Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na lang twijfelen wordt het toch een lucifer,gevolgd door een krant,en ik eindig met een kerstboom eventueel aangevuld met een pallet.

Om 0:00 gaat er bij mij altijd 1 vuurpijl de lucht in. Daarna is het rustig aan beginnen met blokken stoken en wat pijltjes hoewel pijltjes tegenwoordig wat lastiger kan worden.
Goed om me heen kijken is ook altijd prachtig. Wat doen de buren? Ook dat zou dit jaar totaal anders kunnen worden, ook omdat ik misschien naar Duitsland vlucht.
Voor 0:30 gaat eigenlijk nooit het grootste spul de lucht in.

Shit load aan grote singleshots die nog over zijn van vorig jaar en zooitje wat ik mee heb gepakt in Duitsland.

Dit is de grote vraag.

Verhuis net voor Oud en Nieuw, weet niet hoe er normaal in de straat gestookt wordt.
Wil niet die "klootzak" zijn.

Ik kijk ook even wat de buurt doet.
Blijft het stil, dan houd ik het bij klein vuurwerk. Fonteinen en grondvuurwerk.
Gaan er cakes de lucht in, dan tover ik een blokje tevoorschijn.

De Gates of Detonation, maar onder voorbehoud dat er redelijk veel de lucht in gaat, anders pas ik en zal ik verdrietig en met een zeer leeg gevoel naar bed gaan :sad:

Ik lees hier veel gedweëe reacties. Maar je gaat mij toch niet vertellen dat je als liefhebber je handen in je zakken houd om 12.00u terwijl het op zolder voor het grijpen ligt.

Ik lees hier veel gedweëe reacties. Maar je gaat mij toch niet vertellen dat je als liefhebber je handen in je zakken houd om 12.00u terwijl het op zolder voor het grijpen ligt.

Ik denk dat het met sommige topics beter is om maar de praktijk straks te observeren dan een open forum op internet ;)

Handen in de zakken niet. We gaan in de deuropening staan en steken ieder een XXL sterretje aan. Als ik in een goede stemming ben, ga ik er rondjes mee in de lucht draaien voor het effect. Ondertussen ga ik "Gelukkig nieuw jaar" afgewisseld met "De beste wensen" roepen. Ik kijk er nu al naar uit! :D:D:D

Opgelet: natuurlijk wel met vuurwerkbril op!! Soms ben ik een beetje onhandig in sterretjezwaaien, straks prik ik m'n vrouw ermee in d'r oog of vice versa. Opgepast jongens met dat Cat 1 spul! :D

De Gates of Detonation, maar onder voorbehoud dat er redelijk veel de lucht in gaat, anders pas ik en zal ik verdrietig en met een zeer leeg gevoel naar bed gaan :sad:

Dit dus, en dat wordt nog wat. We staan straks allemaal op elkaar te wachten, haha. Ik wil niet die eikel zijn die als enige wel een box afstak. Maar als iedereen dat denkt...

Dit dus, en dat wordt nog wat. We staan straks allemaal op elkaar te wachten, haha. Ik wil niet die eikel zijn die als enige wel een box afstak. Maar als iedereen dat denkt...

Don't be the follower. Be the first :wink:. Ik ga kijken of ik met een klein potje een kettingreactie op kan roepen in de buurt hier :D.

Don't be the follower. Be the first :wink:. Ik ga kijken of ik met een klein potje een kettingreactie op kan roepen in de buurt hier :D.

Ik vind het lastig man, ik moet die andere 364 dagen van het jaar wel op goede voet blijven, en dat is me één of twee minuten vuurwerk dan ook weer niet waard.

Ik vind het lastig man, ik moet die andere 364 dagen van het jaar wel op goede voet blijven, en dat is me één of twee minuten vuurwerk dan ook weer niet waard.
Wees maar blij dan dat het volgend jaar geen schrikkeljaar is, dan zou je een dag langer op goede voet moeten blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan