Toch vuurwerk bij een verbod

Ik wil 31 december tussen 18:00 en 02:00 stoken en eigenlijk om 10:00 al. Waarom wordt mij die ene dag in het jaar ontnomen.

alleen Katan of...? :p Opzich wel leuk maar denk dat een hoop toch wel stoken.

Qua locatie zou Flevonice wel top zijn, ruimte genoeg en daar zijn enkele demo's ook al geweest.

Zou helemaal mooi zijn als we dan ook nog (extra) inkopen kunnen doen bij jullie (en wellicht andere ondernemers) om te ondersteunen.

Leuk plan, ik heb mijn eigen netwerk even aangesproken. Ben niet zo Pro Katan...sorry.

Houd er rekening mee dat het meer dan 200kg zal zijn en dat dit derhalve nooit voor 14 Februari zou kunnen plaatsvinden vanwege de aanvraag bij de provincie.

Omdat er in Nederland mensen zijn die moeite hebben met gezag waardoor de goeie onder de kwaden moeten lijden.

Ik wil 31 december tussen 18:00 en 02:00 stoken en eigenlijk om 10:00 al. Waarom wordt mij die ene dag in het jaar ontnomen.

Mooi initiatief al hoop ik nog steeds dat het niet nodig is. Mocht dit evenement doorgaan ben ik zeker van de partij

Willen Limburgse liefhebbers die hier momenteel meelezen zich even melden bij mij doormiddel van een PM, graag even jullie woonplaats erbij vermelden.
Ik zal niet meteen reageren maar ik wil in kaart brengen hoeveel liefhebbers er zijn in deze provincie die hierin interesse in zouden hebben.

Met een melding kom je er niet mits je onder de 200kg wilt blijven.

Nee ik denk aan meerdere meldingen. Melding word niet afgewezen ivm corona. Wel 1.5m afstand hanteren.
Ik denk dat dit enigszins win-win is voor liefhebbers en vuurwerk bedrijven.

Mocht de overheid tot een daadwerkelijk verbod over gaan, is er dan interesse vanuit liefhebbers om toch bijvoorbeeld in januari vuurwerk op te bouwen en af te steken? Dit zou dan met een vergunning zijn.

Ik ben momenteel bezig een ideetje uit te werken dat je dan je als liefhebber toch je budget kan besteden aan vuurwerk en dit samen met enkele andere liefhebbers af kan steken samen met een certificaathouder.

Zou hier vraag naar zijn? Kan ook in de buurt van woonwijken als er maar juiste veiligheidafstanden worden gehaald.
Samengevat: je besteed je budget aan vuurwerk zoals gewoonlijk maar het word afgestoken in de vorm van een soort evenement.

Van 10.00 tot 01.00

Ieder half uur een melding vuurwerk waarbij een ander groepje freaks even los kan?

Ik weet een prachtig locatie in de driehoek almere amsterdam en het gooi.

Ben benieuwd wat er mogelijk is.

Back
Bovenaan