[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal mee eens, meer huilers! vooral de wat grotere/langere. box met knal/crackling waaiers eventueel met tails en fluitsalvo's afgewisseld bijvoorbeeld. of inderdaad een Concerto Rosso variant. daar is vast veel animo voor.

Worden de zena revolution en de zena mayhem evt nog toegevoegt ? Vorig jaar beide meegenomen uit de actie , bevielen me zeer goed moet ik zeggen .

Alles wat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt er nog nieuw spul op korte termijn. Anders gaat ik mijn spul ergens anders halen

Kun je even aangeven om welke producten het gaat dat praat makkelijker en dan kunnen we het systeem nakijken op uitverkocht.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Misschien is het handig om de producten die uitverkocht zijn te verwijderen van de site

Het systeem geeft een automatische voorraad aan die wij kunnen instellen ivm opslag ruimte, als dit dan op is kunnen wij dat zo weer bij stellen maar dan kijken wij niet dagelijks na dus als wij meldingen krijgen als iets op uitverkocht staat kunnen wij dat aanpassen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Producten die waarschijnlijk populair zijn en momenteel de status onvoldoende voorraad aangeven zijn: Zena triumph, Evo Bomber en VALK PROFESSIONAL 40

We zullen hier naar kijken en waar mogelijk kwa voorraad dezen weer gaan aanvullen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hoop dat VALK snel kan aanvullen, zie veel mooi spul voor mooie prijzen, daar wil ik wel 130km voor gaan rijden ;)

Is er een mogelijkheid om Zena triumph, Evo Bomber en VALK PROFESSIONAL 40 aan te vullen in voorraad? Misschien ook een idee om per product te voorraad te laten zien aan de klant? Andere shops doen dit nu ookal.

Gewoon de tijd kiezen die je de eerate keet gekozen hebt. En anders de dichtstbijzijnde. Dan voegen ze het aan het einde van t jaar wel samen.

Misschien ook een idee om per product te voorraad te laten zien aan de klant? Andere shops doen dit nu ookal.

Bij de winkels die werken met VuurwerkPOS, kun je eventueel op het toevoeg knopje blijven klikken tot er in beeld komt "Onvoldoende Voorraad", om te zien hoeveel er nog van een bepaald artikel is. :wink:

En mijn complimenten naar Valk. Service hier op het forum lijkt prima in orde en de acties zijn ook meer dan prima. Het is dat het wat te ver reizen is, want anders...

Is er een mogelijkheid om Zena triumph, Evo Bomber en VALK PROFESSIONAL 40 aan te vullen in voorraad? Misschien ook een idee om per product te voorraad te laten zien aan de klant? Andere shops doen dit nu ookal.

Is aangepast en kan weer besteld worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan