Politie treedt op tegen illegaal vuurwerk

Ach ja, het mag nou eenmaal niet. Ik vind het zoiezo dom als je dingen thuis hebt en al helemaal als bekende youtuber.
Vind veel van die youtubers vuurwerk in een slecht beeld brengen. Kan aan mij liggen.

Ik gun ook niemand een situatie als dit, zeker een medeliefhebber niet... ik heb het zelf ook meegemaakt en het gaat je niet in de koude kleren zitten. Gelukkig nu de verstandige keuze gemaakt stress- en risicovolle situaties te vermijden.
alleen in dit geval heeft onze vriend de hobby niet veel goeds gebracht met zijn zeer opvallende en onveilige gedrag. Met een voorbeeldfunctie op youtube, zo noem ik het maar even met zo'n groot aantal volgers, geef je een ontzettend slecht voorbeeld aan anderen. ik hoop dus van harte dat je hier deze keer echt van geleerd hebt en bij het profspul vandaan blijft, zodat het internet niet meer vol belachelijk gedrag en taalgebruik komt te staan...

Sterkte bij de afwikkeling!

Laatst bewerkt:
Was de triplex r1225 2 inch met wat ander spul wat ze in beslag namen! o.a italiaase 6 inch en ander italiaans spul!

Ey bakfiets nu heb je geen reden om niet naar vlc te komen,ken je lkkr mascletas kijken veel leuker. Tis mooi kut. Maar oudjaar in NL is t risico gewoon te groot. Moet je niet willen.

Heren, laten we het netjes houden in de topics. Termen als NSB horen daar wat ons als crew betreft niet bij. Dit taalgebruik wordt dan ook niet getolereerd.

Echt balen dit maatje , ik word er zelfs niet goed van.
Alles gaat goed komen , hoe dan ook.
Gr klappertand

Succes man met de afhandeling! Risico van het vak helaas.
Zou er zelf niet aan moeten denken met de opsporing van tegenwoordig om verboden vuurwerk voor handen te hebben.

Sterkte!

Thnx gasten!! Ja het zat er weer een keer aan te komen ( 2e keer nu ) het is niet anders..... helaas maar waar!

Balen Dirk, hopen dat de straf meevalt, maar dat zal wel niet door die Italiaanse spulletjes. Daarom ben ik ook gestopt met die rommel. Veel te link tegenwoordig. Heb een gezin die op me moet kunnen bouwen en dat gaat moeilijk vanuit de bak.

Sterkte maat, lekker tripje naar de buren boeken met oud en nieuw.
Nederland is klaar, het ontmoedigings-beleid in dit land gaat nergens meer over.
Ik ben ook genokt en spaar wel door voor de Spaanse, Italiaanse en Maltese feestjes waar vuurwerk nog vuurwerk is en niet word gebruikt voor politiek gewin.
Gepakt worden met een rotje die net ff een andere kruit samenstelling heeft, heeft tegenwoordig de verst strekkende gevolgen.

Waarom is het filmpje wat ik heb geplaatst van vriend Dirk verwijderd? Hij plaatst hem toch op een algemeen medium?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan