[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag de shop steeds voller worden! Zitten weer mooie producten tussen Jo, ga der goed voor zitten de 14e.

Is het ook zo dat als je een product in je winkelwagen stopt gereserveerd is?
Dan kan ik rustig verder winkelen met de prijzen die dan bekend zijn

Jo zijn de artikelen die nu in de webshop staan fysiek bij jullie in de bunkers aanwezig? Dus batch 2019 of ouder? En dan bedoel ik met name de Strong Celebration.

Jo zijn de artikelen die nu in de webshop staan fysiek bij jullie in de bunkers aanwezig? Dus batch 2019 of ouder? En dan bedoel ik met name de Strong Celebration.

aangezien ik heb geholpen met de bunkers vol te zetten, kan ik met 90% zekerheid zeggen dat alles daadwerkelijk aanwezig is.

aangezien ik heb geholpen met de bunkers vol te zetten, kan ik met 90% zekerheid zeggen dat alles daadwerkelijk aanwezig is.

Volgensmij inderdaad alleen dingen die fysiek aanwezig zijn worden op de site gezet. Daarom zullen bepaalde dingen best snel gaan.

ja die zijn fysiek aanwezig in 1 of meerdere van de drie winkelbunkers.

Er staat bij een aantal wolff producten dat je pas kan afhalen na 12.00 uur dus eerder is echt niet mogelijk als ik dat dan goed begrijp?

Er staat bij een aantal wolff producten dat je pas kan afhalen na 12.00 uur dus eerder is echt niet mogelijk als ik dat dan goed begrijp?

denk dat de website nog niet helemaal up to date is....
waarschijnlijk zitten we naar de website van vorig jaar te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan