Banner GBV-WECO - St8ment
Pagina 81 van 129 EersteEerste ... 3171798081828391 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.215 van 1931
  1. #1201
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DITISEENFREAK Bekijk bericht
    Ging goed het afhalen, echter heb ik wel een teleurstelling eenmaal thuisgekomen. Ik had keurig netjes 25 pakken babypijl fluit gehad alleen is er een probleem, ze fluiten niet. op de verpakkingen en labels staat gewoon whistling maar ze knetteren. Ik wou een rek bouwen en baal hier dus erg van want had gerekend op fluit en dat is ook spectaculairder. Ik was al begonnen aan me rekje en kwam er halve wegen achter na het testen van een pijltje dat ze dus knetteren (heb er meerdere getest uit verschillende pakken)Ik heb al een mail gestuurd en vertrouw erop dat dit wel opgelost word
    Ik snap de klacht maar Vuurwerkland Steenbergen kan hier zelf ook niets aan doen. Op de verpakking staat fluit, op de doos staat fluit, op de bestellijst staat fluit. Dat het dan toch knettert in plaats van fluit dat is een fout van Rubro Vuurwerk, niet van Vuurwerkland Steenbergen.

  2. #1202
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Dat klopt, maar de winkelier is voor de consument altijd het eerste aanspreekpunt. Het is vervolgens aan de winkelier (Steenbergen in dit geval) om de klacht bij de importeur (Rubro in dit geval) neer te leggen. Je kunt de consument niet vragen om direct met de importeur te communiceren.
    Wel een gekke fout overigens. Stomme Chinezen ook Volgens mij zou een product hierom zelfs afgekeurd kunnen worden, mocht VROM ze gaan keuren. Ze doen immers niet wat de verpakking belooft: fluiten.
    Laten we lekker link gaan doen!

  3. #1203
    VWC-Lid lz fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Berichten
    119
    Thanks
    109
    38 waarderingen in 27 posts
    Is er misschien al iets bekend over de outlet verkoop?

  4. #1204
    VWC-Lid vuurw3rk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juni 2012
    Berichten
    264
    Thanks
    53
    126 waarderingen in 102 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lz fireworks Bekijk bericht
    Is er misschien al iets bekend over de outlet verkoop?
    Ik ben hier ook benieuwd naar
    Vorig jaar begon het volgens mij 1 september.

  5. #1205
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lz fireworks Bekijk bericht
    Is er misschien al iets bekend over de outlet verkoop?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurw3rk Bekijk bericht
    Ik ben hier ook benieuwd naar
    Vorig jaar begon het volgens mij 1 september.
    Allereerst mijn excuses voor de late reactie lz fireworks, je bericht was mij even ontschoten.

    Achter de schermen zijn we al weer geruime tijd bezig met het aankomende seizoen. Dit jaar bestaat Vuurwerkland-Steenbergen.nl 10 jaar en dat gaan we uiteraard knallend en spectaculair vieren! Hoe en wat hierover volgt binnenkort.

    Ook dit jaar zullen wij weer een outlet actie opzetten. Ik ben hier momenteel druk mee bezig en verwacht evenals vorig jaar hier op 1 september mee te starten.

    Zodra er meer bekend is over onze aankomende actie's en aanbiedingen zal ik dat uiteraard hier melden.
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  6. Deze 5 gebruikers waarderen Vuurwerkland-Steenbergen voor het bericht:


  7. #1206
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Beste liefhebbers,

    Het is weer zover! September is begonnen en de mooiste maanden van het jaar staan weer voor de deur.

    Achter de schermen zijn we al langere tijd bezig met de voorbereidingen voor het komende seizoen. We vieren dit jaar ons 10-jarig jubileum en dat moet natuurlijk uitgebreid gevierd worden! Meer informatie over de nieuwe actie's, assortiment en de freakactie van 2014 zal binnenkort bekend worden gemaakt.

    OPRUIMING! SALE! OUTLET!
    Evenals vorig jaar ruimen we onze bunkers weer goed op! Vanaf vandaag is op www.vuurwerklandfreaks.nl de outlet actie van 2014 weer begonnen. Nieuw dit jaar is het selecteren van de afhaallocatie. De producten van de outletactie kunnen zowel in onze winkel in Steenbergen als in Rotterdam afgehaald worden! Let wel op, de voorraad is van sommige producten zeer beperkt dus weer er snel bij want op=op!

    De voorradige producten blijven te bestellen tot en met zondag 19 oktober. Begin november zal het nieuwe assortiment online komen met de daarbij behorende freakkortingen.

    Voorwaarden Outlet Sale 2014 ;
    - Minimale bestelling : € 25.-
    - Afhalen : 29 december 2014 voor 12.00 uur
    - Aanbiedingen geldig tot en met 19 oktober 2014, op = op!


    De komende tijd zullen wij met enige regelmaat een nieuwe update naar buiten brengen, houdt ons dus in de gaten via onze website, dit topic en via twitter & facebook. Voor nu wensen wij iedereen een knallend vuurwerkseizoen toe, vragen en opmerkingen richting ons zijn altijd welkom en wij doen ons uiterste best deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden!

    www.vuurwerklandfreaks.nl
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  8. Deze 5 gebruikers waarderen Vuurwerkland-Steenbergen voor het bericht:


  9. #1207
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.051
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Bedankt voor deze mooie actie weer Ramon.
    En natuurlijk gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  11. #1208
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    451
    Thanks
    2
    194 waarderingen in 110 posts
    Goed..... Denk ik vanavond even mijn finale salute blokjes te bestellen na het werk is het alweer op, wat belachelijk snel zijn sommigen Ach gelukkig nog 4 maanden te gaan

    PS Ramon toch bedankt voor de top actie weer! en geniet van het jubileum!

  12. Deze gebruiker waardeert dwazer voor het bericht:


  13. #1209
    VWC-Lid vuurw3rk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juni 2012
    Berichten
    264
    Thanks
    53
    126 waarderingen in 102 posts
    Gisteren een bestelling geplaatst
    Toch weer een aantal mooie producten kunnen bemachtigen met een mooie korting!

    Ramon bedankt voor deze actie en gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan.

  14. Deze gebruiker waardeert vuurw3rk voor het bericht:


  15. #1210
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
    Goed..... Denk ik vanavond even mijn finale salute blokjes te bestellen na het werk is het alweer op, wat belachelijk snel zijn sommigen Ach gelukkig nog 4 maanden te gaan

    PS Ramon toch bedankt voor de top actie weer! en geniet van het jubileum!
    Hoi Dwazer,

    Sommige producten zijn inderdaad weer heel erg snel gegaan, het is een op = op actie dus helaas kan ik hier nu niks meer in betekenen. Begin november komt ons nieuwe assortiment online, hier zitten ook weer diverse knalbatterijen in en deze zijn i.c.m. de freakactie ook zeer voordelig te bestellen!

    Voor de liefhebbers van de Showtime collectie wordt de site morgen geupdate met de :

    - Golden wave king and white blink
    - Golden wave king crackling finale

    Overige Showtime batterijen hebben wij momenteel ook nog voldoende in voorraad, profiteer nu van meer dan 50% korting!

    www.vuurwerklandfreaks.nl


    EDIT 3-9-2014 :

    Golden Wave King Crackling Finale
    Van € 67.50 Voor € 32.60!
    http://vuurwerklandfreaks.nl/contents/nl/p267.html

    Golden Wave King White Blink
    Van € 67.50 Voor € 31.70!
    http://vuurwerklandfreaks.nl/contents/nl/p266.html

    OP=OP!
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkland-Steenbergen; 3 september 2014 om 19:53
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  16. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkland-Steenbergen voor het bericht:


  17. #1211
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2009
    Berichten
    23
    Thanks
    22
    21 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ik snap de klacht maar Vuurwerkland Steenbergen kan hier zelf ook niets aan doen. Op de verpakking staat fluit, op de doos staat fluit, op de bestellijst staat fluit. Dat het dan toch knettert in plaats van fluit dat is een fout van Rubro Vuurwerk, niet van Vuurwerkland Steenbergen.

    Begrijp ik zeker. Maar ik ga ervan uit dat ik een product krijg dat ik bestel bij een winkelier. Dat de leverancier van de winkelier iets niet goed doet is minder prettig voor ons beide maar logisch dat ik dan klaag bij de verkoper van dit product, los van het feit in welke mate ze er iets aan kunnen doen. Voor mij is de plek waar ik iets koop ook de plek waar ik terug naar toe ga als ik een klacht heb. Ik bestel een product en verwacht dat product. Waar de oorzaak ook ligt dat ik dat product niet heb gehad is mij eigenlijk een zorg want je wilt waarvoor je betaalt natuurlijk!

    Nou begrijp ik heus wel dat het voor Vuurwerkland Steenbergen ook niet fijn is en de schuld niet bij hun is. Ik had een ruime tijd na een mail die ik had verstuurt naar Vuurwerkland een reactie gehad waarin excuses werden aangeboden en er werd gekeken of er een oplossing kon worden gevonden. Nadat ik op die mail heb gereageerd heb ik nooit meer een mail terug gehad. Jammer en teleurstellend, maar heb het hier bij gelaten omdat het inderdaad een fout was van de producent (Rubro) en niet van Vuurwerkland Steenbergen.

  18. Deze gebruiker waardeert DITISEENFREAK voor het bericht:


  19. #1212
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DITISEENFREAK Bekijk bericht
    Nadat ik op die mail heb gereageerd heb ik nooit meer een mail terug gehad.
    Dit lijkt me niet de bedoeling, ik heb onze mailbox op zijn kop gekeerd maar ik kan geen onbeantwoorde email van je terugvinden. Zou je een eventueel onbeantwoorde mail nogmaals door kunnen sturen? Ik kom er dan zo snel mogelijk bij je op terug!

    Alvast bedankt!
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  20. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkland-Steenbergen voor het bericht:


  21. #1213
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    De afgelopen weken hebben wij diverse berichten en emails ontvangen met daarin de vraag wat de plannen voor komend seizoen zijn. Tijd dus voor een update!

    Collectie 2014/2015
    Momenteel zijn we druk bezig om de nieuwe collectie samen te stellen, om alvast een tipje van de sluier op te lichten; wij verkopen dit jaar vuurwerk van de volgende leveranciers :

    - Rubro Fireworks
    - Wolff Vuurwerk
    - Vuurwerkvisie / ZENA Vuurwerk
    - Katan Vuurwerk
    - Royal Fireworks
    - Cafferata Vuurwerk
    - Vulcan Europe

    Freakactie 2014/2015
    Zoals jullie van ons gewend zijn hebben we ook dit jaar weer speciale kortingen voor de echte liefhebber. Hoe en wat zal later bekend gemaakt worden, wel kan ik alvast melden dat de freaksite en bijbehorende actie evenals vorig jaar op 1 november 2014 van start zal gaan!

    Verbouwing
    Groter, beter, sneller! Bij Vuurwerkland-Steenbergen.nl zitten we niet graag stil. Elk jaar weer kijken we hoe, wat en waar we onszelf kunnen verbeteren. Ondanks dat afgelopen jaar perfect is verlopen gaan we toch onze capaciteit vergroten. Momenteel wordt er hard gewerkt aan een 4e opslagplaats en zijn de schilders druk bezig in de nieuwe showroom welke eveneens een stuk groter is geworden. Met deze extra opslag en grotere winkel kunnen wij eind dit jaar meer bestellingen verwerken binnen een kortere tijd. Op deze manier houden we eventuele wachttijden minimaal en zijn alle klanten snel voorzien van het door hun bestelde vuurwerk!

    Outlet actie 2014/2015
    Afgelopen 1 september is de jaarlijkse outlet actie weer begonnen. Vele artikelen zijn erg hard gegaan en inmiddels uitverkocht. Echter zijn er nog diverse prachtige producten verkrijgbaar tegen zeer speciale prijzen! De outlet actie loopt tot en met 19 oktober 2014, profiteer er dus van zolang het kan! www.vuurwerklandfreaks.nl

    Verder zijn we druk bezig met diverse speciale actie's, aanbiedingen en meer! We willen ons 10-jarig jubileum spectaculair vieren en daarom pakken we groot uit! Blijf ons volgen en mis het niet, binnen enkele weken volgt er weer een nieuwe update!
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  22. Deze 11 gebruikers waarderen Vuurwerkland-Steenbergen voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  23. #1214
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Kijk dat zijn een mooi aantal importeurs.
    Kan niet wachten tot 1 november tot de hele collectie online staat.
    Tot die tijd succes met alle voorbereidingen.
    Groeten...:)

  24. Deze gebruiker waardeert Golddigger voor het bericht:


  25. #1215
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    222
    Thanks
    11
    56 waarderingen in 39 posts
    Komen er nog meer outlet producten bij of blijft het hierbij?

  26. Deze gebruiker waardeert ILI94 voor het bericht:


Pagina 81 van 129 EersteEerste ... 3171798081828391 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •