Dit is een cake met zestien erg grote tubes. De buisdiameter is maarliefst 30 mm! Ik verwacht daarom ook een kruitinhoud rond de 240 gram (16 max. gevulde tubes).


Artikelnaam: Waves
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Red comet to red palm with crackling pistil, green comet to green palm to red blink, red comet to red palm with green glitter, silver comet to silver palm with crackling, red comet to red palm with silver glitter, mixed finale. (Eigen interpretatie)
Richtprijs: 22,00? Zoek ik later op.
Filmpje: Klik hier!


Deze cake wordt vanaf het jaar 2008 niet meer los verkocht. Deze is nog wel te verkrijgen in het pakket Super.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had dit jaar het pakket Super voor de aanbiedingsprijs van 49,50 op de kop getikt. Deze cake was daarin toch wel het topstuk! Productiejaar van alle cakes uit het pakket was 2006 overigens.
Deze cake valt op door de gigantische tubes: 30 mm dikte! Dat zie je er wel aan af: de liftcharge is erg goed te noemen. Ook de burst is goed. Het effect barst op een mooie hoogte uiteen, waarbij een opvallend groot boeket ontstaat. Een mooi gekleurde tail, welke sowieso een palm pistil heeft. Daarnaast wat wisselende effecten. Meest opmerkelijk was het oranjerode effect: opeens lichtte een groot aantal sterren fel op! Ook de gemengde finale is leuk.
Een erg goede cake met echt grote effecten die goed gevuld zijn!