Pyromun
VWC lid
Lees ik het goed? In totaal 80 bekeuringen uitgedeeld?
Zat die man op twitter uit Gorinchem met zijn 8000 boetes toch aardig in de buurt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lees ik het goed? In totaal 80 bekeuringen uitgedeeld?
Als wij niets doen niet. ik stel voor stuur de media een nette mail en wijs ze op dit rapportIk mag aannemen dat dit toch wel bijzondere feit ook groot wordt uitgemeten in de media.
10% meer vuurwerkgerelateerd tov vorig jaar? Of 10%meer op het totaal van dit jaar. Als er dit jaar minder meldingen zijn geweest dan kan 10% meer op dit totaal nog altijd minder zijn als dat het vorig jaar is.En 10% meer VUURWERKgerelateerde incidenten... en dat zonder 77 miljoen aan consumentenvuurwerk![]()
Dit vind ik zeer nieuwswaardig, al zeg ik het zelf.
Klopt inderdaad ik heb het stukje van het debat gezien, hierin word gezegd dat haar linkse vliegertje niet opgaat er er al een verbod op het gevaarlijke vuurwerk is![]()
Het volledige debat staat op YouTube. Maar de uitspraak dat gevaarlijk vuurwerk al verboden is vond ik erg erg fijn om te horenDat klinkt in ieder geval al top! Mocht er iemand toevallig beelden van tegenkomen zie ik ze graag![]()
Nou ja wat je hier hoort is het indienen van de motie. ik was op zoek naar het stukje dat Rutte het afketst. Als ik naar -4.34.xx ga dan hoor ik een stem dat de tweede kamer met kerstreces isDit is de precieze tekst zoals Rutte het heeft gezegd:
"Het vuurwerkverbod was expliciet gerelateerd aan de actuele pandemie. Dat geeft nu geen aanleiding om over te gaan op een algemeen vuurwerkverbod. In plaats van de al vigerende structurele verboden specifiek voor gevaarlijke vuurwerk. Ik wil deze motie ontraden."
Voor degene die het willen terugkijken is het te zien op https://www.gids.tv/video/295917/li...-harde-lockdown-en-britse-variant-coronavirus op -4:34:55.
Nou ja wat je hier hoort is het indienen van de motie. ik was op zoek naar het stukje dat Rutte het afketst. Als ik naar -4.34.xx ga dan hoor ik een stem dat de tweede kamer met kerstreces is![]()
Dank je wel.Alstu..
Betekent overigens nog niet dat we ervan af zijn. Ik vermoed dat ze in de komende maanden nog wel wat moties er tegenaan proberen te gooien, met name GroenLinks.
Betekent overigens nog niet dat we ervan af zijn. Ik vermoed dat ze in de komende maanden nog wel wat moties er tegenaan proberen te gooien, met name GroenLinks.
Ik gok dat CDA en VVD weer de grootste worden en misschien zelfs wel met z'n tweeën kunnen regeren. Mocht er een derde partij bij moeten dan wordt dat zeker geen GL of PvdD. Vuurwerk komt dus niet in gevaar.Daar ben ik ook bang voor.
Het is toch eigenlijk op het onbeschofte af dat Mw Ouwehand binnen 2 weken na de jaarwisseling al impliciet toegeeft wat we allemaal al wisten namelijk dat ze met haar 'tijdelijke vuurwerkverbod' inderdaad misbruik heeft gemaakt van de Corona crisis. Kennelijk heiligt haar doel alle middelen en trappen andere politici er met open ogen in. Ook nu de motie indien onder het kopje "infectieziektenbestrijding" en zo meeliften op het huidige momentum is door de ratten besnuffeld.
Wat Rutte zegt is volledig terecht, maar we hebben op meerdere onderwerpen gezien dat Rutte/VVD zijn standpunten makkelijk laat varen en wie zegt dat hij er na de verkiezingen überhaupt nog zit.
Klaver houdt zich wijselijk nog even gedeisd op dit onderwerp, maar die komt zeker ook nog. Ga er maar vanuit dat die partijen straks bij elke onderhandeling, waarbij ze nodig zijn voor een meerderheid, het verbod als wisselgeld zal proberen binnen te halen.
i