[Demo] Benfried Den Hoorn 22-12-2018

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: Benfried Den Hoorn
Stad/dorp: Den Hoorn
Datum: Zaterdag 22-12-2018
Tijdstip: 19:00 uur
Schietbedrijf: Vermoedelijk Delft Fireworks Events
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Bijzonderheden: Collectie: Cafferata

Was een leuke demo, geen spectaculaire producten, maar dat verwacht ik dan ook niet als je alleen maar cafferata schiet. Finale was wel leuk en de omroeper is, zoals Torr al aangaf, leuk om naar te luisteren!

Was een leuke demo, geen spectaculaire producten, maar dat verwacht ik dan ook niet als je alleen maar cafferata schiet. Finale was wel leuk en de omroeper is, zoals Torr al aangaf, leuk om naar te luisteren!

Is de Quatro pack toevallig nog geschoten? Bij de vorige demo was ik er bijna zeker van dat er samples geschoten waren namelijk.

Is de Quatro pack toevallig nog geschoten? Bij de vorige demo was ik er bijna zeker van dat er samples geschoten waren namelijk.

Ja die ia geschoten inderdaad, vond hem vrij goed, vooral de eerste en laatste cake, middenin wat minder. Kwam op mij niet over als sample zijnde, vond ik hem te “gewoontjes” voor presteren.

Dit was zeker niet een sample. Hier werd net zo als vandaag de Great Sphinx geschoten dit is een omlabeling van de Strong Celebration/Quatro pack.

FvBJSWA.jpg

HMMVmu5.jpg

Dit was zeker niet een sample. Hier werd net zo als vandaag de Great Sphinx geschoten dit is een omlabeling van de Strong Celebration/Quatro pack.

Ah ok, goed om te horen. Hoe vond je ze dit keer? Minder goed of vergelijkbaar met de demo in Moerkapelle? Kon er ivm nachtdienst helaas niet bij zijn dit keer.

Zozo mooie finale!

Kan Benfried Moerkappelle alvast mee kijken hoe het moet?

Helaas is zo iets in Moerkapelle niet te doen hier komen gewoon te weinig mensen voor en de locatie is gewoon te klein.

Ah ok, goed om te horen. Hoe vond je ze dit keer? Minder goed of vergelijkbaar met de demo in Moerkapelle? Kon er ivm nachtdienst helaas niet bij zijn dit keer.

Ik was er niet bij in Moerkapelle maar hier was die goed hoor ik zal morgen de film uploaden.

Back
Bovenaan