Man tijdens uitlaten hond mishandeld na opmerking over vuurwerk

Torrr

VWC lid
ZOETERMEER - Een man uit Zoetermeer is op de Sullivanlijn buiten bewustzijn geslagen, nadat hij tegen een groep van ongeveer twaalf jongeren had gezegd dat zijn hond schrikt van vuurwerk. Dat meldt de politie zaterdag. Er is nog niemand opgepakt.
De man liet op vrijdag 15 maart rond 22.00 uur zijn hond uit. Toen er vuurwerk werd afgestoken, zei de man daar wat van. Vervolgens kreeg de man zo'n harde klap dat hij zijn bewustzijn verloor. Hij werd vervolgens naar het ziekenhuis gebracht.

De wijkagent in Noordhove spreekt van een 'afschuwelijk incident in onze mooie wijk. Geloof me dat wij er alles aan doen deze laffe dader(s) voor de rechter te brengen.' Volgens de agent maakt het slachtoffer het redelijk goed.

Bron : https://www.omroepwest.nl/nieuws/38...en-hond-mishandeld-na-opmerking-over-vuurwerk

Met zijn twaalven durven ze wel, Sullivanlijn is trouwens bij het winkelcentrum, staan veelal ''finnen'' en echte ''G's'' te chillen bij het voetbalveldje.

Zonde dat vuurwerk weer als zondebok moet gelden natuurlijk, had de man goede avond gezegd, dan was die waarschijnlijk ook in elkaar geslagen, dit volk zoekt overal een excuus voor om geweld te plegen.

Met zijn twaalven durven ze wel, Sullivanlijn is trouwens bij het winkelcentrum, staan veelal ''finnen'' en echte ''G's'' te chillen bij het voetbalveldje.

Dat vermoeden hadden wij hier op het werk ook al. Al dachten wij dat Noordhove relatief rustig was ...

Vreselijk zeg, je zal er maar lopen met je hond. Hopelijk worden ze keihard aangepakt.

De politie doet niks tegen die grote groepen, zonde dat vuurwerk weer hie de aanleiding voor moet zijn.

De politie doet niks tegen die grote groepen, zonde dat vuurwerk weer hie de aanleiding voor moet zijn.

Het gaat hier om houding en gedrag. Mensen zijn niet meer aan te spreken op hun gedrag en er moet meteen geslagen worden. Hadden ze gezegd dat ze deze meneer gelijk had gehad, dan was er niets gebeurd.

De enige manier om ze te straffen is om daar zelf heen te gaan, want de politie weet niets en of doet niets.

Yep, heb op die manier een paar van die anti kraak tokkie's een lesje nederigheid gegeven.
Ik moet me krom werken voor m'n hypotheek en die nietsnutten zaten een beetje m'n bejaarde buurman het leven zuur te maken.
Laat ik het zo zeggen: "Wie hier niet als vriend naar binnen huppeld, word er direct weer uitgeknuppeld".

Back
Bovenaan