Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Blue Star

  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.108
    Thanks
    12.982
    19.652 waarderingen in 4.253 posts

    Blue Star

    Artikelnummer: 404.300
    Artikelnaam: Blue Star
    Netto Kruitgewicht: 300 gram
    Aantal Schoten: 21
    Effectomschrijving: Blauwe sterren, zilveren time rain, brocade crown, overgaand naar rood.
    Richtprijs: €55,-
    Film: volgt

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie.

  2. #2
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Uh....
    300 gram...21 schoten....en dan €55,-? Ik denk dat daar iets misgaat, beste Mercurius.
    Nee, dat komt er bij mij niet in

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.108
    Thanks
    12.982
    19.652 waarderingen in 4.253 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Uh....
    300 gram...21 schoten....en dan €55,-? Ik denk dat daar iets misgaat, beste Mercurius.
    Nee, dat komt er bij mij niet in
    Bedenk wel dat er een ruime 14 gram per tube in zit dan he, dus tegen de maximale vulling aan. Ik denk dat een dergelijke prijs wel op zijn plaats kan zijn, maar dan moet de kwaliteit van de uitwerking ook wel goed zijn inderdaad. Toch is het wel fijn dat ze de max opzoeken in deze cake.

  4. #4
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ja, maar vergelijk dat eens met de Falling Leaf. Die heeft ook 14 gram per schot, en weegt bijna 500 gram. En dat voor tien euro MINDER in de prijs! Dan heb ik mijn keuze snel gemaakt, zelfs zonder filmpje.

  5. #5
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Maar dan zit er ook een groot verschil in effecten bij. Misschien zijn deze effecten wel veel groter? Snap soms niet waarom mensen een product de grond in willen stampen voor dat er uberhaupd iets bekend is.

  6. #6
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Ik moet Dark Soul toch enigszins in het gelijk stellen.

    De cake op zich zal best wel OK zijn.
    Maar 55 Euro voor een 300 grammer?..........

    Sorry heren van Mercurius , dit kan echt niet.

  7. #7
    VWC-Lid glopje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2007
    Berichten
    332
    Thanks
    400
    180 waarderingen in 64 posts
    Hij is bij verschillende dealers maar rond de 20euro is ook al een discussie over op het avp forum en voor 20 euro lijkt met dit zeker een aanradertje!
    (prijzen die genoemd werden, 15eu ,25, 20, en bij 1 iemand is hij 55eu ligt aan dealer denk)

  8. #8
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Jammer dat niemand nog heeft gereageerd omtrent deze batterij, evenals op AVP. Terwijl best veel mensen over deze batterij enthousiast waren.

    Ik heb wat minder goede ervaringen met deze batterij namelijk;

    Ik kocht deze batterij dus voor de prijs van €20,- euro (gelukkig bleef dat dan ook daarbij en niet bij de genoemde €50,-/€55,- van hierboven).

    Ik stak deze dus af om 00:00, en na 5 schoten met blauwe peony's gecombineerd met crackling hield het hele geval op met "presteren".

    Geldverspilling dus aangezien ik niet kreeg wat ik had moeten krijgen (gezien het filmpje op de site van Mercurius Vuurwerk). Uiteindelijk heb ik de batterij opengemaakt en zag ik dat er een lontje ontbrak bij de 3 in w shape gevormde schoten. Heb dus alleen nog maar 5 zelfde schoten als hierboven eerder genoemd kunnen afvuren waarna het hele geval alweer ophield met werken. Er ontbraken dus wel meer lontjes blijkbaar.

    Ik mag blij zijn dat het bij die € 20,- euro is gebleven en niet bij die € 55,- maar toch is het wel enigzins kl#te! Ik heb het geheel op tape staan, maar niet dat het wat uitmaakt.

    Wat mij trouwens opviel is dat die crackling op het filmpje van Mercurius meer een Ti Crys ("pop") effect lijkt te zijn (omschrijf ik dat goed?) terwijl het in werkelijkheid Chry Crackling betreft.
    Laatst gewijzigd door Flashing_Diamond; 13 januari 2009 om 11:26

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2005
    Berichten
    112
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Het filmpje is toch erg goed vind ik.. twee * w-shape brocades! En mooie boeketten, ik zelf kan deze krijgen voor 22.50 euro! Is dat een goede prijs? Ik zie hier een prijs van 55 euro dat lijkt mij erg veel!

  10. #10
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tifosi_17 Bekijk bericht
    Het filmpje is toch erg goed vind ik.. twee * w-shape brocades! En mooie boeketten, ik zelf kan deze krijgen voor 22.50 euro! Is dat een goede prijs? Ik zie hier een prijs van 55 euro dat lijkt mij erg veel!
    Voor die prijs zou ik hem zeker meenemen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #11
    VWC-Lid Neotrixx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Locatie
    Didam
    Berichten
    317
    Thanks
    81
    566 waarderingen in 186 posts
    ik heb inmiddels ook al besteld en hier kost die 17.50
    samen met de time rain t.w.v 16.95 en de neutrone star van 10.50 komt het helemaal goedXD

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2005
    Berichten
    112
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Ook uiteindelijk deze cake 2 keer besteld voor 15 euro! Ik zou het eerst in Hoofddorp halen ( daar woon ik ) maar in Nieuw-Vennep zijn de prijzen toch echt zo'n 7.50 euro per cake goedkoper!!
    Ik snap dat toch niet helemaal, er wordt 55 euro genoemd, nou laten we dat vergeten, maar dan alsnog lees ik 25 euro!? dat zou betekenen dat die dealer gewoon 10 euro minimaal pure winst in zijn zak steekt? En een balk die hem voor 15 verkoopt gaat deze ook niet met verlies verkopen, dus die verdient er ook gewoon aan.
    Grote prijsverschillen tegenwoordig bij dealers! Maar goed ik steek er hier ook ééntje af in de vooravond dus dubbel pret!

  13. #13
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    211
    114 waarderingen in 76 posts
    Bij mijn dealer 17.50 is een mooi blok.
    Zit er dit jaar weer bij.

  14. #14
    VWC-Lid Cracking Thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Berichten
    116
    Thanks
    92
    67 waarderingen in 22 posts
    Aanrader! Echt een heftige batterij. Keiharde knallen, enorme effecten, en die fanshaped schoten tussendoor maken het helemaal af
    Laatst gewijzigd door Cracking Thunder; 1 januari 2010 om 14:03

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2005
    Berichten
    112
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Ik had deze twee keer 15 euro per stuk voor betaalt! Ik denk dat voor dat geld deze cake in de top 10 van beste NL cakes kan worden geplaatst! Wat een topper voor dat geld.. beginnende met time rain wat bijna de grond raakt, dan v-shape brocade daarna weer time rain en weer brocade. Op het filmpje is niet te zien dat er vervolgens nog een finale van volgens mij 5 shots time rain in zit!
    Wat een geweld, volgend jaar neem ik deze 5 keer voor die prijs!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •