Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts

    Fred van Leer in ziekenhuis na black-out tijdens Spaans festival

    De Rotterdamse stylist Fred van Leer (40) is tijdens tv-opnamen in Spanje onwel geworden en in het ziekenhuis beland. Volgens de kledingexpert is hij inmiddels van het hospitaal overgebracht naar een hotel. ,,Ik word na mijn blackout door het productieteam flink in de watten gelegd.''

    Fred van Leer meldde gisteren op sociale media dat hij in het ziekenhuis was opgenomen. ,,En het gaat in mijn leven natuurlijk net iets anders dan gepland'', schreef hij bij een foto waarop een infuusaansluiting op zijn rechterhand te zien is. Korte tijd later kwam hij met een filmpje op de proppen waarin hij met een vermoeid gezicht en gebroken stem vertelt dat het weer wat beter met hem gaat. ,,Ik heb een tijdlang in het ziekenhuis gelegen'', prevelt hij.

    Volgens Van Leer hoeft niemand zich zorgen te maken. Vanuit Spanje laat hij weten: ,,Ik was voor een niet nader te noemen tv-programma op een muziekfestival waar veel vuurwerk werd afgestoken. Die knallen waren zo extreem hard dat ik ben flauwgevallen'', aldus Van Leer die weer bij kennis kwam in een ziekenhuis waar hij per ambulance naartoe werd gebracht. De stylist stelt dat zijn oren hem in de steek lieten. ,,Ik heb al een aantal jaren tinnitus (oorsuizingen, red.) en dacht dat mijn oren het vuurwerkgeluid wel konden verdragen. Dat bleek dus niet het geval. De piep in mijn oren werd opeens zó extreem hard dat ik van mijn stokje ben gegaan.''

    Van Leer is volgens eigen zeggen goed verzorgd in het ziekenhuis waar hij een dag ter observatie werd verpleegd. ,,Ze hebben me uit voorzorg gelijk maar op een infuus aangesloten, omdat ze in eerste instantie niet wisten wat er precies met me aan de hand was. Dat is een standaardprocedure met mensen die onwel zijn geworden op een festival. Er kan immers van alles mis zijn.'' Hij vermoedt dat de combinatie oververmoeidheid en vuurwerkknallen de oorzaak was van zijn black-out. ,,Ik had niks gedronken of gebruikt'', verzekert hij.

    Sinds zijn foto en filmpje met geruststellende woorden wordt hij overstelpt met beterschapswensen. ,,Heel erg bedankt daarvoor'', aldus de stylist die momenteel verblijft in de Pyreneeën op de grens van Frankrijk en Spanje. ,,Een mooie omgeving waar ik, nu alles weer normaal is, van ga proberen te genieten.'' Dan, al weer voorzichtig lachend: ,,Alles zit er nog aan hoor. Ik ben nog steeds Fred met armen, benen, een hoofd en de rest.''

    Bron
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    watje....

  3. #3
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    watje....
    Dat vind ik wel erg kort door de bocht wat je daar zegt .
    Mensen met oorsuizen als deze man kunnen wel degelijk erg gevoelig zijn voor lawaai hoor .
    Mijn moeder heeft ook tinnitus .
    Als je bijvoorbeeld al met een glazen potje over tafel schuift kan zij daar gigantisch veel last van hebben .
    Kennelijk heeft deze man het zo zwaar dat hier door van zijn stokje ging .
    Er zijn zelfs mensen die zelfs zelfmoord plegen omdat ze aan een stuk door suizen of een scherpe piep toon horen .
    Dus hoezo watje dit is echt geen onzin hoor .

    Hier lees dit maar eens .
    ik hoop dat je er wat van op steekt

    http://www.tinnitus.nl/over-tinnitus.html
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  4. Deze 5 gebruikers waarderen magnolia voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    Dat vind ik wel erg kort door de bocht wat je daar zegt .
    Mensen met oorsuizen als deze man kunnen wel degelijk erg gevoelig zijn voor lawaai hoor .
    Mijn moeder heeft ook tinnitus .
    Als je bijvoorbeeld al met een glazen potje over tafel schuift kan zij daar gigantisch veel last van hebben .
    Kennelijk heeft deze man het zo zwaar dat hier door van zijn stokje ging .
    Er zijn zelfs mensen die zelfs zelfmoord plegen omdat ze aan een stuk door suizen of een scherpe piep toon horen .
    Dus hoezo watje dit is echt geen onzin hoor .

    Hier lees dit maar eens .
    ik hoop dat je er wat van op steekt

    http://www.tinnitus.nl/over-tinnitus.html
    Excuses voor mn opmerking, niet over nagedacht, sorry

  6. Deze 6 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Ja ik geloof dat wel hoor ik heb iets soortgelijks, ik heb zelf last van actiefus.heb daar nogal last van op mijn werk moet daar vaak thuis van bijkomen maar word gelukkig door mijn vrouw goed verzorgd dmv tee met koekje.

  8. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  9. #6
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Ik heb telegraaf.nl voor dit soort komkommer-nieuws. Moet dat hier ook?

  10. Deze 2 gebruikers waarderen TCDD voor het bericht:


  11. #7
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Oordoppen zouden wellicht een uitkomst zijn voor Fredje.

  12. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    436
    Thanks
    36
    335 waarderingen in 142 posts
    Ik zal wel dom zijn, maar wat heeft hij daar dan te zoeken als hij weet dat hij oorsuizingen heeft? Doe dan op zijn minst gehoorbescherming op je kop. Wat een onzin, laat dan iemand anders dat programma maken......

  13. #9
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Excuses voor mn opmerking, niet over nagedacht, sorry
    Geeft helemaal niks man .
    We maken allemaal wel eens fouten het is maar even dat je het weet .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  14. #10
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    ik heb ook al jaren een piep + oorsuizen (ik hoor het 24 uur per dag, zelfs als ik de tv, radio etc hard aan heb) overigens is mijn gehoor niets minder dan een random persoon.
    als ik een waterkraan hoor of een zakje dat ritselt word de piep/suis erger.
    maar out gaan van harde knallen of een loei harde bass? nee, dat is mij onbekend.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •