Code Red

Prachtig. Schitterend. Geweldig! Zo blij dat ik deze besteld heb. Mooi Rood is niet lelijk. Ook lekker veel variatie in de box. Mooie finale:

Erg mooie en sierlijke box, met ook zeker het nodige geweldig. Hele dikke nieuwkomer dit.

Wat een beest is het. Heerlijke opbouw, lekkere variatie en de laatste cake all-at-once.

Hierbij ook mijn filmpje van de demo van Valk. Mis alleen het eerste schot.

Laatst bewerkt:
Ook in steenbergen wezen kijken maar die 2 laatste cakes waren echt dik. Het publiek reageerde er ook goed op. Geheid een succes in de straat.

Wat een bak! Heerlijk. Presteerde gisteren ook in Nijverdal echt top. Goed tempo, dat rode ghost effect blijft vet, goede crackling en die laatste cake.. smullen! Ben benieuwd of dit de productieversie was (gezien de reacties in het demotopic van Valk), maar als dat zo is: blij dat ik hem 2x besteld heb!

Wat een bak! Heerlijk. Presteerde gisteren ook in Nijverdal echt top. Goed tempo, dat rode ghost effect blijft vet, goede crackling en die laatste cake.. smullen! Ben benieuwd of dit de productieversie was (gezien de reacties in het demotopic van Valk), maar als dat zo is: blij dat ik hem 2x besteld heb!

Ik vind persoonlijk VWT de beste vuurwerkleverancier qua filmpjes en werkelijke uitwerkingen betreft. Ik heb nog geen één keer een cake of box gehad die minder of meer was dan op de film. Altijd spot on.

Ik vind persoonlijk VWT de beste vuurwerkleverancier qua filmpjes en werkelijke uitwerkingen betreft. Ik heb nog geen één keer een cake of box gehad die minder of meer was dan op de film. Altijd spot on.

Jij misschien niet maar check mijn post 108 en 110 van dit topic maar eens :p

Zo mooi dat ik perse eerst een straatfilmpje wil zien... Ik heb echt geen trek in een teleurstelling. Fantastisch op de filmpjes hierboven!

Back
Bovenaan