Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?

Waar ik ook mee begin,
2x return of the phoenix en 2x hexaniet.
Lekker om 2 uur nog even herrie maken! :D

Dankjewel voor dit topic!

Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik dit jaar afsluit met de Garden Party 1 !

Gold Brutality van VWT. Geen gedoe met doorlonten. Gewoon neerzetten en gaan. Einde van een goud jaar!

Misschien wel de Crack Attack van CR. Heb nog geen mooi moment gevonden om hem af te steken, dus als laatste cake zou die wel vet zijn.

Sinds een jaar of drie eindig ik altijd met een single shot. Vorig jaar de Junk, jaar daarvoor de oude Sky Hunter. Dit jaar dan waarschijnlijk met de nieuwe Sky Hunter, of een Eccentric Shot. :D

Leuk topic!

Ik houd zelf best van een drankje maar tijdens Oud en Nieuw doe ik altijd rustig aan.
Meestal is het voor 00:00 uur 1 a twee biertjes en rond 02.30u gaat er een flesje rum open; als het vuurwerk op is :)

Vaak is niet al het vuurwerk op waardoor we tussen 03:00u en 04:00u nog een paar keer (onder het genot van een drankje) naar buiten gaan... Meestal schieten we dan nog wat pijlen en/of een goede knalcake :)

Meestal haal ik de 02:00 uur niet eens, ban ergens tussen 01:00 en 01:30 wel klaar. Ik denk dat ik dit jaar een rammer bewaar als afsluiter; Detonation Box, 60x Color Insanity, of de Voltfather box.

Net zoals in het openingstopic bij deze ook geen vast artikel. Steek alles random zonder enige volgorde af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan