Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van plan om een kleine show op muziek te schieten, De evo tails heb ik een berg besteld en samen met een aantal cakes wil ik een kippenvel momentje veroorzaken, terugdenkend aan de eindshow van Defqon1
Dit zal het nummer zijn waarop ik het wil schieten.

Ik ben van plan om een kleine show op muziek te schieten, De evo tails heb ik een berg besteld en samen met een aantal cakes wil ik een kippenvel momentje veroorzaken, terugdenkend aan de eindshow van Defqon1

Ga je je speakers voor de deur zetten of zo? Hoop dat die niet roodkleurig of met een pijl er doorheen terug komen. Of gewoon zon kleine bluetooth speaker :)

Het is nog wat vroeg om hier een definitieve uitspraak over te doen, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik voor 2 stuks I've Got The Power van Pangu, in combi met een fluit cakeje. Gewoon lekker de buurt laten weten dat er weer vuurwerk afgestoken mag worden :D

Change of plans... Denk van een paar Moon Travellers 2.0, gevolgd door een setje Eccentric Shots. Dan weet ik gelijk hoe de twee producten waar ik het meest naar uitkijk, presteren in de straat.
Daarna zullen ongetwijfeld wel wat cakes volgen. Een klein ramblokje zoals de I've Got The Power, een knalcake in de vorm van Burst Duo, of een fluitcake á la Pounding Napalm. Heb er al weer veel zin in. :D

18.00 als volgt :

2 karton hyperblitz tegelijk (12x)
Daarna beuk ik er gewoon een aantal cakeboxen doorheen.

Ik start waarschijnlijk met een doorlontprojectje met singleshots (grote en kleine) en gelijk daarachter misschien een Zena salute 25sh of een Heavy Legend 16 ofzo.

Eerst een Cruise Rocket 2009 en nog zo'n fluiterig iets, dan een Pangu Tropical Nights en vervolgens een knalbakkie van Piroshop. En dan ff wat dom rotjes strooien en shockjes enzo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan