[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Collision Thunder mss

Als deze actie volgende week was geweest, na de toeslagen binnen zijn, had ik mss ook wel ns meegedaan.
Ook al zijn niet alle 2x compounds de mooiste qua effecten, tot nu toe zijn het allemaal spektakelstukjes en zeker leuk voor €85!! Mooie actie!

Wat een aanbieding joh, daar zit heel wat korting op. Zeer benieuwd welke box het is, maar dit kan haast geen miskoop zijn voor iedereen die hem bestelt.

Collision Thunder mss

Als deze actie volgende week was geweest, na de toeslagen binnen zijn, had ik mss ook wel ns meegedaan.
Ook al zijn niet alle 2x compounds de mooiste qua effecten, tot nu toe zijn het allemaal spektakelstukjes en zeker leuk voor €85!! Mooie actie!

Skyline on fire misschien ?

(al kan ik me dat met evo prijsafspraken bijna niet voorstellen....)

Lijkt me de Big Cake Assorted compound...

Deze zijn het niet. Het mystery product is nog nooit iets geweest wat al normaal te koop was!

Dus misschien is het wel de Event Super-G 5000 van rubro :wink:

Hoe dan ook het is een belachelijke spotgoedkope prijs voor een dubbele compound. Ik overweeg de WTF box hiervoor het laten staan. :yes:

Maar de Event Super G 5000 heeft adviesprijs €299, geen €250. Al kun je je afvragen waar de gestelde "van" prijs op outlet op gebaseerd is.

En ook de nieuwe en laatste mysterybox besteld! Ik heb zoveel grote bestellingen geplaatst bij Groningen en Vierhuizen, dat een grote Vito niet genoeg zal zijn... :) Heb zin om alles op te halen de 28e! Vuurwerk Outlet, bedankt voor alle mooie acties, JULLIE ZIJN DE NUMMER 1 VUURWERKVERKOPER VAN NEDERLAND! Tot volgende week bij de Freak meet-up!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan