[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie nog aan heron spul komen?
Anders misschien iets voor volgend jaar.
Volgens mij is dat ander bedrijf in Groningen gestopt met vuurwerk verkopen.

De weekactie staat weer online.

Assorted show premium
vol karton wicked whistle
super-g5000
serenity
event shockblock

Voor deze week actie geld zolang de voorraad strekt en het verschild per filiaal.

Alleen dit weekend nog profiteren van de aller scherpste prijzen bij vuurwerk outlet. Vanaf komende maandag zal er een kleine prijsstijging plaats vinden.

Even een aantal vragen beantwoorden:

Heron: Heron gaat er dit jaar niet meer bijkomen, maar het kan altijd bekeken worden voor volgend jaar.

Mega 6 assortiment: We gaan kijken of dit nog bijbesteld kan worden. Dit zal dan meteen voor meer filialen zijn. Mocht dit lukken dan word dit vanzelfsprekend vermeld.

Met vriendelijke groet,

Team Outlet

Er zullen een paar artikelen verlaagd in prijs blijven. Maar de rest van het assortiment zal een kleine prijs verhoging krijgen of de prijs blijft gelijk.

Persoonlijk vind ik het niet een kleine prijsverhoging, sommige producten zijn toch best fors gestegen dan spreek ik over (meer dan) verdubbeld/verdriedubbeld in prijs.

Lucky nr 19 6 stuks voor 180 in groningen, color insanity 25 euro en nog veel meer dit lijkt me niet helemaal te kloppen

Hopelijk nog een aantal mooie week acties!

Persoonlijk vind ik het niet een kleine prijsverhoging, sommige producten zijn toch best fors gestegen dan spreek ik over (meer dan) verdubbeld/verdriedubbeld in prijs.

Lucky nr 19 6 stuks voor 180 in groningen, color insanity 25 euro en nog veel meer dit lijkt me niet helemaal te kloppen

Hopelijk nog een aantal mooie week acties!

Ik denk dat het een foutje is.

Ik weet niet of het al gevraagd is maar krijgen jullie de Classic Big Fountains van Katan nog in het assortiment?

Wth, die Scream is zo maar een paar dagen een redelijke prijs geweest. Zat zelfs nog ff te wachten op een weekactie erop...hoop nu zeker dat die alsnog komt...? :shy:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan