Collectie foto´s 2019/2020

Bumba heeft zijn bestelling nog niet compleet, maar op de één-of-andere onverklaarbare wijze nu al het meest aangetrokken tot onderstaande...

20191228_171757.jpg

Na lang twijfelen om een kanaal te beginnen en voorzichtig aan te uploaden van wat er komen gaat aankomend oud en nieuw.
Foto´s heb ik niet(veiligheidsoverweging) maar wel een kort sfeer filmpje met winkelbezoeken in Duitsland en in Nederland.

Er zitten trouwens waanzinnige collecties tussen complimenten aan allen.:thumbup:

20191228_174242.jpg

Super blij met dit kleine beetje extra! El Gato, nog nooit gehad. Rest komt later vandaag en de aankomende verkoopdagen.

Vandaag toch alvast voor nog wat single shots rond gefietst langs de plaatselijke vuurwerkhandelaren. Met onderstaande als resultaat.
76F93405-57A3-4F86-9A0F-DB3E05A9C12E.jpg
Kreeg alleen 3 sonnets in plaats van de eccentric shots.

Vandaag toch alvast voor nog wat single shots rond gefietst langs de plaatselijke vuurwerkhandelaren. Met onderstaande als resultaat.
Bekijk bijlage 51633
Kreeg alleen 3 sonnets in plaats van de eccentric shots.

Ik vind de sonnets toch beduidend minder goed van kwaliteit dan de Eccentric shots. Omdat ze duurder zijn wil niet zeggen dat ze beter zijn. Alles van deze lijn vind ik over-hyped.

Heb ook weer een leuke collectie bij elkaar verzameld :p

3Uoa2lU.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan