Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Nieuwe importeur Vuurwerktotaal

    Nieuwe importeur: Vuurwerktotaal.

    Vuurwerktotaal: een nieuwe naam in de vuurwerkbranche, maar met bewezen producten en ruime ervaring. Vuurwerktotaal is een importeur met passie voor vuurwerk. Ons team bestaat uit vakmensen met meer dan een halve eeuw ervaring in de vuurwerkbranche. Wij hebben zowel ruime ervaring als importeur, groothandel en als winkelier. De kennis die wij hierbij hebben opgedaan gebruiken wij graag om ons vuurwerk net dat beetje extra te geven. Wij importeren kwalitatief hoogwaardig vuurwerk en hebben twee ijzersterke, landelijke verkoopconcepten: Vuurwerktotaal en Zena Vuurwerk Nederland. Wij importeren bekende en nieuwe collecties met echte toppers. Elke collectie heeft een eigen, herkenbare uitstraling en filosofie. Naast het ruime assortiment vertrouwde producten komen we ook nog met meer dan 50 nieuwe producten! De mening van de vuurwerkliefhebber is voor ons erg belangrijk. Daarom zullen wij actief deelnemen aan het forum van Vuurwerkcrew.nl.

    Meer informatie over Vuurwerktotaal vind je ook op: www.vuurwerktotaal.nl.

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Nog meer informatie over de collecties:

    http://www.vuurwerktotaal.nl/vuurwer...erkcollecties/

  3. #3
    VWC-Lid Vuurwerktotaal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 mei 2010
    Berichten
    44
    Thanks
    151
    147 waarderingen in 32 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
    Vraagje

    Zal vuurwerktotaal dan de winkels overnemen die van B&W zijn of zullen ze gewoon met zena verkopen?

    Alvast bedankt!
    Beste Lesl,

    Vuurwerktotaal heeft niks te maken met B&W, het is echt een nieuw bedrijf. We hopen en verwachten dat de Zena winkels de door hun ingeslagen weg zullen voortzetten. Daarbij gaan we onze uiterste best doen om meer vuurwerkwinkels te overtuigen van onze visie, ons vuurwerk en ons concept. In de komende tijd hopen we met een hoop vernieuwende ideeën de winkeliers enthousiast te krijgen en te laten zien dat ze bij Vuurwerktotaal goed zitten!
    Dikke merken, vette acties! Check Facebook&Youtube

  4. #4
    VWC-Lid Vuurwerktotaal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 mei 2010
    Berichten
    44
    Thanks
    151
    147 waarderingen in 32 posts
    Hallo allemaal,

    Vanaf vandaag (1 juli 2010) ben ik begonnen met mijn nieuwe baan bij Vuurwerktotaal. Ik ben Koen en verantwoordelijk voor de marketing van Vuurwerktotaal. Veel van jullie zullen mijn naam nog kennen vanuit mijn vorige functie bij het (helaas) failliete Brave & Wichers.

    Vanaf heden ben ik degene die actief gaat deelnemen aan dit forum om jullie van de laatste informatie te voorzien en eventuele vragen te beantwoorden. Voor vragen hebben wij zelf een speciaal topic: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=15851.

    Wij vinden het erg belangrijk wat kenners van ons vuurwerk en ons bedrijf vinden. Ideeën, opmerkingen en suggesties zijn daarom meer dan welkom en worden door ons allemaal serieus bekeken en behandeld!

    Ik hoop jullie zo snel en accuraat mogelijk te woord te kunnen staan maar ik vraag jullie begrip voor het feit dat wij als nieuwe en startende onderneming ook erg druk zijn om ervoor te zorgen dat we in december een onuitwisbare indruk gaan achterlaten.

    Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in en zie er naar uit om digitaal en wellicht ook persoonlijk met jullie van gedachten te kunnen wisselen.
    Dikke merken, vette acties! Check Facebook&Youtube

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •