Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 120
  1. #1
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.911 waarderingen in 3.155 posts

    Freak-actie 2012-2013: tot 30% korting bij Huisman Vuurwerk

    Ook dit jaar heeft Huisman Vuurwerk een Freak-actie op touw gezet waarbij de korting op kan lopen tot 30% van jouw bestelbedrag. Omdat Huisman iedereen hier van mee wil laten profiteren, hoe groot of klein je budget ook, zijn er verschillende staffels bedacht.

    Staffels
    Tot € 50,00 = 10% korting
    Van € 50,00 tot € 100,00 = 15% korting
    Van € 100,00 tot € 250,00 = 20% korting
    Van € 250,00 tot € 500,00 = 25% korting
    Vanaf € 500,00 = 30% korting

    En we tellen gewoon door! Mocht je na je eerste bestelling nog een bestelling willen plaatsen dan tellen we verder waar je qua staffel gebleven was.

    Geldig op volledige Huisman Vuurwerk-collectie
    De actie geldt voor de volledige collectie van Huisman bestaande uit ZENA-, Rubro- en Lesli-producten en geldt ook op aanbiedingsprijzen, actieprijzen en Openingsaanbiedingen. Ook daar gaat de korting dus nog vanaf. De komende weken worden er nog tal van nieuwe producten gepresenteerd die vervolgens zo snel mogelijk aan het assortiment zullen worden toegevoegd. Maak je gebruik van de actie dan komen de standaard gratis vuurwerkpotten wel te vervallen.

    Actiecode
    Ga naar http://www.huismanvuurwerk.nl kies de producten uit die je wil hebben en plaats je bestelling. Vul bij het afrekenen in het veld "Gebruik code" VWC2012HV in om van deze actie gebruik te kunnen maken. Na je bestelling ontvang je z.s.m. een nieuwe persoonlijke code voor je eventuele volgende bestelling.

    Vertrouwen
    Huisman is al dik 100 jaar een succesvol familiebedrijf. Dat kan alleen als je ook echt betrouwbaar bent. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je er niet aan hoeft te twijfelen dat je jouw bestelling uitgeleverd krijgt!

    Lees hier meer informatie over Huisman, de opening van de webshop en de spectaculaire Openingsaanbiedingen: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...t=23325&page=3

    Update 05-09: Rubro-assortiment online!

    Het is zover: het Rubro-assortiment van Huisman Vuurwerk is toegevoegd aan de website!

    Op een paar producten na is alles ook per direct te bestellen waaronder niet alleen de traditionele toppers, maar ook de prachtige nieuwe cakes en boxen die tijdens de winkeliersdemo zijn gepresenteerd. En hiermee heeft Huisman Vuurwerk voor zover bekend de primeur te pakken van bijvoorbeeld de Event Box Immortal Gold, Spider King, Event Display 50mm en Secret Salvo!

    Op bijna alle producten is de Freak-actie van toepassing, ook op nieuwe en op producten met een aanbiedingsprijs. De enige uitzondering hierop zijn (helaas) de Event Boxen, maar niet getreurd: samen met Rubro biedt Huisman ons wel de kans om tegen een stuk lagere prijs persoonlijk kennis te maken met deze prachtige bakken. Er geldt een Aanbiedingsprijs waar verder dus geen extra korting vanaf gaat. De waarde van eventueel bestelde Event Box(en) telt wel mee in de hoogte van de staffelkorting op alle andere producten.

    Update 08-09: Nieuwe Lesli-producten online!

    Na de Winkeliersdemo van afgelopen week heeft Huisman Vuurwerk een eerste selectie van de nieuwe Lesli-producten gemaakt en vandaag online geplaatst. Het gaat o.a. om een aantal producten uit de nieuwe Bestseller-lijn waaronder Angry Birds, #1 en Gold Mary en enkele nieuwe kleurencakes zoals de Yellow Leopard. Daarnaast vind je ook nieuwe CAT. 1-spulletjes waaronder de Knetterkegels en Flitspaaltjes. De Kippenvel en Jackpot mochten natuurlijk ook niet ontbreken!

    Deze producten zijn vanaf nu dus te bestellen uiteraard i.c.m. de Freak-actie.

