Hulp nodig bij het maken van je bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zeggen jullie in deze situatie, 2 keer de Triple X, Willow Mayhem, Kingstown Hangover, Mythology Display Box, W Triple Layer. Of de Pyro de Papel, Shots Of Anarchy en de Heisenberg?

Maak een mix van beiden:

Triple X, Kingstown Hangover, Pyro+Papel, Shota of Anarchy.

Als je echt vast zit op de eerste of 2 keus dan zou ik ook zeker voor keuze 1 gaan.

Maar zal zeker nog eens kijken of je beide lijsten niet kunt mixen.

Ik zoek naar wat suggesties, ik ben opzoek naar wat mooie goudblokken van ongeveer tussen de 60 en 100 euro. wie kom me hier bij helpen.

daarnaast ben ik opzoek naar nog een mooi blokkie voor om 00:00 nu was ik aan het het kijken en vergelijken tussen de tournament box, triple x of de shots of anarchy! wat bevelen jullie mij aan? Anderen suggestie zijn ook welkom!

De Immortal Special van Katan is een 30 mm goudbak die vorig jaar voor €65 te krijgen was. Andere bekende goudbakken zijn de Immortal Gold, Golden Illusion en de Willow Mayhem. De prijzen van deze bakken liggen bij een goede actie rond de €90.

Laatst bewerkt:
Waar gaat jullie voorkeur hedendaags heen? Ik zit met een ruim budget dit jaar en ben van plan echt veel te halen. Nu heb ik ook een jong gezin dus kan niet de hele avond buiten gaan staan. Ik overweeg nu om voornamelijk compounds te halen en cakes eigenlijk links te laten liggen. Kom nu op een ratio van 23 compounds en 25 cakes. Zeggen jullie haal een aantal compounds eraf en haal wat meer cakes die je bijv kan samen bundelen, of zeggen jullie hou je zoveel mogelijk bij compounds?

Ik zoek naar wat suggesties, ik ben opzoek naar wat mooie goudblokken van ongeveer tussen de 60 en 100 euro. wie kom me hier bij helpen.

daarnaast ben ik opzoek naar nog een mooi blokkie voor om 00:00 nu was ik aan het het kijken en vergelijken tussen de tournament box, triple x of de shots of anarchy! wat bevelen jullie mij aan? Anderen suggestie zijn ook welkom!

Pyromun geeft goede suggesties, maar je zou ook kunnen kijken naar onderstaande, deze zijn iets goedkoper (en geven per 2 een dikke chaos...):

- Primal Instinct - Rubro
- Bushwackers - Eurostar
- Evobomber- Evolution
- Special #1 - Katan
- The Corolla - Evolution
- Final Gold - Vuurwerktotaal

Die grote boxen zijn allemaal dik! Tournament en Shots of Anarchy zijn i-shape, Triple x heeft er ook flink waaiers in zitten. Net wat je dikker vind! Enkele suggesties:
- Transbomber Champions Edition (dubbele compound, check in het topic het filmpje van MasterBsc)
- Katan Grande Special #400 (4 dubbele compound, nog niet in de straat gezien, maar wat een dikke video, puur geweld in een 4 voudige compound, verkrijgbaar voor 240-250 euro)
- Als je een beetje handig bent, zou je ook een assortiment kunnen doorlonten. Hier leent bijvoorbeeld Ultimate Citytrip van Magnum zich goed voor (salvos, tempo, divers)! Of een aantal cakes tegelijk, lekker chaos creëren met 6 19sh tegelijk!

Waar gaat jullie voorkeur hedendaags heen? Ik zit met een ruim budget dit jaar en ben van plan echt veel te halen. Nu heb ik ook een jong gezin dus kan niet de hele avond buiten gaan staan. Ik overweeg nu om voornamelijk compounds te halen en cakes eigenlijk links te laten liggen. Kom nu op een ratio van 23 compounds en 25 cakes. Zeggen jullie haal een aantal compounds eraf en haal wat meer cakes die je bijv kan samen bundelen, of zeggen jullie hou je zoveel mogelijk bij compounds?

Ik werk zelf niet echt met ratio's... Want als je wilt, kun je voor €10.000 euro aan vuurwerk in 10 minuten weg schieten haha!

Als je niet heel de avond buiten wilt staan, maar wel top spullen wilt, is het logisch dat je voor compounds gaat. Ik zou je alleen maar aanraden, met een groot budget, haal de prodcuten die je écht mooi vind! Cakes kun je net zo van genieten als compounds!

En natuurlijk, projectjes of combinaties, chaos of gestructureerd in meervoud schieten, kan altijd! 2 dezelfde boxen met een metertje of 10 ertussen. Heeeerlijk.

Het is ook relatief gemakkelijk om een paar boxen achter elkaar te zetten. Zo bouw je één mooie show, bijvoorbeeld voor 18:00 (leuk voor je jonge kinderen voor het slapen gaan), of voor 0:00! 1 keer aansteken, paar minuten genieten. En lekker hobbyen en in elkaar zetten. Goede combi's bedenken, lekkere finale erbij!

