Zit hier dan ook de “opvolger van de Transbomber” bij??
Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik zal er morgen nog een apje uit doen, maar geen idee of die nog op tijd beantwoord zal worden ivm drukte die ze morgen hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ook zeer benieuwd naar de opvolger
Geen geisterblitz![]()
Ik lees dat nu in meerdere topics terug, die opmerking over het overtreffen of opvolgen van de Transbomber. Gaat dat om de zin die de Crew zelf in hun eigen verslag heeft geschreven? Er staat immers:
"Wij hebben van de nieuwe producten erg veel beeldmateriaal en dummies gezien en zien er naar uit om deze producten bij een demo in het echt te kunnen zien! Prachtige kleuren en ook vernieuwende effecten. Wellicht zit er eindelijk ook nog de opvolger van de Transbomber bij! We zullen het zien!"
Of heb ik iets gemist en wordt er iets anders bedoeld?
Oorspronkelijk geplaatst door fascinating
1 blijft de strong salute in het assortiment?
2 komen er nog nieuwe compounds zoals de Transbomber?
De strong salute blijft hoor. Ook komen er nieuwe compounds die (vinden wij) de transbomber wel eens kan overtreffen.
Stukje verder in hetzelfde verslag. Geen specifieke box inderdaad. Is denk een eigen leven gaan leiden dat er een 'vervanger' / specifieke 'overtreffer' zou komen door de opmerking van de crew.
De nieuwe productfilmpjes zijn in ieder geval al wel allemaal enkel geschoten, heel fijn!Ben benieuwd of ze enkel schieten en niet 2 tegelijk.
Zodat we beeld krijgen zoals wij het zien in de straat.
Ben benieuwd of ze enkel schieten en niet 2 tegelijk.
Ben benieuwd of ze enkel schieten en niet 2 tegelijk.