Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Deze om 0:00 de mist ingejaagd toen het nog net enigszins acceptabel was. Maar man man wat een gigantisch dikke en goeie bak is dit. Deze staat zeker weer op de lijst voor aankomend jaar. Top werk Mike :wink:

Wat een dikke box is dit zeg....zelf ook geschoten, echter met de mist niets gefilmd.
Maar ondanks de mist was dit toch echt wel een prachtding met een dikke crackling finale!

Vond dit toch een van de beste prijs/kwaliteit verhoudingen van alle boxen die ik had. Zal kijken of ik het filmpje ergens kan vinden. Als ik 'm voor 4 tientjes kan krijgen zoals ik 'm al voorbij heb zien komen gaat ie zeker 3x op de lijst.

Onder de 5 tientjes op te pikken zo te zien. No brainer, afgaande op de laatste paar filmpjes :)
Denk wel dat ik em A-C-B-D ga zetten (mits dat te doen is).
En/of per 2... keuzes keuzes... :D

Vorig jaar deze als 1e om 0:00 aangestoken en gelukkig nog genoeg van gezien om te weten dat het echt een heel dikke bak was. Hopelijk dit jaar in de herkansing zonder mist :)

Prachtige bak op al die filmpjes ! Ik denk dat ik hem alleen andersom aan zou steken. Vind het rood met blauw veel mooier dan de crackling ....:shy:

Echt een topbakkie voor de gangbare freakprijs. Vanaf circa 1 min 20 te zien, overlappend met smashbox 3 van Pangu aan beide kanten tegelijk gestookt

Erg mooi blok dit. Boeketten vielen aardig groot uit. Kwa prijs/kwaliteit verhouding één van de beste blokken op Nederlandse markt denk ik.

Ziet er heel fraai uit zo op bovenstaande film. Het tempo maakt hem perfect om mee te rammen richting een finale!

Back
Bovenaan