Ik werk zelf niet echt met ratio's... Want als je wilt, kun je voor €10.000 euro aan vuurwerk in 10 minuten weg schieten haha!

Als je niet heel de avond buiten wilt staan, maar wel top spullen wilt, is het logisch dat je voor compounds gaat. Ik zou je alleen maar aanraden, met een groot budget, haal de prodcuten die je écht mooi vind! Cakes kun je net zo van genieten als compounds!

En natuurlijk, projectjes of combinaties, chaos of gestructureerd in meervoud schieten, kan altijd! 2 dezelfde boxen met een metertje of 10 ertussen. Heeeerlijk.

Het is ook relatief gemakkelijk om een paar boxen achter elkaar te zetten. Zo bouw je één mooie show, bijvoorbeeld voor 18:00 (leuk voor je jonge kinderen voor het slapen gaan), of voor 0:00! 1 keer aansteken, paar minuten genieten. En lekker hobbyen en in elkaar zetten. Goede combi's bedenken, lekkere finale erbij!

Thnx voor je advies. Ja ik heb alleen maar cakes/compounds op mijn lijst staan die ik echt graag wil. Ik koop niet om het kopen. Ik denk dat ik toch 3 compounds ga cutten en nog wat mooie losse cakes koop. Ieder uur 2-3 cakes/compound stoken, dan kom ik de avond wel knap door!

Thnx voor je advies. Ja ik heb alleen maar cakes/compounds op mijn lijst staan die ik echt graag wil. Ik koop niet om het kopen. Ik denk dat ik toch 3 compounds ga cutten en nog wat mooie losse cakes koop. Ieder uur 2-3 cakes/compound stoken, dan kom ik de avond wel knap door!

Ennuhhhh gelukkig duurt t jaar nog lang genoeg om heel vaak van plan te wisselen :wink:

Ennuhhhh gelukkig duurt t jaar nog lang genoeg om heel vaak van plan te wisselen :wink:

Nou.. over een uur moet ik al een bestelling plaatsen bij driesprong haha ik doe het in etappes, pak nu wat freakacties mee, en dan sept/okt dan bestel ik opnieuw, gelukkig gaat niet iedere shop tegelijk open haha

Oke ik kom er niet uit. De triple x van Magnum of wachten tot de Supernaut 1 of 2 weer verkrijgbaar is bij zena?

Mijn voorkeur zou naar de triple x gaan, maar ik ben persoonlijk een beetje afgeknapt op funke Sinds tears of heaven. De kwaliteit blijft uiteraard beter dan de meeste NL compounds, maar de prijs is tegenwoordig zoveel hoger dan NL compounds dat ik tegenwoordig toch voorkeur geef aan NL compounds. Daarnaast is triple x wel echt een pracht ding. Waarom niet triple x nu in de freak en later in het jaar een supernaut?

Oke ik kom er niet uit. De triple x van Magnum of wachten tot de Supernaut 1 of 2 weer verkrijgbaar is bij zena?

Dit is een lastige.Ik heb dit jaar de supernaut 1 gehad. En dat was echt wel een topper. Had hem(al zeg ik het zelf) goed doorgelont zodat ie lekker vlot achter elkaar alles eruit ramde, dan heb je echt iets geweldigs in de straat.

De triple x heb ik nog niet gehad. Maar deze staat wel hoog op het lijstje om toch een keer aan te schaffen. en als ik afga op de filmpjes die op youtube staan dan komt het ook over dat het wel prima past hier in de straat:p

de supernaut staat nou in duitsland te koop voor 185. Je moet dan alleen wel naar duitsland rijden de laatste dagen van het jaar.

Ik kom er echt niet meer uit! Wat een keuzes zijn er toch tegenwoordig, toen ik als kleine jongen de krantjes kreeg was het gewoon een keuze maken en hopen dat het goed uitpakte. Tegenwoordig zijn er van elk product allerlei voorbeelden te vinden op YouTube die het toch moeilijker maken. Elke Compound/Cake heeft zo ze voor en na delen. Het niveau is echt gestegen qua siervuurwerk in Nederland en dat is prachtig om te zien. Even een vraag, Wat zouden jullie doen, de Triple X van Magnum Dubbel schieten of een enkele Triple X en een Armagedon nemen? Daarnaast twijfel ik nog om de Heisenberg er naast te nemen, maar zou ook voor de Supernaut 1/2 kunnen gaan. Dit is de lijst tot nu toe:

Compounds

1x Funke Corolla Blue - 30mm - 2500g - 100 Schots
2x Funke Elegant Night - 30mm - 2500g - 100 Schots
2x Funke Fireball - 30mm - 4840g - 200 Schots
2x Funke Nishiki Kamuro - 30mm - 999,6g - 44 Schots
1x Funke Paranoid - 20/30mm - 2900g - 116 Schots
1x Funke Scala 100A- 30mm - 2500g - 100 schots
1x Funke Snowblind - 30mm - 2500g - 100 Schots
1x Funke Yggdrasil - 30mm - 2500g - 100 Schots
1x Magnum Sylvester Mainframe - 30mm - 138 Schots
2x Magnum Triple-X - 25/30mm - 3631g - 281 Schots
1x Magnum W Triple Layer - 25mm - 1494g - 108 Schots
1x Pyrocentury El Patron - 30mm - 4000g - 200 Schots

Cakes

2x Argento Demonio - 30mm - 325g - 13 Schots
2x Argento Scorpio - 30 mm 325g - 13 Schots
2x Argento Ultramarin - 30mm - 325g - 13 Schots
2x Argento Veronica - 30mm - 325g - 13 Schots
1x Funke Austrum Z-1 - 20mm - 499g - 70 Schots
1x Funke Blinkweiden Blau - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Blinkweiden Dahlien - 30mm - 400g - 16 Schots
1x Funke Bloody Strobe - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Brokat Mix - 25mm - 496,8g - 36 Schots
2x Funke Blue Blood - 30mm - 500g - 20 Schots
1x Funke Corolla Blue Z-1 - 20mm -500g - 56 Schots
2x Funke Corolla Variations - 30mm - 500g - 20 Schots
1x Funke Doppelschlag - 30mm - 500g - 20 schots
1x Fumke Funkeweide Variations - 30mm - 500g - 20 schots
1x Funke Gold-Blue Varations - 30mm - 500g - 20 schots
2x Funke Kamuro Weissblinker - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Nightfall - 25mm - 497g - 35 Schots
1x Scala25c - 30mm - 500g - 25 schots
1x Scala25b - 30mm - 500g - 25 schots
1x Funke Snowblind Z-1 - 20mm - 500g - 52 Schots
2x Funke The Wall - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Funke Tropenpalmen - 30mm - 400g - 16 schots
2x Pyrocentury Mad Dog - 30mm - 500g - 25 Schots
1x Pyrocentury Triple X assortiment Vortex-Matrix-Neoflux - 30mm - 500g - 25 Schots
3x Pyrocentury Wild Tiger - 25mm - 500g - 42 Schots

Pijlen

2x Salon Roger Alpha Rockets - 50mm - 47/52g - 20 Stuks

Ik schiet liever verschillende bakken maar net wat je voorkeur heeft. Armageddon heeft in 2019 wel een prijs gewonnen via dit forum dus dat zal ook geen verkeerde bak zijn. Wat betreft heisenberg, ik zoek ook nog 1 dikke bak voor op mijn lijst en hij staat momenteel bovenaan. Lijkt mij geen verkeerde bak om aan je lijst toe te voegen. Zou hem wel in de freak kopen want 300+ vindt ik veels te duur

Uexenve, daar heb je zeker een punt! Heb er inderdaad voor gekozen om de Armageddon te kiezen in plaats voor een dubbele Triple X. Met alle geluk van dien kan ik de Heisenberg voor een mooie prijs meenmen (190Euro).

Uexenve, daar heb je zeker een punt! Heb er inderdaad voor gekozen om de Armageddon te kiezen in plaats voor een dubbele Triple X. Met alle geluk van dien kan ik de Heisenberg voor een mooie prijs meenmen (190Euro).

Oh dat is zeker een scherpe prijs. Zag hem net voor 208 euro ergens anders, niet goedkoper dan dat gezien dus 190 is een hele nette prijs!

Pyromun geeft goede suggesties, maar je zou ook kunnen kijken naar onderstaande, deze zijn iets goedkoper (en geven per 2 een dikke chaos...):

- Primal Instinct - Rubro
- Bushwackers - Eurostar
- Evobomber- Evolution
- Special #1 - Katan
- The Corolla - Evolution
- Final Gold - Vuurwerktotaal

Die grote boxen zijn allemaal dik! Tournament en Shots of Anarchy zijn i-shape, Triple x heeft er ook flink waaiers in zitten. Net wat je dikker vind! Enkele suggesties:
- Transbomber Champions Edition (dubbele compound, check in het topic het filmpje van MasterBsc)
- Katan Grande Special #400 (4 dubbele compound, nog niet in de straat gezien, maar wat een dikke video, puur geweld in een 4 voudige compound, verkrijgbaar voor 240-250 euro)
- Als je een beetje handig bent, zou je ook een assortiment kunnen doorlonten. Hier leent bijvoorbeeld Ultimate Citytrip van Magnum zich goed voor (salvos, tempo, divers)! Of een aantal cakes tegelijk, lekker chaos creëren met 6 19sh tegelijk!

Thanks nog voor het advies en de vele suggesties! Ga der nog even voorzitten en alles even goed bekijken en dan komt er zeker wel wat leuks uit. En inderdaad een leuk idee om misschien wel zelf een boxje te maken van bijvoorbeeld de ‘ultimate citytrip’ :-)

Ik zou eerder de Triple X schieten en doorlonten aan de Dominator als finale:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan