Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, ga jij voor gratis vuurwerk?

Heeft een actie met gratis vuurwerk je over de streep getrokken om te bestellen?
Rij jij net dat stukje om om die gratis cake mee te pakken?
Zijn er al filmpjes van of het nog een verrassing wat je tijdens de verkoopdagen mee gaat krijgen? Post het hier!

Afgelopen jaar met die Vuurwerkplanet actie wel bijzonder speciaal voor het gratis vuurwerk gegaan. Maar goed 2 pakjes Luypaers singleshots en een 100k rol er bij voor 30 euro is ook niks.

Vorig jaar een 50 shots blokje gratis erbij gehad. Dit jaar let ik er niet speciaal op. Komt het toevallig zo uit, dan is het mooi meegenomen, anders niet. Als ik al kijk voor welke prijzen ik nu zo geweldig vuurwerk heb, daar kan geen gratis vuurwerk tegenop!

Ga er niet speciaal iets voor kopen (behalve vorig jaar dan voor de 100k rol). Zelfde als dat ik ook geen mystery boxen koop, wil alleen iets kopen wat ik zelf graag zie.

Toch merk ik dat bij een kleinere bestelling, paar losse fonteinen bijvoorbeeld, ik zeker geneigd ben om er 1 meer te bestellen als ik daarmee iets gratis erbij krijg. Zoals met die rol vorig jaar inderdaad, dan wel specifiek daar even 2 sets single shots besteld en die rol meepakken.

Liever heb ik gewoon wat extra korting, geef ik niet minder uit, haal ik gewoon meer voor het budget. :p

Ook ik ga in feite niet voor gratis vuurwerk, maar zoek overal de beste prijzen uit om zo hetgeen te krijgen wat ik ook echt zelf wil. Maar, zoals Mike ook aangeeft, bij sommige webwinkels ben je gewoon geïnteresseerd in één of twee producten. Als ik dan een paar euro van een bepaald gratis artikel zit, komen er zeker wel wat kleinigheidjes bij zoals fonteinen / mini cakes / klein spul.

Als echte Nederlander: ALTIJD, kan ik iets gratis krijgen dan wil ik het ook hebben ook ongeacht wat het is:p

ik kijk bij mijn grotere bestellingen altijd waar ik het goedkoopste de cakes en/of boxen kan krijgen.
Als ik er dan leuke cakes gratis bij krijg is dat mooi meegenomen :D

Voor wat kleinere bestellingen kijk ik zeker wel of ik er iets leuks bij kan krijgen en bestel daardoor meestal toch net nog iets meer, haha

Ik ga meestal bij 3 winkels bestellen en doe heel veel mee met winacties op Social media heb daar vorig jaar een vuurwerk pakket mee gewonnen en de Feyenoord box van de kanonslag vuurwerk

Ik ga voor de beste prijs! Maar gratis dingen kan ik natuurlijk nooit afslaan :D

Maar soms heb ik wel iets extras besteld om de grote cakebox gratis erbij te krijgen

Heeft een actie met gratis vuurwerk je over de streep getrokken om te bestellen?
Rij jij net dat stukje om om die gratis cake mee te pakken?

Ik bestel het meeste in de freakacties, en daar is geen sprake van gratis vuurwerk, dus...

Maar tot voor 2005 deed ik dat echt wel en zag ik een leuke gratis cake, dan deelde ik mijn bestelling onder in meerdere bestellingen om deze cake meerdere malen te krijgen.

Als ik vrij laat in het jaar nog eea bestel zoals toen ik afgelopen jaar een F3 singleshot koopwoede kreeg:rolleyes:. Dan ben ik wel geneigd net ff een pakje meer of iets ander bij te kopen om dan toch het gratis vuurwerk mee te pakken. Dit is wel alleen als het gratis vuurwerk bekend is en enigszins interessant. En er speciaal voor omrijden zal ik sowieso niet doen.

Meestal als de sites open gaan voor gratis vuurwerk bij je bestelling heb ik me bestellingen al lang gedaan. Behalve vorig jaar natuurlijk met die 100k rol bij 2 pakjes ball python dat kon ik gewoon niet laten liggen.

Maak al jaren gebruik van de gratis box bij Orthen. Vorig jaar de gratis rol bij de 50mm singleshots en vroeger meerdere bestellingen om vaker gratis vuurwerk te ontvangen.

Meestal als de sites open gaan voor gratis vuurwerk bij je bestelling heb ik me bestellingen al lang gedaan. Behalve vorig jaar natuurlijk met die 100k rol bij 2 pakjes ball python dat kon ik gewoon niet laten liggen.
precies dit, meestal is de buit dan al wel binnen. Uitzonderingen daargelaten

Net toch maar even een kleine bestelling bij VWT gedaan ivm 2x gratis vuurwerk actie. Wilde de BLNKR toch proberen dit jaar en nu 2x in de pocket.

Gratis vuurwerk is leuk om te krijgen, maar belangrijker vind ik dat ik het vuurwerk wat ik graag wil hebben kan krijgen voor een leuke prijs. Heel soms komt er wel iets bij als ik net niet genoeg heb voor gratis vuurwerk maar over het algemeen vind ik het niet zo interessant

Vergeleken met vorig jaar heb ik geen gratis vuurwerk. Maar daar tegenover stonden dikke kortingen bij de vuurwerkverkoper. Ben klaar voor komend oudjaar, 30 december koop ik nog los meestal ook tegen dumpprijzen

Vroeger, voor ik sites als VWC en Fpm ging bezoeken, speelde het een belangrijke rol bij de keuze van merk of winkel.

Met het vinden van al die informatie online is dit echter verdwenen. Net als de vreugde van het krijgen van de folders en ergens is dat toch wel jammer..maar aan de andere kant heb ik wel veel meer waar voor mijn geld

Eerder haalde ik altijd bij meerdere winkels, en overal bestelde ik dan precies genoeg, om in aanmerking te komen voor het gratis vuurwerk.

Toch leuk als je 12 bent, en je 3 extra producten hebt, ook al was het meeste gewoon rommel. Hehe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan