Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Zooo hé, gave actie zeg!
Ik zou ze lekker los schieten. Een paar natuurlijk al in de vooravond om even in alle rust er van te kunnen genieten en de rest na 00:00. Waarschijnlijk zal ik er dan wel twee tegelijk afsteken voor nog meer spektakel!

Kijk, daar kun je inderdaad lekker mee los gaan om 12 uur.
ik zou het opbouwen
2 tegelijk
3 tegelijk
3 tegelijk
4 tegelijk Titan en Atlas als finale

Wat een feestje in de straat.

Ik zou beginen met volgende volgorde:

1 cake los.
2 cakes tegelijk
3 cakes tegelijk
6 cakes tegelijk.

Rustige opbouwend naar een finale vol luchtvullend geweld! Wat een prijs!!

Jaaa ongeveer alle varianten zijn al voorbij gekomen.

Ikzelf zou gaan voor 2 varianten. De eerste 6 voor in de vooravond. Lekker 1 voor 1 op het gemak en maximaal van elke cake genieten.
De andere 6 zou ik na 00:00 per 3 schieten. Effecten opzoeken die een beetje bij elkaar passen en dan 2x volle bak rammen.

:thumbsup:

In de vooravond de eerste 6 per stuk om er van te genieten en na 00:00 de andere 6 stuks per 2 gewoon willekeurig gekozen.

Toffe actie actie weer!

Mijn volgorde:
19:01 Pandora Star (ff testen ;-)
19:47 Calypso Star + Telesto Star
21:23 Europa Star (2 tegelijk)
21:30 Atlas Star - Pandora Star - Titan Star
00:14 Atlas Star - Calypso Star - Telesto Star - Titan Star

de eerste 2 potten samen (cake 1&2) Cake 1: red ghost & golden tails) samen Cake 2: golden tails met burst).

Daarna zou ik de andere 4 potten tegelijk afsteken. Om lekker te eindigen!

Een fakkelshow!
Beginnend met 2x Europa Star, daarna 2x Pandora Star, vervolgens 2x Calypso Star en als finale 2x Telesto Star & 2x Titan Star (4 crackling cakes tegelijk). De overige twee ga ik los afsteken om los van te genieten :)

Ik ga het verdelen in de straat waar ik oud en nieuw ga vieren. Niet alle buurtjes daar kunnen vuurwerk betalen.

Ik zou zoveel mogelijk weggeven en om 0:00 uur met zn allen tegelijk afsteken.

Back
Bovenaan