Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alles wat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt er nog nieuw spul op korte termijn. Anders gaat ik mijn spul ergens anders halen
Misschien is het handig om de producten die uitverkocht zijn te verwijderen van de site
+ Garden party 1Producten die waarschijnlijk populair zijn en momenteel de status onvoldoende voorraad aangeven zijn: Zena triumph, Evo Bomber en VALK PROFESSIONAL 40
Hoop dat VALK snel kan aanvullen, zie veel mooi spul voor mooie prijzen, daar wil ik wel 130km voor gaan rijden![]()
Bedankt , weet jij of iemand anders of je kunt nabestellen ? Dus als je al een bestelling geplaatst hebt om dan dingen bij te bestellen?Evo Bomber en Valk 40 lijken in de webshop aangevuld, ze kunnen in ieder geval worden afgerekend.
Misschien ook een idee om per product te voorraad te laten zien aan de klant? Andere shops doen dit nu ookal.
Is er een mogelijkheid om Zena triumph, Evo Bomber en VALK PROFESSIONAL 40 aan te vullen in voorraad? Misschien ook een idee om per product te voorraad te laten zien aan de klant? Andere shops doen dit nu ookal.
Is er een mogelijkheid om even met elkaar te mailen? @Subarufreak