UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
"De notificatierichtlijn kent een spoedprocedure voor de situatie dat
een lidstaat vanwege een ernstige en onvoorziene situatie in zeer korte tijd
technische voorschriften moet uitwerken om deze onmiddellijk daarop vast te
stellen en in werking te doen treden. In zo’n geval geldt de standstill van drie maanden niet, maar moet wel gewacht worden op de bevestiging van de Europese
Commissie dat deze ook van mening is dat er sprake is van spoed"

Kan iemand dat niet weerleggen bij de Europese Commissie, het was begin van het jaar ook al duidelijk dat we niet zomaar van COVID af zouden zijn. Dat het daarom geen onvoorziene situatie is.
Al denk ik niet dat we van Europa veel moeten verwachten in deze.

de Europese Commissie plaatsvindt.
Het kabinet beraadt zich verder op de mogelijkheden om de handhaving van het
tijdelijke vuurwerkverbod te versterken.

Dus flinke straffen flinke boetes verboden om vuurwerk uit het buitenland te halen.
Reken daar maar op.
In en in triest.

40 miljoen euro. En daar hadden ze niet nog meer personeel voor kunnen aantrekken dit jaar?
Zoals iemand op nu.nl ook al schreef, 40 miljoen voor 385 mensen op de SEH, daarvoor zou het zorgpersoneel wel voor willen overwerken. Men had inderdaad voor die dag meer geld ter beschikking kunnen stellen aan mensen die wel voor wat extra geld wat extra werk wilde doen. Het staat nu totaal niet in verhouding. Ze zullen hier nog spijt van krijgen!

Te voorspelbaar en doorzichtig dit, symboolpolitiek om falend zorgbeleid te verdoezelen over de rug van vuurwerkliefhebbers. En zoals eerder gezegd, het mag wat kosten. Gelukkig laten ze u en ik betalen.
Bah bah bah!

Verschrikkelijk dit! In- en intriest. Ook krijgt de branche maar een 'gedeeltelijke' vergoeding zodat het vuurwerk opgeslagen en volgend jaar verkocht mag worden. Ik voorzie een hoop problemen...

Wat KUT dit!!!!

helemaal klote dit. schijnoplossing en symboolpolitiek. dat dit gewoon maar mag. dan maar in duitsland weco supermarkt rotzooi kopen en afsteken, word je ook niet echt blij van...

Een zwarte dag voor de vuurwerktraditie. 40 miljoen euro voor 385 slachtoffers. Bizar in coronatijden. Vrijdag de 13e een ongeluksdag? Vandaag bevestigd. Ik weet het even niet meer. :cry:

Ik zie iedereen hier roepen dat alles opgeblazen mag worden en dat de pleuris mag uitbreken, maar laten we nu eerlijk zijn: wie gaat dat daadwerkelijk doen? Helemaal niemand, behalve het tuig wat dat zonder verbod ook al had gedaan. Ik denk dat het met een sisser af gaat lopen en dat dit voor de politiek een mooi opstapje naar een permanent verbod is...

de Europese Commissie plaatsvindt.
Het kabinet beraadt zich verder op de mogelijkheden om de handhaving van het
tijdelijke vuurwerkverbod te versterken.

Dus flinke straffen flinke boetes verboden om vuurwerk uit het buitenland te halen.
Reken daar maar op.
In en in triest.

Ach dit wordt ook weer zwaar overdreven. Staan amper aan de grens en dat gaat ook niet veranderen.

Dit plan kost gewoon 30.769 per 'slachtoffer' (uitgaand van de 1300). En natuurlijk zijn nu niet alle slachtoffers voorkomen, in tegendeel. Wat een bizar plan.

EEN EN DERTIG DUIZEND EURO

Vanavond met z'n allen ergens eenmalig een pot afsteken om ons geluid te laten horen. Als voorbode wat er op de 31e gaat gebeuren. Want als ze horen dat door het hele land vanavond vuurwerk wordt afgestoken dan krabt men misschien zich achter de oren.

Vanavond met z'n allen ergens eenmalig een pot afsteken om ons geluid te laten horen. Als voorbode wat er op de 31e gaat gebeuren. Want als ze horen dat door het hele land vanavond vuurwerk wordt afgestoken dan krabt men misschien zich achter de oren.

heb je een pot voor mij te leen ? :)

Dit plan kost gewoon 30.769 per 'slachtoffer' (uitgaand van de 1300). En natuurlijk zijn nu niet alle slachtoffers voorkomen, in tegendeel. Wat een bizar plan.

EEN EN DERTIG DUIZEND EURO

Ze gooien nu met geld alsof het niets is, alsof ze het onbeperkt hebben. Dit is een voorbode op wat komen gaat in 2021. Het geld dat we bezitten zal straks niets meer waard zijn en daarom kunnen ze er nu mee smijten. Volgend jaar volgt een wereldwijde financiële reset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan