Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Och, ik mis het wel. Tot in de late uurtjes TV kijken naar mensen die nog voor het glazen huis staan. Ben blij dat ik het Glazenhuis in Enschede gezien heb.

Voor mij toch 1 van de betere edities. Om 03:00 in de nacht stond het hele plein nog vol. Een en al gezelligheid, en live muziek van Miss Montreal. :D

Veel naar gekeken en geluisterd in het verleden. Maar SR is afgestorven net zoals heel 3FM trouwens. Zin in de Top2000 :biertje: :yes:

Daar sluit ik me volledig bij aan. Ondanks dat het glazen huis toe was aan vervanging is dit geen waardige vervanger die mij trekt

Ik denk niet zozeer dat het glazen huis aan vervanging toe was maar eerder het aanbod qua DJ's wat in het glazen huis zat. Je mist nu een Ekdom, Veenstra, Verschuuren etc. Ik denk dat het concept nog steeds dikke prima is maar je de juiste mensen in het glazen huis mist. Stiekem hoop ik dat ze toch nog een keer een poging gaan wagen.

Echt zonde dat het zo achteruit gegaan is. Die beelden zijn echt sfeer verhogend om terug te zien, maar zo is het helaas al een paar jaar niet meer. Het heeft hier heel veel aan gestaan.

Hoe jammer ook, maar zal ook dit jaar niet meer naar SR kijken. Mis de echte hoogte jaren wel enorm, wat heb ik er veel uren naar zitten kijken zeg.
Hier ook. Vorig jaar ook niet gekeken.
Heel 3FM staat hier niet meer op. Heel de zender is flink achteruit gegaan. Helaas.

Jammergenoeg nooit een glazen huis in het echt gezien, maar de tv beelden duep in de nacht waren vermakelijk

Toen SR in 2010 in Eindhoven stond heb ik nog als vrijwilliger achter de schermen gewerkt. Ontvangstlocatie voor alle artiesten/crew voor die richting het Glazen Huis gingen. Leuke tijd gehad en mooie herinneringen maar laatste jaren volg ik het al bijna niet meer.

Het is begonnen :p kijkt zoals verwacht niemand denk ik haha!

Het is echt volledig van de radar verdwenen, althans, voor mijn idee. Vorig jaar eigenlijk ook niet gekeken. Jaren ervoor was het vast ritueel. In de avond even de dagsamenvatting kijken, was echt heel leuk opgezet altijd! Jammer dat dat niet meer is

Ook hier ga ik het niet volgen dit jaar, hoe jammer ook. Het was altijd prachtig om naar te kijken, maar het heeft totaal zijn charme verloren.

Ik kijk wel regelmatig. Wil het een kans geven en het is al ietsje beter dan vorig jaar.
Ik was destijds ook bij het eerste Glazen Huis in Utrecht, en stond er toen ook bijna in mijn eentje. Geef het dus een paar jaar de tijd.
Blijft natuurlijk wel staan dat 3FM veel luisteraars verloren is en daarmeee ook de impact kleiner is geworden.

Ik snap ook niet zo goed waarom het moest verdwijnen! ik vond het echt een top toevoeging voor de sfeer zo het einde van het jaar. het laatste jaar in apeldoorn nog even wezen kijken.

Nu het niet meer een glazenhuis betreft volg ik het helemaal niet meer.

Ik wist niet eens dat het begonnen was, het was al niet meer in mij opgekomen dat rond deze tijd Serious Request was. Wat jammer hoe het is weggegleden, het hele idee van nu vind ik ook niks aan. Een wandeltocht in de openlucht, nee, dat trekt me totáál niet.

Haha zie opeens de eindstand

De 3FM-actie Serious Request: The Lifeline heeft 1.418.513 euro opgeleverd

Totaal geen idee dat het al het einde was zo weinig hoor je erover

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan