Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 88
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.108
    Thanks
    12.982
    19.657 waarderingen in 4.253 posts

    Bericht van Evelien / Witte Tentenverhuur 04-01-2012

    Ik kreeg van Evelien onderstaand bericht in mijn mail om te plaatsen op VWC. Evelien leest overigens gewoon mee, dus een reactie zal zij zeker lezen!

    Beste mensen,

    Hierbij wil ik jullie allen eerst een heel gelukkig nieuw jaar toewensen,
    We hebben een wat rustig jaar achter de rug, wat nieuwe producten betreft,
    maar dat was belangrijk omdat we, zoals eerder was aangegeven, het druk hadden met het uitproberen van een nieuwe fabriek.
    Een nieuw product maken is makkelijker dan een oude goed na laten maken, dat kan ik jullie wel vertellen.
    Zoals ik al zei, we hebben het uitgeprobeerd, en om alle discussie te vermijden zal ik hier aangeven wat er zoal door de nieuwe fabriek is gemaakt. Zo ver als wij zelf de boel in de gaten konden houden, hebben we door laten komen wat in onze ogen goed was, of zelfs beter.
    Wat we niet gewend zijn bij onze oude fabriek is dat je niet altijd krijgt wat je ziet. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ging het met de Vette Marja heel goed, maar bijna op het eind kreeg ik een film die me niet beviel, er werd mij verzekerd dat dit niet de goede was.
    De container was erg laat dus uitgebreid testen zat er niet meer in.
    Iedere avond een paar, maar Vette Marja kwamen we niet aan toe.
    Nou die was RUK, meer kan ik er niet over zeggen. Volgend jaar dus weer van de oude fabriek.

    Door de werkwijze van deze fabriek was ik eigenlijk al klaar met ze voor dat de boot aan kwam, maar moet ik nu toch zeggen dat ik ben gaan twijfelen.
    De Ram die is afgekeurd hebben we uiteraard zelf getest, en ik weet de reden van afkeur niet, maar die weet ik ook echt niet. Hij is geweldig.
    Boefje, Tante Sjaan, Grof geschut, Leeuw, Toffe Thijs, De Schoffies, Familie Plezier heb ik zelf gezien en zeer goede reacties op gehad. Vind ze allemaal mooier en de nieuwe producten erg groots.
    De Gooische opscheppers en Wilde Wieven, Straatfeest ben ik door de moeheid niet aan toe gekomen, maar hoorde van familie dat het goed was,
    Jaloers was mooi van de vorige fabriek, maar vind persoonlijk dat de boekketten nu veel groter zijn, maar smaken verschillen, dus ik ben er nog niet uit wat we hier mee gaan doen.

    Maar Woede was echt het klapstuk van de avond, het commentaar dat jullie de boeketten te klein vonden is echt aan gewerkt. Hij is echt veel mooier !!!!!!!

    Dus al met al is het nog niet 100% duidelijk voor ons of we de fabriek volledig een schop gaan geven en met alles terug gaan, of dat we toch een paar producten daar blijven afnemen.
    Deze Vette Marja’s worden niet meer verkocht, die gaan we wel gratis weg geven volgend jaar.
    En de nieuwe gaan we voor een leuke aanbiedingsprijs aanbieden.
    En bij deze onze wel gemeende excuses, maar het was in ieder geval het proberen waard, al was het maar voor de ervaring, want ondanks dat veel heel mooi is uitgevallen, blijft het een zeer vervelende fabriek om mee te werken, die zich niet altijd aan de afspraak houd.


    Voor dit jaar is alles nog een verrassing, maar kan wel zeggen dat zoals het er nu uitziet, waarschijnlijk Binkie, Hoogmoed, Levens genieters, Manon het Kanon en de Hels kabaal gewoon in het assortiment blijven, want we hebben 2 zaken omtrent deze producten weer gewonnen, levensgenieters en hels kabaal, maar voor Binkie loopt er een hoger beroep.
    Ja, het is ook door ons allemaal niet zo makkelijk meer te volgen, maar we gaan door. Maar met inmiddels 3 vrijspraken en 1 veroordeling zijn we op de goede weg.

    Ik kan jullie zeggen het vreet energie, maar ik doe het echt voor het behoud van mooi vuurwerk.
    Net als het afschieten van een 16 inch, die misschien niet door iedereen wordt gewaardeerd, maar het is wel belangrijk om te doen, daarom zijn we druk bezig om dit jaar de 24 inch ( Dit keer uit Spanje ) te schieten.
    Of het mooi wordt geen idee, maar ik ben het zat dat je bijna in Nederland niet durft te zeggen dat je gek op vuurwerk bent, terwijl heel Nederland barst van de vuurwerkliefhebbers.


    Mensen bedankt!

    Gr Evelien

  2. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Klasse Evelien, je bent erg serieus met je vak bezig en durft je tenminste te onderscheiden. Bedankt voor de duidelijke uitleg en eerlijkheid. Hopelijk komen jullie dit jaar met een aantal leuke (vernieuwde) producten in jullie assortiment en blijven de goede producten goed of worden die zelfs nog beter. Ik hoop dat afgelopen jaar een "Stilte voor de Marijn Storm" was (leuke nieuwe naam voor een pot ;) )

    Veel succes in ieder geval en wellicht tot ziens.

    Gr. Rob

    ps. van de tweelingen heb ik enorm genoten ;)
    vuurwerkbieb

  4. #3
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.970
    Thanks
    2.330
    3.389 waarderingen in 1.554 posts

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik kreeg van Evelien onderstaand bericht in mijn mail om te plaatsen op VWC. Evelien leest overigens gewoon mee, dus een reactie zal zij zeker lezen!
    Even mijn reactie.
    Mijn Woede, was woedend lekker.
    Niks aan op te merken, wat een kei gave bak is dat toch.
    Gewoon puur genot, om zo'n cake aan te mogen steken.

    Vette Marja was ook super.
    Maar wat lees ik, gaat ie er uit.
    Dat mag niet!!!!
    Gloeiende echt niet, dat kan ik niet trekken.

    24 inch, o mijn god.
    Mag ik hem aansteken?

    Ga zo door Witte tenten!
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  5. #4
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Wat een bericht! Ik ben echt toaal geen fan van marijn, maar ik hoor zowieso al dat ze een flinke passie en hart voor vuurwerk hebben.
    Ook hoop ik dat de binkie terug komt, heb er afgelopen jaarwisseling enkele gehoord, en ik ben verliefd
    Misschien dit jaar maar wat marijn erbij? wie weet!
    En als ik dan al marijn haal hoop ik dat de hoogmoed er nog is, of gewoon goedgekeurd en dan is het feest!
    Duimen voor Marijn dan maar.

  6. #5
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.294
    Thanks
    14.077
    5.846 waarderingen in 1.887 posts
    mooi bericht Evelien.
    Ik wens jullie veel heel veel sterkte!
    Jullie hebben wel een zwaare tijd achter de rug zeg!
    kijk ik ben niet altijd even fan van jullie spullen, maar het trammelant die jullie achter de rug (en nu nog steeds) hebben gun ik geen een importeur!
    ennuh die 24 inch dat zou wel helemaal een stund zijn!!

    Wel jammer dat je niet zelf persoonlijk reageerd..

    Iig succes mer alles de komende tijd.
    Groets 3xH 1 van de velen liefhebbers uit NL

  7. #6
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.052
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Een heek mooi en eerlijk bericht over de stand van zaken.
    Ik blij het vreemd vinden dat die Chinezen maar aan klungelen soms.
    Je hoort het niet alleen bij Witte tenten, maar volgens mij heeft elke importeur er last van.

    Heel veel succes alvast.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #7
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.976
    Thanks
    1.700
    1.521 waarderingen in 566 posts
    Mooi en duidelijk stukje tekst Evelien. Bedankt voor de uitleg, en ook jullie uiteraard een gelukkig en gezond 2012.

  9. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2011
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ga zo door Witte Tenten! Binkies waren weer super als altijd en dit jaar ook het Brulaapje gehad, was de topper van de straat!, filmpje (sorry dat me pa het gefilmd heeft):
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  10. #9
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Hoi Evelien, ik ben ook geen fan van Marijn maar als ik lees hoe de passie is en de eerlijk en openheid die je geeft heb ik daar respect voor.
    Blijf in je product geloven en blijf er voor vechten, maar twijfelen is killing. Je trapt de fabriek eruit of niet maar half door gaan met het ene product en met het andere bij de andere fabriek moet je niet doen. Als ze je bedonderd hebben moet je afscheid van ze nemen, want dat doen ze dit jaar dan net zo makkelijk weer. Ik zou naar de oude fabriek gaan en hier alles nog eens bespreken, want daar liggen de roots van Marijn en daar heb je je markt (liefhebbers) mee gewonnen.

  11. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Vette Marja was ook super.
    Maar wat lees ik, gaat ie er uit.
    Dat mag niet!!!!
    Gloeiende echt niet, dat kan ik niet trekken.
    Staat er ook helemaal niet... Komend jaar wordt die weer als vanouds en de versie van 2011 die minder schijnt te zijn wordt niet meer verkocht, maar gratis weggegeven o.i.d.

    Verder vond ik Jaloers echt slecht, fluiters waren slecht en dat mooie hummerachtige geluid bij de spinners zonder boeketten was ook verdwenen...

    Naar de nieuwe Woede ben ik dan wel erg benieuwd, aangezien ik de oude al super vond en hem 3 keer op mijn lijstje voor komende jaarwisseling heb staan!!!

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Berichten
    118
    Thanks
    22
    27 waarderingen in 12 posts
    Goed om te lezen! Bedankt Evelien en een gelukkig nieuwjaar voor jullie.

    Ik hoop stiekem nog steeds op een groter broertje van de Hoogmoed (komt voor de Val!). Een 100 schots variant, of wellicht een 36 schots knalcake caliber silver salute maar dan in hoogmoed tempo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Even mijn reactie.
    Vette Marja was ook super.
    Maar wat lees ik, gaat ie er uit.
    Dat mag niet!!!!
    Gloeiende echt niet, dat kan ik niet trekken.
    !
    Nee, die gaat er niet uit. De RUK versie van afgelopen jaar gaat weg, die als een puberale, vroegtijdige zaadlozing z'n lading er lafjes uithoest i.p.v. als een Ron Jeremy de hele kwak 6 meter de lucht in blaast.

  13. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Bedankt Evelien voor je uitleg. Woede was inderdaad super. Maar je stukje over jaloers verbaast me dan wel weer. Wat vorig jaar een retestrak superblok was is nu een doorsnee fanshape blokje met wat matige spinners en slappe boeketjes ( misschien wel groter, maar dat zegt mij totaal niets). Ik hoop volgend jaar bijtijds te weten uit welke fabriek hij komt, want als dat dezelfde fabriek is als dit jaar hoef ik m absoluut niet meer. Eeuwig zonde van het mooiste produkt van Nederland.

  14. #13
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Bedankt Evelien voor je uitleg. Woede was inderdaad super. Maar je stukje over jaloers verbaast me dan wel weer. Wat vorig jaar een retestrak superblok was is nu een doorsnee fanshape blokje met wat matige spinners en slappe boeketjes ( misschien wel groter, maar dat zegt mij totaal niets). Ik hoop volgend jaar bijtijds te weten uit welke fabriek hij komt, want als dat dezelfde fabriek is als dit jaar hoef ik m absoluut niet meer. Eeuwig zonde van het mooiste produkt van Nederland.
    Daarom moeten ze ook gewoon terug naar de oude fabriek.

  15. #14
    VWC-Lid poziloc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    439
    Thanks
    9
    19 waarderingen in 13 posts
    Krijg je er een verrekijker bij als die 24 inch geschoten word?

    p.s. laat voortaan wel het papier zitten wat er omheen hoort.

  16. #15
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poziloc Bekijk bericht
    Krijg je er een verrekijker bij als die 24 inch geschoten word?

    p.s. laat voortaan wel het papier zitten wat er omheen hoort.
    Proef ik hier cynisme?

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •