luchthuilertje
VWC lid
Na lang twijfelen wordt het toch een lucifer,gevolgd door een krant,en ik eindig met een kerstboom eventueel aangevuld met een pallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na lang twijfelen wordt het toch een lucifer,gevolgd door een krant,en ik eindig met een kerstboom eventueel aangevuld met een pallet.
Iemand bekend met dit pakket: https://fireworldvuurwerk.nl/artikel/firework-box
Ik lees hier veel gedweëe reacties. Maar je gaat mij toch niet vertellen dat je als liefhebber je handen in je zakken houd om 12.00u terwijl het op zolder voor het grijpen ligt.
Iemand bekend met dit pakket: https://fireworldvuurwerk.nl/artikel/firework-box
Handen in de zakken niet. We gaan in de deuropening staan en steken ieder een XXL sterretje aan. Als ik in een goede stemming ben, ga ik er rondjes mee in de lucht draaien voor het effect. Ondertussen ga ik "Gelukkig nieuw jaar" afgewisseld met "De beste wensen" roepen. Ik kijk er nu al naar uit!Ik lees hier veel gedweëe reacties. Maar je gaat mij toch niet vertellen dat je als liefhebber je handen in je zakken houd om 12.00u terwijl het op zolder voor het grijpen ligt.
De Gates of Detonation, maar onder voorbehoud dat er redelijk veel de lucht in gaat, anders pas ik en zal ik verdrietig en met een zeer leeg gevoel naar bed gaan![]()
Dit dus, en dat wordt nog wat. We staan straks allemaal op elkaar te wachten, haha. Ik wil niet die eikel zijn die als enige wel een box afstak. Maar als iedereen dat denkt...
Don't be the follower. Be the first. Ik ga kijken of ik met een klein potje een kettingreactie op kan roepen in de buurt hier
.
Wees maar blij dan dat het volgend jaar geen schrikkeljaar is, dan zou je een dag langer op goede voet moeten blijven.Ik vind het lastig man, ik moet die andere 364 dagen van het jaar wel op goede voet blijven, en dat is me één of twee minuten vuurwerk dan ook weer niet waard.
Dat was afgelopen jaar al....Wees maar blij dan dat het volgend jaar geen schrikkeljaar is, dan zou je een dag langer op goede voet moeten blijven.