[Demo GEANNULEERD] Produktvorführung Mohl Feuerwerk - 10 oktober 2020

pyrofan#1

VWC lid
[Demo GEANNULEERD] Produktvorführung Mohl Feuerwerk - 10 oktober 2020

Land: Duitsland
Stad/dorp: 89423 Gundelfingen an der Donau
Datum: Zaterdag 10 oktober 2020
Tijdstip: 16:30 t/m 22:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Aanmelding verplicht.
Programma: De demo begint met daylight vuurwerk. Dit wordt verzocht door ABA, Pyrounion, Beisel, Röder Feuerwerk en Sternen Feuerwerk (El Gato).
Deelnemende bedrijven/importeurs: Funke, Argento, Zink-Feuerwerk, ABA, Beisel Pyrotechnik, Pyrounion, Röder Feuerwerk, Sternen Feuerwerk en Bavaria Fireworks.

Vorig jaar waren hier een aantal bekende Duitse kanalen aanwezig. Zo werd de zeer uitgebreide schietlijst verspreid, foto's van het schietveld en daarnaast waren er diverse livestreams. Was echt interessant om te zien, gezien alle toppers die er voorbij kwamen. Dus als er weer een livestream komt (verwacht ik wel) dan is dit zeker een aanrader om te bekijken.

Screenshot_20201004-111519_Instagram.jpg

Laatst bewerkt:
Daar staat een beste hoeveelheid zeg, gaaf om te zien. Helaas wat anders te doen zaterdag avond dus kan de stream niet bekijken, maar zullen vast beelden te zien zijn na de tijd.

Miss mensen zin om samen te gaan ? Ik heb geen rijbewijs. Kan er meebetaald worden aan benzine enzo ?

Dat beloofd een best spektakel te worden. Zaterdag maar is even meekijken. Best een lang event ook van half 5 tot 10 uur 'savonds.

Ik had hier best wel wat uurtjes voor willen rijden maar dik 6,5uur is toch wel heel fors. Ziet er in elk geval wel goed uit!

Hierbij alvast de schietlijst van de Funke, Argento en Iskra artikelen die ze aankomende zaterdag gaan schieten. Echt geweldig om te zien dat ze echt alle productcategorieën tonen. Van pijlen, single shots en fonteinen tot aan cat 1 en grote compounds.

Screenshot_20201008-193959_Instagram.jpg

Screenshot_20201008-194005_Instagram.jpg

Screenshot_20201008-194033_Instagram.jpg

Screenshot_20201008-194058_Instagram.jpg

Das een flinke lijst zeg! Jammer dat er een aantal Funke 100sh boxen missen. Maar gaaf om de hele range te zien passeren!

Grote twijfel om hier heen te gaan, 07.30 die kant op en waarschijnlijk rond 06.00 volgende dag pas weer thuis.

Laatst bewerkt:
Grote twijfel om hier heen te gaan, 07.30 die kant op en waarschijnlijk rond 06.00 volgende dag pas weer thuis.

Met het missen van de vele shows en de dealeravonden, zou je het bijna serieus gaan overwegen om wel dat pokke eind te gaan rijden, niet?

Ik zou graag meegaan. Vind het zeker de moeite en tijd waard aangezien veel al is geflopt. Van fallas tot aan demo's. Dit is geweldig. Ik ga het OV ook bekijken ff. Mooie lijst.

Misschien handig te vermelden, een overzicht van de show. Dan kun je misschien wat later inschakelen als je alleen de producten wilt zien:D

16:45 uur Welkom en gechoreografeerd vuurwerk. Ondersteund door Rödervuurwerk, stervuurwerk (El Gato), ABA en zink. Vanaf ongeveer 19:10 uur Start productdemonstraties

19:10 - 19:15 uur Pyrounion Tony Zeccola toont zijn nieuwe F2-single shots, die net op de markt zijn gekomen

19:20 - 19:30 ABA Florian Gasch toont enkele ABA-producten, vooral de F2 en F4 Single Shots

19:35 - 19:40 Zink Arne von Bötticher en Oliver Vielhauer presenteren de nieuwe Zink F2-raketten en andere prototypes.

19:45 - 19:55 Vaccalluzzo Thomas Fischer von Beisel presenteert geselecteerde Italiaanse artikelen van Vaccalluzzo.

20:00 - 21:50 Funke en Argento Het grootste deel van het huidige assortiment.

21:55 - 22:00 Einde show

Bedankt man, heb het OV ff nagekeken en het is prima te doen. Je kan als ik hiero vertrek om 15:30 aanwezig zijn. Gelukkig niet veel overstappen, iets van 3 keer. Een kleine road trip en daarna vuurwerk met een duits bier is nooit verkeerd.

Laatst bewerkt:
Vervelend nieuws. De demo van vanavond gaat helaas niet door!

Kwam zojuist op social media het bericht tegen dat dit evenement vanavond helaas niet door kan gaan. Dit is een enorme aderlating voor de organisatie, daar er al veel kosten zijn gemaakt. Uiteraard was men gisteren al begonnen met de voorbereidingen, liefhebbers, winkeliers etc. uit het hele land waren al onderweg, bestellingen kunnen niet worden meegegeven etc.

Helaas dus geen stream. Ik hoop dat men op korte termijn toch nog wat kan neerzetten en dat niet alles voor niets is geweest.

Screenshot_20201010-115809_Instagram.jpg

Screenshot_20201010-115958_Instagram.jpg

Screenshot_20201010-121822_Instagram.jpg

Back
Bovenaan