het werkelijk een plaatje.

Let wel, de straat films verschillen nogal van de product film.

Ik heb zelf ook de gok genomen, maar ivm verbod vorig jaar hem nog niet zelf kunnen testen. Op de product film is het werkelijk een plaatje.

De straatfilms zagen er ook niet heel verkeerd uit, maar die kleuren pakken de camera ook lastig. Helaas heb ik nog nooit een product gehad wat exact hetzelfde was dan op zon productvideo. En zeker brocade effecten vallen altijd vies tegen. Toch vond ik die straatvideo nog niet eens zo heel slecht hoor. Maar thnx voor de tip

Daar ben ik weer, ik heb wederom jullie hulp nodig. Mijn bestellijst is al aardig compleet. Ik ben nu nog opzoek naar cakes met bijzondere effecten. Ik ben al een aantal crossette cakes op het spoor, maar weten jullie nog 1 a 2 cakes/compounds waarbij je echt denkt van, zo dat is bijzonder, dat zie je bijna in geen andere cake/compound.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan