Vuurwerk afsteken met oud en nieuw blijft verboden in Rotterdam

Deze rechter is heel neutraal, zoveel is zeker.

Heeft zeker geen vrienden in de politiek ofzo.

"Het afsteekverbod kan weliswaar de verhandeling van consumentenvuurwerk negatief beïnvloeden, maar de vuurwerkondernemers hebben niet aannemelijk gemaakt dat die beïnvloeding significant zal zijn."

Is die rechter stoned?

Of heeft de sector dit slecht aangepakt?

"Het afsteekverbod kan weliswaar de verhandeling van consumentenvuurwerk negatief beïnvloeden, maar de vuurwerkondernemers hebben niet aannemelijk gemaakt dat die beïnvloeding significant zal zijn."

Is die rechter stoned?

Of heeft de sector dit slecht aangepakt?

Die rechters zijn over het algemeen gewoon op de hand de grote jongens en zeker op de hand van de overheid. Dat onafhankelijke heeft niks om het lijf. In de rechtstaat heb ik al lang geen vertrouwen meer. Hoe aannemelijk wil je het hebben dat het negatief is voor je omzet als er een afsteek verbod is.

Die rechters zijn over het algemeen gewoon op de hand de grote jongens en zeker op de hand van de overheid. Dat onafhankelijke heeft niks om het lijf. In de rechtstaat heb ik al lang geen vertrouwen meer. Hoe aannemelijk wil je het hebben dat het negatief is voor je omzet als er een afsteek verbod is.

Het is gewoon niet te geloven, ik wil de uitspraak zelfs niet volledig doornemen.

Ff vluchtig lezen is genoeg om misselijk te worden.

Maar dan vecht je als branche toch door?desnoods tot het hoogste gerechtshof?

Back
Bovenaan