Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou voor de black cobra gaan. Wat een dikke box is dat. Je gaat er geen spijt van krijgen. Misschien wordt de keuze makkelijker als even uitzoomt en bekijkt wat je allemaal van plan bent om te halen.

Zou voor de jackhammer gaan, ivm de mixed shapes. Aangezien je wel van crackling en kleur houdt, kan ik ook de Artillery van wolff aanraden.

Voor echte chaos, kijk eens naar de w-shape boxen van Redwire... Of combineer een aantal salvo cakes / rambakken in een leuk projectje

Bedankt! ik zal ook de artillery eens bekijken. De Jackhammer had ik afgelopen jaar en was erg vet. Maar ik weet niet of net dat juist zorgt dat ik nu een andere wil (en de pauzes er tussen vond ik wat jammer, misschien zelf wat doorlonten ook al is hij compound, als dat uberhaupt kan)

Twijfelgevalletje,, Transbomber met z`n geweld of de sierlijke Snowstorm? Is er enorm veel verschil in boeket grootte? Welke van deze raden jullie aan :)

Twijfelgevalletje,, Transbomber met z`n geweld of de sierlijke Snowstorm? Is er enorm veel verschil in boeket grootte? Welke van deze raden jullie aan :)

Pfoe dat zijn wel 2 heel uiteenlopende boxen. Heb beide meerdere keren geschoten maar zou persoonlijk voor de snowstorm gaan. Burst en boeket spreiding stuk groter dan transbomber maar is ook 25mm vergelijken met 30mm. Snowstorm is ook weer niet zo heel traag, de 2.0 compound uitvoering heeft ook 25 gram per shot

Ben een beetje aan het strepen op de wensenlijst.
Wat zouden jullie doen mbt St8ment? Die 50mm single shots komen er sowieso. Alleen ik twijfel tussen Estallar (die 100sh Asian Thunder), of Casa de Papel compound. Ik vrees namelijk dat die Estallar stand-alone het net niet is zeg maar... En budget technisch zit een 2e exemplaar er gewoon niet in. Die Casa de Papel zit immers al op het randje voor mn St8ment budget...

Wat zouden jullie doen mbt St8ment? Die 50mm single shots komen er sowieso. Alleen ik twijfel tussen Estallar (die 100sh Asian Thunder), of Casa de Papel compound. Ik vrees namelijk dat die Estallar stand-alone het net niet is zeg maar... En budget technisch zit een 2e exemplaar er gewoon niet in. Die Casa de Papel zit immers al op het randje voor mn St8ment budget...

El Salvador en de Gringo zijn ook wel erg mooi hoor! Maar als je twijfelt tussen Estellar en Casa de Papel, zou ik toch voor laatstgenoemde gaan. Als je een 100sh 500 grammer wilt, zijn er denk ik betere opties op de markt. Zeker voor die prijs :wink:

Zonder enige twijfel de Casa de Papel, vooral 1e cake vind ik heel dik. Of je zou zoals koala al aangaf voor 2 x Gringo kunnen gaan. Vind ik persoonlijk ook een heel dikke cake en bespaart je weer 10 euro

Thnx Sjefke en Koala! Dan worden het 95% zeker wat Bombardos met een Casa de Papel. 2x Gringo bespaar je wel een tientje mee inderdaad, maar heb al zoveel losse cakes (beetje te veel) besteld. En dan gaat de voorkeur uit naar andere merken.

En dan gelijk maar de volgende hulpvraag:
Rubro - Secret Salute of Mania - Venom Box ?
Venom Box 0,0 ervaring mee, ziet er wel heel dik uit elk jaar weer. De Secret Salute al wel wat keren live gezien met oud & nieuw, echter nooit terwijl deze ook echt 'van mijzelf' was zeg maar. :p

Ik zou dan zeker voor de secret salute gaan. Venom box heeft maar 20 schoten en Secret salute heeft 54. Daarbij is de secret salute ook nog eens goedkoper en is mijn keus snel gemaakt.

Inderdaad de Secret Salute,Venom Box is ook niet verkeerd,alleen niet als je de keuze wil tussen deze 2,dan is het gauw duidelijk welke de voorkeur heeft;)

Venom box!!! Vind ik zelf veel mooier en sierlijker dan het rammen van de SS. Je moet hem een keer gehad hebben! Maar je moet 't zelf weten...

Nog eens een keer de vele filmpjes van allebei bekeken. En ga 100% voor Secret Salute.

Venom box!!! Vind ik zelf veel mooier en sierlijker dan het rammen van de SS. Je moet hem een keer gehad hebben! Maar je moet 't zelf weten...

Dat vind ik het juist het probleem met de Venom Box, sierlijk gaat altijd m'n voorkeur naar uit normaal. Alleen niet bij een krakelcake, dan mag het er uit geramd worden voor mij. :D
En nee, ik ga niet minstens 4 stuks Venom Box bestellen om dat dan met die wel te tewerkstellen. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan