Hurricane

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 7335
Artikelnaam: Hurricane
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1719 gram
Aantal Schoten: 140 schots
Effectomschrijving: Geweldig flowerbed met 140 professionele siereffecten in een selectie! Deze cakebox ramt er als een orkaan op los, en zal menig omstander doen verbluffen! Diverse kleuren goud, unieke gekleurde blinkers, gekleurde kometen en diverse knetterwolken!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: Voorverkoop 169 euro
Kartoninhoud: 1/1

7335_hurricane2016.jpg

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgezien van die karige crackling rond minuut 2:30 en het iets te lage tempo, toch prima effecten naar mijn mening.

op zich ben ik best te spreken over deze bak .
maar wat je toch altijd weer tegen komt is dat ze er potjes tussen zetten die nou net weer wat minder doen. Dat geld niet alleen voor weco maar meer importeurs doen dat .
ik vraag me af wat deze cake kosten gaat .

Vind hem wel goed alleen ben het met bovenstaande eens zonde want verder is dit een prima box.

Heb deze pot dit jaar besteld. Ben erg benieuwd. De matige crackling schoten rond minuut 2;30 zijn inderdaad iets wat opvalt en zeker niet past binnen het andere kaliber schoten. Zal een straat filmpje maken dit jaar...

Heb deze pot dit jaar besteld. Ben erg benieuwd. De matige crackling schoten rond minuut 2;30 zijn inderdaad iets wat opvalt en zeker niet past binnen het andere kaliber schoten. Zal een straat filmpje maken dit jaar...

Zoals beloofd van mijn kant een filmpje! Vond het een mooie cakebox voor de 90 euro die ik er voor heb betaald! Vind hem wel te lang en de schoten rond minuut 2:00 zijn een beetje een matig!

Back
Bovenaan