Collectie foto´s 2019/2020

Ik snap ineens waarom sommigen geen F3 single shots meer konden bemachtigen. Enkele freaks zijn een eigen opslagpunt begonnen :)

Mooie collecties komen er voorbij.

Kom ik aan met mijn 36 sick6 shocks :bonk:

Ach, ik heb precies 0 single shots. Ik had ze er graag bij gehad voor de kwaliteit, zeker de Luypaers en Fünke, stond klaar om 5 dozen voor 75 euro aan te schaffen, maar toch besloten het niet te doen, ik heb al genoeg. Ik investeer het geld volgend jaar liever in een dikke compound. Als ik iets heb geleerd van mijn (té) grote aankopen is dat ik het liefst zo min mogelijk wil aansteken. Dus compounds > doorgelonte cakes > losse cakes > single shots. Maar das mijn ding. Niet dat het niet kriebelt hoor.

Ach, ik heb precies 0 single shots. Ik had ze er graag bij gehad voor de kwaliteit, zeker de Luypaers en Fünke, stond klaar om 5 dozen voor 75 euro aan te schaffen, maar toch besloten het niet te doen, ik heb al genoeg. Ik investeer het geld volgend jaar liever in een dikke compound. Als ik iets heb geleerd van mijn (té) grote aankopen is dat ik het liefst zo min mogelijk wil aansteken. Dus compounds > doorgelonte cakes > losse cakes > single shots. Maar das mijn ding. Niet dat het niet kriebelt hoor.

Die 36 shocks zijn de enige wat ik heb naast nog wat cat 1 vuurwerk dan :P

Eerste post van mij, wat een heerlijk forum hier kameraden!

Bijlagen

• 20191228_214708.jpg
    20191228_214708.jpg
    209,2 KB · Weergaven: 1
  • 20191228_214712-3024x2268.jpg
    20191228_214712-3024x2268.jpg
    195 KB · Weergaven: 1
Bij deze ook mijn collectie. Ben benieuwd wat ik er van kan laten zien in de collectie foto van 20/21 ...

0764B10F-EAD2-47BA-BA91-C461D6506052.jpg

Dan ben jij niet de enige hoor :wink:
Heb dit jaar effe gek gedaan 1000,- Euro.
Maar volgend jaar max 500,- Euro.
Heb te veel klein spul gekocht vind ik zelf.
Ook die klote kooien los knippen en klaar maken die boxen.
Volgend jaar alleen losse cake max 500 grams.
Scheelt ook weer kilo's blijf dan wel onder 25 kilo.

Back
Bovenaan