[Pijlen Ass.] Stargate

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1202
Artikelnaam: Stargate
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: gram
Aantal Schoten: shots
Effectomschrijving: Super voordelig 27 delig vuurpijlen assortiment.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen: 95x43
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: € 39,95

O.a. te koop bij: Vulcan

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik zie dit bij de andere 2 pakketen ook terug..behoud van marge. Is dit niet aan de winkeliers gericht? Ben er verder ook niet van op de hoogte, maar lijkt me niet van meerwaarde voor een klant.

Ik zie dit pakket elk jaar weer voorbij komen maar heb 'm niet genomen omdat er zo weinig over bekend is. Iemand ervaring met deze pijlen?

de bermuda driehoek onder de vuurpijlen. Misschien neem ik ze dit jaar wel gewoon zodat ik aan jullie kan berichten of ze wel of niet de moeite waard zijn (lijkt me sterk dat 23 euro voor 27 pijlen veel soeps is maarja).

Echt schandalig slechte pijlen. Sterker nog, dit riekt naar een vorm van oplichting, zo slecht dat ze zijn. Stijgen véél te hoog op en daarbij enkel ploppers. Gooi een cracklingbal de lucht in, en je hebt meer spektakel.

Flinke afrader !!!

Echt schandalig slechte pijlen. Sterker nog, dit riekt naar een vorm van oplichting, zo slecht dat ze zijn. Stijgen véél te hoog op en daarbij enkel ploppers. Gooi een cracklingbal de lucht in, en je hebt meer spektakel.

Flinke afrader !!!

Thanks PIA, dat je jezelf op hebt geofferd om het uit te testen.
Jammer weer Vulcan, stop anders een bombette uit één van jullie mooie boxen er in, ipv zulke schijt.

Back
Bovenaan