[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super mooie actie! Kan je daarvoor je winkelwagen simpelweg verversen of moet je alles opnieuw toevoegen?

En nog een vraagje, de Moving Stars van Cafferata heb ik nooit op voorraad zien staan. Was die heel snel uitverkocht of is daar nog geen voorraad bij ingevuld?

Dat scheelt mooi weer een tientje op een 6 Elements :thumbsup: een maandje vroeger dan gepland maar ja dan moet iets anders maar wachten hè :D

Laat ik allereerst beginnen met dat ik al jaren ontzetten deze actie van hen waardeer en deze winkel sws waardeer. Het is niet vanzelfsprekend dat ze zoveel marge inleveren.

Maar heb nu toch een kritische vraag, klopt het dat ik zie dat enkele artikelen voor deze week actie eerst duurder geworden zijn? Ik was moeilijk stom vergeten de laatste weekactie te bestellen+nog een rijtje artikelen buiten deze weekactie en had deze ff uitgeschreven+ prijzen, maar nu valt mij op dat enkele artikelen iets wat duurder geworden zijn.

Het klopt dat een aantal artikelen in prijs verhoogd zijn. Het zijn de artikelen die uit de weekacties komen en zoals aangekondigd zouden de prijzen van katan deze week ook omhoog gaan. Kun je een om sturen met de producten waarvan jij denkt dat de prijzen niet kloppen? Op de weekacties en katan artikelen na?

Laat ik allereerst beginnen met dat ik al jaren ontzetten deze actie van hen waardeer en deze winkel sws waardeer. Het is niet vanzelfsprekend dat ze zoveel marge inleveren.

Maar heb nu toch een kritische vraag, klopt het dat ik zie dat enkele artikelen voor deze week actie eerst duurder geworden zijn? Ik was moeilijk stom vergeten de laatste weekactie te bestellen+nog een rijtje artikelen buiten deze weekactie en had deze ff uitgeschreven+ prijzen, maar nu valt mij op dat enkele artikelen iets wat duurder geworden zijn.

echt fijne prijzen zeg. leuk ook dat deze weekactie wat uurtjes speurwerk oplevert haha. want nu willen we natuurlijk de beste deals scoren :)

Tof dat je het deelt ben erg benieuwd wat iedereen aanschaft in deze actie.
Ik twijfel tussen de tournament box of de triple x. Is de triple x 30MM? Kan er geen topic over vinden.

Toevallig, ik heb zelf ook nog getwijfeld tussen die 2. In een ander topic wist iemand, na contact gehad te hebben met Broekhoff, te melden dat het om deze triple X gaat: https://youtu.be/DDgWsBhIl54 daarna was mijn keuze snel gemaakt.

Toevallig, ik heb zelf ook nog getwijfeld tussen die 2. In een ander topic wist iemand, na contact gehad te hebben met Broekhoff, te melden dat het om deze triple X gaat: https://youtu.be/DDgWsBhIl54 daarna was mijn keuze snel gemaakt.
Top zal het even bekijken! Ben nog aan het speuren voor een paar dikke compounds voor 12.00 moment.
Heb inmiddels samen met mijn zwager de katan special grande, escape from hell, heisenberg en nog wat andere 30MM blokkies. Tournament box nog nooit gehad lijkt me ook wel vet.
Spijt dat we niet ook de pyro+papel hebben gehaald. Deze komt gelukkig nog weer terug.

Top zal het even bekijken! Ben nog aan het speuren voor een paar dikke compounds voor 12.00 moment.
Heb inmiddels samen met mijn zwager de katan special grande, escape from hell, heisenberg en nog wat andere 30MM blokkies. Tournament box nog nooit gehad lijkt me ook wel vet.
Spijt dat we niet ook de pyro+papel hebben gehaald. Deze komt gelukkig nog weer terug.

Degene die je noemt zijn al heel dik. Volgens mij komt dat wel goed :cool: Ik hou zelf niet zo van compounds die heel veel schoten hebben en dan allemaal in dezelfde schietrichting. Rond de 100 shots zelfde schietrichting is leuk. Alles daarboven eentonig vind ik zelf.

In Groningen zijn een hoop producten bijgeboekt van Rubro, Mania, Eurostar en wat EVO.
Sommige artikelen waren al beschikbaar, maar hebben wat meer voorraad en er zijn ook een hoop extra.

Later vanavond volgen nog een stuk of 30 bijboekingen

Toch ook gekozen voor de triple x, mooi besteld in Groningen aangezien die daar ook toegevoegd is.
Gecombineerd met een dragon box 3 met deze mooie korting!
Bedankt weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan