[Besloten] Importeursdemo Rubro Vuurwerk 10 - september - 2020

Zit hier dan ook de “opvolger van de Transbomber” bij??

Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik zal er morgen nog een apje uit doen, maar geen idee of die nog op tijd beantwoord zal worden ivm drukte die ze morgen hebben.

Zit hier dan ook de “opvolger van de Transbomber” bij??

Ben ook zeer benieuwd naar de opvolger

Ik lees dat nu in meerdere topics terug, die opmerking over het overtreffen of opvolgen van de Transbomber. Gaat dat om de zin die de Crew zelf in hun eigen verslag heeft geschreven? Er staat immers:

"Wij hebben van de nieuwe producten erg veel beeldmateriaal en dummies gezien en zien er naar uit om deze producten bij een demo in het echt te kunnen zien! Prachtige kleuren en ook vernieuwende effecten. Wellicht zit er eindelijk ook nog de opvolger van de Transbomber bij! We zullen het zien!"

Of heb ik iets gemist en wordt er iets anders bedoeld?

Ik lees dat nu in meerdere topics terug, die opmerking over het overtreffen of opvolgen van de Transbomber. Gaat dat om de zin die de Crew zelf in hun eigen verslag heeft geschreven? Er staat immers:

"Wij hebben van de nieuwe producten erg veel beeldmateriaal en dummies gezien en zien er naar uit om deze producten bij een demo in het echt te kunnen zien! Prachtige kleuren en ook vernieuwende effecten. Wellicht zit er eindelijk ook nog de opvolger van de Transbomber bij! We zullen het zien!"

Of heb ik iets gemist en wordt er iets anders bedoeld?

Oorspronkelijk geplaatst door fascinating

1 blijft de strong salute in het assortiment?
2 komen er nog nieuwe compounds zoals de Transbomber?

De strong salute blijft hoor. Ook komen er nieuwe compounds die (vinden wij) de transbomber wel eens kan overtreffen.

Stukje verder in hetzelfde verslag. Geen specifieke box inderdaad. Is denk een eigen leven gaan leiden dat er een 'vervanger' / specifieke 'overtreffer' zou komen door de opmerking van de crew.

toch enkel dus, goed besluit Rubro!

De afstand lijkt hier wel wat groter dan bij de demo's eerder deze week?

Mijn eerlijke mening? Matig. Weinig vernieuwends en wederom veel goud met crackling.

Drie mooie nieuwe producten gezien: Leider Spielerei, Cracker Finale XL en de Flightdeck.

Wat ik wél positief vond aan de demo; alles werd -gelukkig- in enkelvoud geschoten.

Leider Spielerei was bijna van de toppers voor mij.... Hardcore Helium was ook zeker nice alleen iets te fors geprijst. Vond het voor de rest helaas beetje tegenvallen....

Had hoge verwachtingen maar was inderdaad niet best.

lijkt op veel klein kaliber, kan natuurlijk goed zijn maar moet je het wel in een goed tempo schieten en heel veel crackling

Hardcore Halium was wel het lichtpuntje van de avond

Op de leider spielerei na vond ik het een zeer matige demo wat ik eigenlijk niet gewend bent van rubro

De transbomber en het grootte broertje van de transbomber presteerde wel naar behoren.

Hoop dat mania morgen beter is.

Enige positieve van de avond was dat alles enkel werd geschoten. De rest veel klein kaliber werk en steeds de terugkerende crackling. Ik vond zelfs alledrie de waaiers uit de Hardcore lijn tegenvallen. Dit jaar geen Rubro voor mij

Back
Bovenaan