Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste 2 adressen gehad, 12 uur bij breda en vanmorgen half 8 bij steenbergen.
slapen zat er niet in vannacht. denk dat vanmiddag maar even wat slaap probeer te pakken.
en dan vanavond richting Zutphen.

Inderdaad nachtbraken, maar wel letterlijk helaas. Lig met buikgriep op bed..

Succes, ik had dit vorig jaar. Kwam letterlijk opzetten tijdens het afhalen s'nachts bij steenbergen. De hel breekt even los, maar als het goed is ben je binnen 2 dagen ieder geval fit genoeg om je oud en nieuw te vieren. Door de adrenaline red je de dag ieder geval :) De echte hel is meestal niet eens 24 uur.

Vanochtend eerst bij de driesprong geweest daar ging het redelijk snel... bij de vuurwerkbunker stond de koffie klaar, op de achtergrond klassieke dance muziek. Ik moest iets langer wachten net als anderen... maar op zich viel het mee. Wel plezierig, wakker worden in een vuuwerk afhaalpunt.

1e deel is ook binnen, geen zak te doen bij El Blanco in Someren. Stond binnen 2 minuten weer buiten.
20191228_114744.jpg

Als ik de wachttijden overal lees denk ik dat ik weer is te optimistisch heb gepland haha. Ik hoop op een half uurtje per winkel met een half uurtje rijden tussendoor.. stressss!

Geweldig om weer te zien hoe iedereen open en bloot en met foto's als bewijmateriaal laten zien hoe de winkeliers en hunzelf de wetgeving overtreden. :devil:

ben benieuw hoeveel freaks er dit jaar gepakt worden op alleen al de 25kg regel. Gemiddelde politie agent heeft misschien 30 min nodig om een adres achter de accounts hier te vinden.

Eerste bestelling net opgehaald bij Fireworld. Maandag naar de Rijswijkse om daar de bestellingen op te halen. Dan door naar de Carlton vuurwerk. 61C7DD10-319C-4FD2-8C55-EDCCF2DE2833.jpg

Wat een bende was het in steenbergen vanmorgen. Ruim 2 uur moeten wachten op mijn bestelling en dan is het nog niet compleet ook. Dat tijdvak waar in je de bestelling moet ophalen kunnen ze beter afschaffen.
Bij groenrijk en zena geen wachttijd en alles perfect geregeld. Nu op naar intratuin en dan is de buit weer binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan