Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat ik allereerst beginnen met dat ik al jaren ontzetten deze actie van hen waardeer en deze winkel sws waardeer. Het is niet vanzelfsprekend dat ze zoveel marge inleveren.
Maar heb nu toch een kritische vraag, klopt het dat ik zie dat enkele artikelen voor deze week actie eerst duurder geworden zijn? Ik was moeilijk stom vergeten de laatste weekactie te bestellen+nog een rijtje artikelen buiten deze weekactie en had deze ff uitgeschreven+ prijzen, maar nu valt mij op dat enkele artikelen iets wat duurder geworden zijn.
Mijn weekactie:
Triple X
2x Final Gold
Mayhem
Bedankt weer!![]()
Tof dat je het deelt ben erg benieuwd wat iedereen aanschaft in deze actie.
Ik twijfel tussen de tournament box of de triple x. Is de triple x 30MM? Kan er geen topic over vinden.
Tof dat je het deelt ben erg benieuwd wat iedereen aanschaft in deze actie.
Ik twijfel tussen de tournament box of de triple x. Is de triple x 30MM? Kan er geen topic over vinden.
Top zal het even bekijken! Ben nog aan het speuren voor een paar dikke compounds voor 12.00 moment.Toevallig, ik heb zelf ook nog getwijfeld tussen die 2. In een ander topic wist iemand, na contact gehad te hebben met Broekhoff, te melden dat het om deze triple X gaat: https://youtu.be/DDgWsBhIl54 daarna was mijn keuze snel gemaakt.
Top zal het even bekijken! Ben nog aan het speuren voor een paar dikke compounds voor 12.00 moment.
Heb inmiddels samen met mijn zwager de katan special grande, escape from hell, heisenberg en nog wat andere 30MM blokkies. Tournament box nog nooit gehad lijkt me ook wel vet.
Spijt dat we niet ook de pyro+papel hebben gehaald. Deze komt gelukkig nog weer terug.
Toevallig, ik heb zelf ook nog getwijfeld tussen die 2. In een ander topic wist iemand, na contact gehad te hebben met Broekhoff, te melden dat het om deze triple X gaat: https://youtu.be/DDgWsBhIl54 daarna was mijn keuze snel gemaakt.