Coloreado [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8070
Artikelnaam: Coloreado
Bruto Gewicht: 15000 gram
Netto kruitgewicht: 1782 gram
Aantal schoten: 144 schoten [Compound]
Effectomschrijving: Coloreado is Spaans voor gekleurde, en gekleurd is deze compound zeker. Super heldere blinkers in rood, groen, geel, goud en zilver glitteren in de lucht. Afgewisseld met diverse schietrichtingen en spectaculaire spinning tails een topper bestaande uit maarliefst 144 schoten!
Max. tube diameter: 30MM
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: 2023: € 199,00
Voorverkoop 2023: € 179,00
Onlineprijs 2023: € 159,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

image.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	image.png Vertoningen:0 Grootte:754,8 KB ID:	1793204

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Zo lekkere rambam, de spinners in de waaiers maken deze box voor mij helemaal af. Alweer een item van St8ment dat op de lijst komt.

Wat ik tot nu toe van St8ment heb gezien ziet er allemaal heel goed uit

Prachtige box ook weer en die spinners zijn inderdaad wel heel vet. Tempo van deze box is perfect, mooi gedaan zo.

Gruuuweljke prachtbak! Je zou bijna denken dat GBV baat heeft bij de inlijving van Evo :wink: Heel erg mooi dit, kijken wat de prijs is en de straatprestatie.

Mijn complimenten GBV. Had niet gedacht dat jullie zo'n positieve draai aan jullie vuurwerk hebben kunnen geven. Want laat ik eerlijk zijn. Ik vond het in het verleden niet allemaal je van het. Nu ben ik zeer positief van wat ik tot nu toe gezien heb. Ik zie het eind van het jaar dan ook met veel plezier tegemoet.:wink: Topbox dit:p

Mijn complimenten GBV. Had niet gedacht dat jullie zo'n positieve draai aan jullie vuurwerk hebben kunnen geven. Want laat ik eerlijk zijn. Ik vond het in het verleden niet allemaal je van het. Nu ben ik zeer positief van wat ik tot nu toe gezien heb. Ik zie het eind van het jaar dan ook met veel plezier tegemoet.:wink: Topbox dit:p

Precies dit! Vroeger nooit de interesse gehad in GBV, zelfs als liefhebber van vuurwerk mijn vrienden, kennissen en vrienden dit merk afgeraden als ze erom vroegen. Komt niks leuks uit, meestal standaard effecten en allemaal veel te duur. Geloof me ik heb wel een paar honderd euro, als het niet meer is... omzet gekost voor de winkeliers :shy:

Maar dit is wel iets nieuws, ik wordt wel enthousiast van o.a. deze box en denk dat de toekomst wel iets leuks kan brengen op deze manier.

Voor 144sh in deze vorm is de online prijs best te overwegen (voor ons liefhebbers) als je een hoger budget hebt. De voorverkoopprijs is ook prima te doen voor de "normale consument".

Betreft de box, een pareltje hoor zo op film! Ik moet wel toevoegen, en dan ben ik nogal kritisch, dat de 2e en 3e cake (als je goed luistert) nogal wat plofjes hebben (een zachte burst). Bij de eerste cake komt dit veel beter over. Hierin liggen wel mijn twijfels. En die finale cake... die afsluiting... complimenten!!:handsup:

Voor dit jaar laat ik em staan i.v.m. budget, maar indien deze volgend jaar voor dezelfde online prijs wordt aangeboden zal ik em zeker overwegen!

Ik durf de gok wel te nemen. Beetje geholpen door een mooie actie staat dit pareltje einde van het jaar in de straat

Wauw wat een grandioze bak is dit! Helemaal mijn smaak.

Het is al eerder genoemd maar GBV/Weco is wel met een dikke inhaalslag bezig. Vroegâh vond ik het een topmerk, in met name de Pro line lijn zaten echt super produkten (Amazing Yellow Cabs... ik mis dat ding nog steeds.. :p). In de jaren daarna vond ik de kwaliteit enorm inzakken - ongeïnspireerde, saaie dertien-in-een-dozijn meuk. Maar met deze St8ment lijn komt echt het ene pareltje na het andere tevoorschijn. Ben benieuwd of ze dit over de hele linie gaan doortrekken...

Overigens niet echt bevorderlijk voor de keuzestress, dat dan weer wel :D .

Back
Bovenaan