Falling Leaf

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 404.160
Artikelnaam: Falling Leaf
Netto Kruitgewicht: 490 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Rode staarten, overgaand in rode en groene falling leaves met gouden blink, blauwe staarten naar gouden wilg met witte blink, groene staarten overgaand naar brocade crown en groen, blauwe staarten overgaand naar ti-chrysant.
Richtprijs: €45,-
Film: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie.

Hier word dus echt het maximale uit gehaald! Ben zeer benieuwd naar de echte uitwerkingen van deze 500 grammer. Prijs vind ik erg aantrekkelijk. De effecten zijn mijn favoriet dus deze moet ik zeker uitproberen aan het eind van het jaar.

Dat is net als de Chrysanthium Crackling maar dan zonder het 'Crackling' maar een 'pop'.

Ook Mercurius komt dus met een Falling Leaf,s cake.
Ben reuze benieuwd naar de uitwerkingen
Filmpjes komen zo spoedig mogelijk.
Hier wordt door Mercurius aan gewerkt

Zit maarliefs 14 gram per tube in. Dat is niet niks. Met een prijs van 45,- vind ik hem goed geprijsd voor een 500-grammer. Effectomschrijving klinkt ook erg aangenaam! Ik hoop wel dat er wat tempo in zit. Ik ben eigelijk bang dat ie één voor één een tube lost in anderhalve minuut tijd ofzo.

Leuk prijsje voor een maximaal gevulde cake. 490gram en 14 gram per schot.
Ben benieuwd hoe ze de effecten hebben verwerkt. Stuk voor stuk of gevarieerd.

Ik heb vandaag al een filmpje mogen aanschouwen van deze cake.
En ik moet jullie zeggen: hij ziet er fantastisch uit.!!!
Afwisselend kleine met hele grote boeketten, vooral hele grote gouden boeketten (geen willow,s)
Bij deze cake kan je echt van een aanrader spreken.
Gerwin lief aankijken en vragen of hij de films van de dvd naar een bestandje kan uploaden.

HIER een filmpje op de site van Mercurius.

Wat een ontzettend mooie falling leaf's zeg!!
Hier helaas geen aanschaf, vanwege het feit dat ik hem nergens kan verplaatsen voor iets dergelijks. Anders had hij er zeker bij gezeten!

Laatst bewerkt:
Inderdaad een sublieme topper uit de Mercurius collectie. Maximaal gevormde falling leaves, met een heerlijke gouden gloed. Zo heb ik ze nog nooit meegemaakt. En zeker voor consumentenvuurwerk een nog niet bestaande cake.

Zo dan, moet ik ook nog op zoek naar een Mercurius dealer. Beetje jammer van de finale, maar die "falling leaves" (eigenlijk zijn het kleine horse tails) zijn helemaal goed.

Allright, de kenners aan het woord, ben ben dat jullie de film ook ontdekt hebben.
Ik sta dus niet alleen in mijn mening.
Prachtige cake, deze.

Heeft iemand die hem heeft gehad er wellicht een filmpje van gemaakt?
En wat vonden degenen van hem?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat ik heb gemist, want voor mij was het te ver om de pot te halen ondanks dat ik wel in hem geïnteresseerd was.

Tot mijn grote verassing heeft mijn lieve vrouwtje een film gemaakt van m'n cons. showtje, waar deze cake ook in zat. Heb de film net gekeken en hij is redelijk van kwaliteit. De Falling Leaf springt er, wat mij betreft, echt uit. Tijdens het schieten had ik al het idee dat er wat langs m'n hoofd dwarrelde, dat bleken dus de lontjes(Leaves) van deze pot te zijn, echt helemaal goed.
Als ik iemand kan vinden, die de film van camera naar internet kan plaatsen, zal de film on line komen. Heb er zelf de ballen verstand van.

Tot mijn grote verassing heeft mijn lieve vrouwtje een film gemaakt van m'n cons. showtje, waar deze cake ook in zat. Heb de film net gekeken en hij is redelijk van kwaliteit. De Falling Leaf springt er, wat mij betreft, echt uit. Tijdens het schieten had ik al het idee dat er wat langs m'n hoofd dwarrelde, dat bleken dus de lontjes(Leaves) van deze pot te zijn, echt helemaal goed.
Als ik iemand kan vinden, die de film van camera naar internet kan plaatsen, zal de film on line komen. Heb er zelf de ballen verstand van.

Hoe is de stijghoogte van deze batterij? Ben er best wel benieuwd naar, aangezien je aangeeft dat er wat (niet brandends?) langs je hoofd dwarrelde?

Ik wilde deze batterij afgelopen jaarwisseling halen maar vondt het achteraf veels te ver om te gaan halen. Heb het dus maar uitgesteld tot wellicht de komende jaarwisseling. Als mijn dealer hem heeft koop ik hem vrijwel zeker, maar meer dan die € 45,- euro moet ie niet gaan kosten nee.

Hopelijk lukt het je, het filmpje over te zetten naar het internet want die Mercurius filmpjes op hun website verschillen nogal veel gezien de werkelijkheid (in positieve zin).

Laatst bewerkt:
Geweldig mooi en opvallend! Zijn meer kleine horsetails/waterfalls dan falling leaves. Volgens mij zowat unieke pot in NL, ikke wille!!

Deze cake is in het echt veel mooier/beter als op het mercurius filmpje.
Hoop dat dit jaar weer een actie is, heb hem gekocht voor 30 euro, wil er nl wel eens 2 van doorlonten ... :)

Back
Bovenaan