    Update 09-09: Weekaanbiedingen bij Huisman Vuurwerk

    Het seizoen 2012-2013 is begonnen en dat viert Huisman met een aantal Weekaanbiedingen. Mooie spullen die voor een korte periode tegen forse kortingen worden aangeboden. Je zult begrijpen dat hier geen Freak-actie op van toepassing is maar dat hoeft ook niet met deze belachelijk lage prijzen: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

    Net als bij de Rubro Event Boxen geldt dus dat de Freak-actie niet op deze producten van toepassing is maar de waarde van de bestelde Weekaanbiedingen wordt wel meegenomen in het bepalen van de hoogte van jouw kortingstaffel op de overige producten.

    Let op: Weekaanbiedingen zijn voor bepaalde tijd geldig en Op = Op!!

    Update 30-09: ZENA Cakebox, Rubro 100k-rollen en Lesli Mine Cakes

    De eerste selectie van nieuwe ZENA-artikelen is toegevoegd aan de site waaronder The Beast, Kitalpha, Unukalhai, Rude Awakening, High Calibre en de nieuwe ZENA Cakebox!! Deze had al een lage jubileumprijs maar Huisman heeft er een vaste Aanbiedingsprijs voor gemaakt. Hier gaat dus geen extra Freak-korting meer af maar de waarde van de Cakebox telt wel mee in het bepalen van jouw kortingstaffel op andere producten (vergelijkbaar met de Weekaanbiedingen en Rubro Event Boxen).

    Bij de Rubro-collectie zijn nu ook het Pakkie Peuken en de 100K-rollen toegevoegd. In overleg met Rubro zal de Ready to Rumble enkel in december worden verkocht, het is immers een Limited Edition. Voor de Delicious Thunder geldt dat er binnenkort een actie voor zal komen en die zal uiteraard hier op het forum worden gemeld.

    Ook de Lesli-collectie is weer uitgebreid en deze keer met de twee Russische Mine Cakes Molotov en Malenkov. Echte beauties voor de liefhebber!

    Binnenkort komen er weer nieuwe Weekaanbiedingen. De huidige lopen op hun eind, dus pak ze nog even snel mee als je wil profiteren van die belachelijk lage prijzen!!

    Update 02-10: Nieuwe Weekaanbiedingen Huisman
    Ik heb zojuist vernomen dat de nieuwe Weekaanbiedingen online zijn gezet! Zoals gebruikelijk is de Freak-korting niet van toepassing op de belachelijk lage prijzen van de Weekaanbiedingen, maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee voor het bepalen van de kortingstaffel op andere producten. Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

    Huisman Vuurwerk hoopt je gauw te mogen verwelkomen op de website en wenst je veel plezier! De website vind je hier: www.huismanvuurwerk.nl

    Mocht je vragen hebben stel ze dan gerust hier in dit topic.
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 2 oktober 2012 om 09:55
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    413
    994 waarderingen in 370 posts
    Ik weet niet of meer mensen er last van hebben maar bij mij pakt hij de kortings code niet! Mislukt: uw kortingscode is niet correct, afgelopen of te vaak gebruikt

    En dan nog iets: als je geprobeerd heb een bestelling te plaatsen en je haalt alles uit je winkel wagentje om opnieuw te beginnen kan je niet de afhaaltijd aanpassen! deze blijft staan op de eerst gekozen afhaaltijd! erg onhandig besluit je toch een andere tijd te willen dus. (ik heb dit met verschillende browsers geprobeerd)

    Maar super dat er weer een winkel is die liefhebbers weer korting geven!

  4. #3
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.911 waarderingen in 3.155 posts
    Tnx voor het melden, wordt aan gewerkt!

    Update: en opgelost!! De code zou nu wel moeten werken. Het aanpassen van de gekozen afhaaldag- en tijd kan nog tot het allerlaatste moment aangepast worden. Dat doe je als volgt:

    Als je al in het afrekenscherm zit, maar ook op elke willekeurige andere pagina, kun je rechtsboven op een driehoekje klikken (naast het bestelbedrag). Vervolgens zie je een dropdown-overzicht waar je kunt klikken op "Bekijken". Je komt dan weer op de pagina van de winkelwagen met alleen de producten, aantallen en te kiezen afhaaldag en -tijd. Daar kun je de afhaaldag en -tijd alsnog aanpassen!

    Als het nodig is zullen we even kijken of we dit makkelijker kunnen maken. Laat hier a.u.b. even weten of het werkt. Tnx!
    Laatst gewijzigd door gizmo75; 21 augustus 2012 om 19:16
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. #4
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    413
    994 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Als het nodig is zullen we even kijken of we dit makkelijker kunnen maken. Laat hier a.u.b. even weten of het werkt. Tnx!
    Het werkt allemaal.
    Al heeft de site af en toe wel moeite met rekenen:
    10 item(s) - € 0,00
    Word een goedkope oud en nieuw

  6. #5
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.911 waarderingen in 3.155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
    Het werkt allemaal.
    Al heeft de site af en toe wel moeite met rekenen:
    10 item(s) - € 0,00
    Word een goedkope oud en nieuw
    We hebben het kunnen reproduceren maar volgens mij is dat alleen bij het afrekenen dus dan staat de inhoud van je winkelwagentje al op de band van de kassa...

    Als je het ergens anders hebt gevonden dan horen we het graag!
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. #6
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Ondanks dat ik de actie erg waardeer en zeker wat bestel met jullie geweldige actie.
    Vraag ik me toch af of de prijs van dit product klopt:

    http://www.huismanvuurwerk.nl/cakes-...creaming-girls

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Even a broken clock is right twice a day.

  8. #7
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.911 waarderingen in 3.155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
    Ondanks dat ik de actie erg waardeer en zeker wat bestel met jullie geweldige actie.
    Vraag ik me toch af of de prijs van dit product klopt:

    http://www.huismanvuurwerk.nl/cakes-...creaming-girls

    movie


    Tnx voor de mooie woorden! De prijs die klopt (helaas), kijk maar: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=27665
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Team Huisman,
    Volgende week na de demo de puntjes op de i........
    Huisman en Rubro gaan er voor.

    En jullie hebben een geweldige collectie.

    Gr Wim

    Rubro Vuurwerk Nederland

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Ik weet niet hoor, maar van 99 euro naar 49 euro is toch best wel iets meer als 30% korting..........ik kom op 50% korting??!!!

    Maakt mij niets uit hoor........ik hoop alleen dat je dit goed hebt neer gezet!!!!
    En dan reken ik nog niet eens een mogelijke staffel korting!!!

    (kijk het even goed na)

    Gr Wim
    Laatst gewijzigd door wim; 21 augustus 2012 om 23:31

  11. #10
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.911 waarderingen in 3.155 posts
    Dat is ook geen freak-actie maar de Openingsaanbieding om de opening van de website feestelijk te vieren!! De prijs klopt zie: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...1&postcount=35

    Laatst gewijzigd door gizmo75; 21 augustus 2012 om 23:22
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #11
    VWC-Lid shockzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Oosterbeek
    Berichten
    272
    Thanks
    71
    45 waarderingen in 21 posts
    de mean little bastard is wel erg zwaar
    http://www.huismanvuurwerk.nl/budget...little-bastard
    75 kilogram. moet waarschijnlijk gram zijn, heb het nog niet op andere plekken gezien, maar er zitten dus misschien nog wat schoonheidsfoutjes.
    ---

  13. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat is ook geen freak-actie maar de Openingsaanbieding om de opening van de website feestelijk te vieren!! De prijs klopt zie: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...1&postcount=35

    Dan heb je er wel een super/super aanbieding van gemaakt!!!

  14. #13
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.069
    Thanks
    4.083
    8.911 waarderingen in 3.155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shockzz Bekijk bericht
    de mean little bastard is wel erg zwaar
    http://www.huismanvuurwerk.nl/budget...little-bastard
    75 kilogram. moet waarschijnlijk gram zijn, heb het nog niet op andere plekken gezien, maar er zitten dus misschien nog wat schoonheidsfoutjes.
    Je krijgt er een gratis pompwagen bij om 'm naar je auto te brengen...

    Ach ja, schoonheidsfoutjes... Is aangepast en uiteraard tnx!
    www.huismanvuurwerk.nl

  15. #14
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Bedankt voor deze Super Actie!
    Ga er zeker gebruik van maken!

  16. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    796
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Super ervaring gehad met Huisman afgelopen jaar dus ook dit jaar zal mijn vuurwerk daar weer vandaan komen. Al helemaal nu Rubro er bij is gekomen!

    pyro-freak

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •