Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Zelf pakken of lijsten voor mij niet echt een verschil.trouwens door de reacties hier moet je ook verder duitsland in voor hetzelfde effect .

Zelf pakken of lijsten voor mij niet echt een verschil.trouwens door de reacties hier moet je ook verder duitsland in voor hetzelfde effect .

Zit wel een beetje verschil in, gister op onze lijst bugano ingevuld, toen we onze artikelen ontvingen werd ons medegedeeld dat de bugano waren uitverkocht. Bij de kassa zaggen we dat een andere klant wel de fonteinen in zijn kar had, even winkel ingelopen en zag er een aantal in het schap liggen die maar meegenomen. Maar had er begrip voor want ze proberen ook hun klanten die boodschappen komen halen ook wat vuurwerk aanbieden want lege schappen zijn meters die helemaal geen geld opleveren voor hun en beter iets erin dan helemaal niets.En denk ook dat ze willekeurig wat dozen pakken en dat aanvullen in de winkel waardoor ze hun overzicht kwijt raken.

Tip: mocht je artikelen zien in schappen wat je hebt ingevuld op je lijst in je winkelmandje stoppen want je weet niet of het op voorraad is als het winkelpersoneel je order gaat rapen. En neem een pen mee :)

:blink:

Oke, ja zag deze liggen, effe snel op YouTube filmpje kijken en mee nemen.
Die Dr.Jekyll is ook een mooie cake.
Misschien maandag nog mee nemen als ik mijn bestelling moet op hallen bij Vuurwerkduitsland.com

Net als voorgaande jaren op de eerste verkoop dag naar Wesel gereden. Wat een drama, de schappen in Lidl waren volledig leeg. Iedereen stond bij het magazijn en het vuurwerk ging van hand tot hand, wat door de medewerkers werd uitgepakt.
Normaal liggen de schappen vol, kun je alles zelf pakken en zie je weinig Hollanders. Dit jaar stond de parkeerplaats vol met gele kentekenplaten en was het extreem druk. Volgend jaar nog maar verder Duitsland inrijden, jammer.

Zit wel een beetje verschil in, gister op onze lijst bugano ingevuld, toen we onze artikelen ontvingen werd ons medegedeeld dat de bugano waren uitverkocht. Bij de kassa zaggen we dat een andere klant wel de fonteinen in zijn kar had, even winkel ingelopen en zag er een aantal in het schap liggen die maar meegenomen. Maar had er begrip voor want ze proberen ook hun klanten die boodschappen komen halen ook wat vuurwerk aanbieden want lege schappen zijn meters die helemaal geen geld opleveren voor hun en beter iets erin dan helemaal niets.En denk ook dat ze willekeurig wat dozen pakken en dat aanvullen in de winkel waardoor ze hun overzicht kwijt raken.

Tip: mocht je artikelen zien in schappen wat je hebt ingevuld op je lijst in je winkelmandje stoppen want je weet niet of het op voorraad is als het winkelpersoneel je order gaat rapen. En neem een pen mee :)

Waar wij waren in kalkar gooien ze de roldeur dicht vullen met pallets tegelijk dan roldeur weer open.bijna niks uitverkocht.

Dat is ook Nice. Ik dat de Lidl in rees. Geen chaos wilde in hun winkel. Focus lag daar meer op de ingevulde lijsten. Om wellicht de overzicht en controle te houden.

net terug vanuit Moers (net voor Duisburg). je hebt daar genoeg aldi's ,Lidl's, en andere supermarkten bij elkaar dicht in de buurt. 4 Night Howlers en andere Cake's gescoord die niet op de site's stonden. schappen goed gevuld en totaal geen wachtrijen. gewoon iets verder kijken

Het is een beetje scheef om te zeggen rij gewoon iets verder.woon je een kwartier van de grens is een uurtje verder geen probleem woon je bv in rotterdam anderhalf uur vanaf dan is het andere koek

Mijn eerste keer Duitsland.
Ik had bij ER trading 2 Funke Finale 2 besteld, dus kon ik gelijk langs de Aldi om een paar Bugano fonteinen te scoren.
Bij de Aldi in Kranenburg stond een rij niet normaal zo lang.
Dus naar de Lidl in Kleve.
Die zat mooi op een boulevaard met een Aldi.

Ook daar druk niet normaal meer, gelukkig wist Jawe nog een adres een Kaufmarkt.
Ook daar druk, rondom de schappen stonden genoeg Nederlanders te wachten.
Af en toe kwam er een palletwagen uit het magazijn met vuurwerk.
Personeel was vrij streng, je mocht niet in de bakken graaien, deed je dat wel dan werd je teogesproken door een pinnige dame.
Ook dezelfde dame schreeuwde ouders flink toe, die hun kinderen aan het vuurwerk lieten zitten, want dat schijnt niet te mogen.

Een x aantal pompwagens later, kwam de serie met de Bugano fonteinen.
Helaas maar 2 verschillende in het assortiment, maar dat is beter dan niets.
Snel naar huis gegaan, maar de A12 was ook een vuurwerk file.

Achteraf.
Wat een gaar/raar gedoe vond ik het.
De hele grensstreek is pleuris druk.
En in iedere supermarkt kan ieder moment de pleuris uitbreken.

Of ik het weer ga doen... heb sterk mijn twijfels.

Nordhorn en Neuenhaus (net over de grens bij Hardenberg/Coevorden) niets van dat alles. Om 8 uur kon je daar nog een kanon afschieten. Een paar verdwaalde Nederlanders, maar dat was alles. Op de terugweg was het in Uelsen, het eerste dorp over de grens wel al te druk naar mijn zin bij de discounters. Bij de Lidl geen rijen maar de parkeerplaats vol en geen karretje meer te krijgen. Ik had alleen nog maar een Laser nodig, dus ik ben gelijk de parkeerplaats afgedraaid en met een noodgang naar Plaggenmarsch gereden om mijn bestelling op te halen.

Enige tegenvaller van de dag was Zimmermann. Geen Double Deck Red en Rocket Strike meer op voorraad, terwijl we letterlijk de eerste klanten van de dag waren. Die waaier van Xplode had ik zo graag achter mijn Red Maroons geplakt. Ik zag het al helemaal voor me.

Wel gelukt: een Shock Attack, 4x TdV, alle 4 de 250 gr Bugano's, 30-shots Romeinse kaarsen, riesenwunderkerzen (!) en een bult pijlen waar Saddam Hoessein de hik van zou hebben gekregen, waaronder de Sky Festival van Diamond.

Als ik volgend jaar weer een beetje in de buurt kom ga ik zeker weer deze kant op. En aan alle graaiende medelanders: Gewoon stug volhouden en aansluiten in de rij bij die 1e Lidl over de grens, bij voorkeur in Emmerich! :p

Heb er inmiddels wel weer zin in. Ik ga helaas maandag pas , dus hoop dat er nog redelijk wat te scoren is. Ik verbaas me over al die drukte, in de afgelopen jaren niks meegemaakt. Hoogstens 10 Nederlanders in de aldi en Lidl.
Ben erg benieuwd naar het niet getoonde aanbod in de winkels. Iemand nog tips voor een echte must have?

Nu ik hier lees dat de night howler opeens in winkels is verschenen...vroeg ik mij af of mensen ook Musketeer hebben gezien (grens over bij limburg/brabant)? Of de omlabeling Weco Out of Hell ergens anders ?

Ik was pas om 12 uur in de lidl en toen lag er nog 1 dus denk niet al mijn voorgangers die hebben laten liggen. Daarnaast zag ik sws een aantal cakes die niet online stonden zoals de snake bite maar wel in de schappen lagen

Vanmiddag in Zelfkant geweest.
Aldi was druk, met bestellijst. Maar erg goed georganiseerd en best snel. Bij de Lidl vrij rustig en veel op voorraad. Ook nog een Nicht Howler gescoord ��

Hemeltje Hemeltje,

Ik verbaas mij ook behoorlijk over de drukte waar iedereen over spreekt.

Ga al jaren naar Emlichheim vuurwerk halen maar had al gezien dat het sterves druk was.

Weet iemand toevallig hoelaat de postenborse daar open is?
Ben vorig jaar echt vroeg gegaan en dat slaagde maar er staat nu niks vermeld. Is er al iemand die er geweest is?

Hemeltje Hemeltje,

Ik verbaas mij ook behoorlijk over de drukte waar iedereen over spreekt.

Ga al jaren naar Emlichheim vuurwerk halen maar had al gezien dat het sterves druk was.

Weet iemand toevallig hoelaat de postenborse daar open is?
Ben vorig jaar echt vroeg gegaan en dat slaagde maar er staat nu niks vermeld. Is er al iemand die er geweest is?

Jemig dan ben je net de grens over gestruikeld. Ik zag ze in die regio (Uelsen) gisteren ook in de rij staan met karren BUITEN de winkel! Ik moest zelf alleen in de Grenzland zijn daar viel het gelukkig mee. Nog verder in Lingen en Freren was het heerlijk rustig shoppen ��:D

ben zoals een aantal van jullie voorstelde, een klein stukje duitsland in gereden.. had ff gegoogled en een plaatsje gevonden dat Moers heette waar een lidl en een aldi zaten,was er iets voor 7 uur en was de enige daar. thanks voor de tip mannen!!!

Hahaha als degene dicht bij de grens nou eens een uur duitsland inrijden,en de mensen uit west nederland tot vijf minuten de grens over is het nergens druk

Het is vooral kuddengedrag.. Als je vaak 20 minuten verder rijdt dan is er geen kip te bekennen.. mensen gaan in de bekende plaatsen in de rij staan terwijl je ook gewoon naar haast iedere plaats in Duitsland kunt gaan...

Back
Bovenaan