AlmeloZuid1991
VWC lid
Vannochtend toch met een fijn gevoel wakker geworden. Niet omdat her en der de pleuris is uitgebroken maar omdat toch blijkt dat zoals door ons voorspeld het vuurwerkverbod massaal genegeerd gaat worden met alle gevolgen van dien. En dan te bedenken dat nu enkel nog de liefhebbers die nog wat vuurwerk thuis hadden liggen meededen. De 31e om twaalf uur dan steken de brave burgers Joop en Annie met een slokje alcohol op ook wel een potje aan die ze nog hebben liggen.
Ik ga van de week toch nog weer even alle kamerleden mailen met de diverse nieuws items om ze te vragen of dit is wat ze in gedachten hadden. En ook om voor te zijn dat ze nu niet mogen roepen dat het vuurwerk door escalatie maar helemaal verboden moet worden. Laten we ze hierin proberen voor te zijn.
Is het een idee om nu weer met zoveel mogelijk leden te gaan mailen?
Ook zouden we alvast de reden om het verbod te behouden volgend jaar nu al helemaal in de media moeten ontkrachten. Dan kan er op 1 januari niet geprofiteerd worden van de emotie en zetten ze zichzelf voor lul wanneer ze om een definitief verbod gaan roepen.
Ik klim in iedergeval weer even in de pen
Ik ga van de week toch nog weer even alle kamerleden mailen met de diverse nieuws items om ze te vragen of dit is wat ze in gedachten hadden. En ook om voor te zijn dat ze nu niet mogen roepen dat het vuurwerk door escalatie maar helemaal verboden moet worden. Laten we ze hierin proberen voor te zijn.
Is het een idee om nu weer met zoveel mogelijk leden te gaan mailen?
Ook zouden we alvast de reden om het verbod te behouden volgend jaar nu al helemaal in de media moeten ontkrachten. Dan kan er op 1 januari niet geprofiteerd worden van de emotie en zetten ze zichzelf voor lul wanneer ze om een definitief verbod gaan roepen.
Ik klim in iedergeval weer even in de pen