Code Red

Deze was echt geweldig wat een schitterend ding zeg 1 van de mooiste boxen die ik had. Echt blij mee en wat mij betreft nr 1 cakebox van het jaar...

Dit was met dikke afstand de allerbeste box die ik had. Volgend jaar zeker weer en voor mij de beste nieuwe box van 2019.

Wat een beuker was dit zeg. Echt een prachtige bak. Had hem per 2 geschoten, maar los is dit ook een super box. Die komt hoog op de lijst te staan.

Mooiste box van de avond. Ivm de mist al vroeg in de avond geschoten. Deze staat op nummer 1 om dit jaar weer te bestellen!

Prachtig blok! Helemaal perfect!!! Ik stak hem op een pleintje af, tussen de huizen. Wat een geweld, lucht vol!

Echt een supermooi product. Wat een kleuren. VWT heeft echt zeer mooie producten neergezet de laatste jaren. Vondt hem zelfs nog mooier dan de transbomber.

Wat een geweld heerlijke box lucht gevuld met kleur dikke spreiding harde burst en goed tempo. Laatste cake had all at one mogen zijn maar zou m zo weer bestellen geweldig ding! beste nieuwkomer dit jaar voor mij

Idd een mooie nieuwkomer die zeer goed beviel!
Harde burst en met een heerlijk tempo de lucht gevuld krijgen.

Zeker 1 die terugkomt in de toekomst.

Deze was helaas niet geleverd waar ik hem ging ophalen, maar afgaande op de filmpjes gaat deze er komend jaar zeker wel komen. Zover ik kan zien goede burst, mooie spreiding en een diversiteit aan effecten.

Echt een top bak voor dat geld. Mooie boeketten en goed tempo. Straatfilmpje hieronder.

Blij dat ik met deze startte want daarna viel deze in het niet bij de corolla blue en de paranoid van funke... Wat een apparaten zijn dat zeg...

https://vimeo.com/382441129

Wat een bak! Per 2 geschoten, in V-shape, maar wat een geweld!! Echt schitterend die rode kleur in deze box, het tempo, het label, de tijdsduur.. Een van de beste nieuwkomers van dit jaar!

Back
Bovenaan