ElegantPyro
VWC lid
Haha duidelijk, dank heren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat zeggen jullie in deze situatie, 2 keer de Triple X, Willow Mayhem, Kingstown Hangover, Mythology Display Box, W Triple Layer. Of de Pyro de Papel, Shots Of Anarchy en de Heisenberg?
Ik zoek naar wat suggesties, ik ben opzoek naar wat mooie goudblokken van ongeveer tussen de 60 en 100 euro. wie kom me hier bij helpen.
daarnaast ben ik opzoek naar nog een mooi blokkie voor om 00:00 nu was ik aan het het kijken en vergelijken tussen de tournament box, triple x of de shots of anarchy! wat bevelen jullie mij aan? Anderen suggestie zijn ook welkom!
Waar gaat jullie voorkeur hedendaags heen? Ik zit met een ruim budget dit jaar en ben van plan echt veel te halen. Nu heb ik ook een jong gezin dus kan niet de hele avond buiten gaan staan. Ik overweeg nu om voornamelijk compounds te halen en cakes eigenlijk links te laten liggen. Kom nu op een ratio van 23 compounds en 25 cakes. Zeggen jullie haal een aantal compounds eraf en haal wat meer cakes die je bijv kan samen bundelen, of zeggen jullie hou je zoveel mogelijk bij compounds?
Ik werk zelf niet echt met ratio's... Want als je wilt, kun je voor €10.000 euro aan vuurwerk in 10 minuten weg schieten haha!
Als je niet heel de avond buiten wilt staan, maar wel top spullen wilt, is het logisch dat je voor compounds gaat. Ik zou je alleen maar aanraden, met een groot budget, haal de prodcuten die je écht mooi vind! Cakes kun je net zo van genieten als compounds!
En natuurlijk, projectjes of combinaties, chaos of gestructureerd in meervoud schieten, kan altijd! 2 dezelfde boxen met een metertje of 10 ertussen. Heeeerlijk.
Het is ook relatief gemakkelijk om een paar boxen achter elkaar te zetten. Zo bouw je één mooie show, bijvoorbeeld voor 18:00 (leuk voor je jonge kinderen voor het slapen gaan), of voor 0:00! 1 keer aansteken, paar minuten genieten. En lekker hobbyen en in elkaar zetten. Goede combi's bedenken, lekkere finale erbij!
Thnx voor je advies. Ja ik heb alleen maar cakes/compounds op mijn lijst staan die ik echt graag wil. Ik koop niet om het kopen. Ik denk dat ik toch 3 compounds ga cutten en nog wat mooie losse cakes koop. Ieder uur 2-3 cakes/compound stoken, dan kom ik de avond wel knap door!
Ennuhhhh gelukkig duurt t jaar nog lang genoeg om heel vaak van plan te wisselen![]()
Oke ik kom er niet uit. De triple x van Magnum of wachten tot de Supernaut 1 of 2 weer verkrijgbaar is bij zena?
Uexenve, daar heb je zeker een punt! Heb er inderdaad voor gekozen om de Armageddon te kiezen in plaats voor een dubbele Triple X. Met alle geluk van dien kan ik de Heisenberg voor een mooie prijs meenmen (190Euro).
Pyromun geeft goede suggesties, maar je zou ook kunnen kijken naar onderstaande, deze zijn iets goedkoper (en geven per 2 een dikke chaos...):
- Primal Instinct - Rubro
- Bushwackers - Eurostar
- Evobomber- Evolution
- Special #1 - Katan
- The Corolla - Evolution
- Final Gold - Vuurwerktotaal
Die grote boxen zijn allemaal dik! Tournament en Shots of Anarchy zijn i-shape, Triple x heeft er ook flink waaiers in zitten. Net wat je dikker vind! Enkele suggesties:
- Transbomber Champions Edition (dubbele compound, check in het topic het filmpje van MasterBsc)
- Katan Grande Special #400 (4 dubbele compound, nog niet in de straat gezien, maar wat een dikke video, puur geweld in een 4 voudige compound, verkrijgbaar voor 240-250 euro)
- Als je een beetje handig bent, zou je ook een assortiment kunnen doorlonten. Hier leent bijvoorbeeld Ultimate Citytrip van Magnum zich goed voor (salvos, tempo, divers)! Of een aantal cakes tegelijk, lekker chaos creëren met 6 19sh tegelijk!
Uexenve, daar heb je zeker een punt! Heb er inderdaad voor gekozen om de Armageddon te kiezen in plaats voor een dubbele Triple X. Met alle geluk van dien kan ik de Heisenberg voor een mooie prijs meenmen (190Euro).