Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 375 van 473
  1. #361
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Totaal mee oneens. "Een beetje moeite doen" houdt soms in dat je naar de andere kant van Nederland moet afreizen. Niet iedereen heeft die mogelijkheid.

    Er is trouwens een zeker verschil tussen freak-kortingen en normale kortingen.
    Normale kortingen zijn vaak helemaal geen kortingen maar gewoon een fictief hoger bedachte "Van"-prijs, i.c.m. met welke de normale prijs als kortingsprijs wordt neergezet. En dat is dan voor de normale consument een zogenaamde aanbieding.

    De freak-koringen zijn de (echte) kortingen bovenop de nep- kortingen (lees; bovenop de zogeheten normale kortingen).

    We hebben nu verschillende importeurs die hun folders drukken en daarbij vermelden dat dit en dat product een VWC trofee heeft gewonnen voor beste artikel of wat het ook mag zijn in dat en dat jaar.

    Staat er ook bij dat die trofee te danken is aan freaks die op het product hebben gestemd op basis van uitwerking en de prijs die ze eraan hebben uitgegeven? Nou nee.

    Ik noem maar wat als voorbeeld;

    Product ABC, "beste product van 201X in NL!".

    Voor het overgrote deel van de liefhebbers inderdaad het beste product, maar wel voor de freakprijs van 100,- euro. Als diezelfde freaks daar 50,- tot 100,- euro (normale adviesprijs of dealer snelgeldverdienprijs) meer voor hadden moeten neerleggen, was dat product niet tot het beste product van dat jaar uitgekozen of willen jullie beweren van wel?
    Ik wil prima beweren van wel.. Wanneer ik aan het stoken ben, kijk ik echt niet meer naar de prijs. En welke dan het meeste indruk maakt wordt voor mij de winnaar. (ik stem dus altijd op een product wat ik zelf gestookt heb) En wanneer een product echt goed is, wil ik daar ook wel de volle pond voor betalen. MAar dan moet het ook gewoon echt goed zijn!! En ja, wanneer er iets af kan. Ben ik geen dief van mijn portemonnee.

    Dus nee de prijs voor de winnaar maakt mij niet uit.

  2. #362
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Ik vind de keuze lastig. Dit jaar voor het eerst cakeboxen gehad en dat waren stuk voor stuk toppers. Als ik echt moet kiezen ga ik voor Cruel Traction van Wolff.
    Wie zoekt zal vinden

  3. #363
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Cruel traction van Wolff.
    Dit jaar maar is colorful city (pangu) testen, die lijkt me erg gaaf!

  4. #364
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    115 waarderingen in 52 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Totaal mee oneens. "Een beetje moeite doen" houdt soms in dat je naar de andere kant van Nederland moet afreizen. Niet iedereen heeft die mogelijkheid.

    Er is trouwens een zeker verschil tussen freak-kortingen en normale kortingen.
    Normale kortingen zijn vaak helemaal geen kortingen maar gewoon een fictief hoger bedachte "Van"-prijs, i.c.m. met welke de normale prijs als kortingsprijs wordt neergezet. En dat is dan voor de normale consument een zogenaamde aanbieding.

    De freak-koringen zijn de (echte) kortingen bovenop de nep- kortingen (lees; bovenop de zogeheten normale kortingen).

    We hebben nu verschillende importeurs die hun folders drukken en daarbij vermelden dat dit en dat product een VWC trofee heeft gewonnen voor beste artikel of wat het ook mag zijn in dat en dat jaar.

    Staat er ook bij dat die trofee te danken is aan freaks die op het product hebben gestemd op basis van uitwerking en de prijs die ze eraan hebben uitgegeven? Nou nee.

    Ik noem maar wat als voorbeeld;

    Product ABC, "beste product van 201X in NL!".

    Voor het overgrote deel van de liefhebbers inderdaad het beste product, maar wel voor de freakprijs van 100,- euro. Als diezelfde freaks daar 50,- tot 100,- euro (normale adviesprijs of dealer snelgeldverdienprijs) meer voor hadden moeten neerleggen, was dat product niet tot het beste product van dat jaar uitgekozen of willen jullie beweren van wel?
    Natuurlijk zouden we bepaalde producten niet halen als we er de volle mep voor moesten dokken. Maar het is natuurlijk niet zo dat wij als forum een soort beschermende functie hebben tegenover de gewone consument. Die is wijs genoeg om zelf te bepalen welk bedrag ze willen neertellen voor een product. Daarbij gooien we alles op één grote hoop met alle effecten en kalibers door elkaar. Van een Willow Time (25 euro) tot een Zena Triumph (45 euro) en van een Transbomber (75 euro) tot een Atmosphere (225 euro).
    Een argwanende consument die hier even komt buurten, heeft snel door dat het een subjectieve keuze betreft van de freaks op basis van onze beleving in de straat. Daarop zal hij de verkooptruc in de folder wel goed kunnen plaatsen.

  5. #365
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 augustus 2006
    Locatie
    Parkstad
    Berichten
    288
    Thanks
    502
    378 waarderingen in 107 posts
    Voor mij is de winnaar: Event Palm W-105, zeer grote effecten en spreiding. Veruit de mooiste nederlandse waaierbox die ik de afgelopen jaren gezien heb. Ik had ook de Snowstorm en Transbomber, niks of nauwelijks iets van gezien dankzij de mist. Daarom kan ik deze niet beoordelen.

  6. #366
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2016
    Berichten
    94
    Thanks
    7
    42 waarderingen in 16 posts
    Iemand ervaring met de maximum combination van Blue Eagle? Een label die ik helemaal nergens tegen gekomen, maar wat volgens mij wel mooie producten heeft. Iemand ervaring?

  7. #367
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2015
    Berichten
    467
    Thanks
    144
    260 waarderingen in 106 posts
    Weet je wat ik niet snap cougar? Dat als je 1 van je dure boxen afsteekt in de mist en er niet veel van ziet, je de rest ook nog gewoon aansteekt. Dat is toch gewoon zonde?

  8. #368
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
    Weet je wat ik niet snap cougar? Dat als je 1 van je dure boxen afsteekt in de mist en er niet veel van ziet, je de rest ook nog gewoon aansteekt. Dat is toch gewoon zonde?
    Je moet ook maar alles een jaar lang over willen hebben....
    En als je alleen maar 'dure' boxen hebt, ga je dan maar niks afsteken??

  9. #369
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2015
    Berichten
    467
    Thanks
    144
    260 waarderingen in 106 posts
    Nou ik zou het in ieder geval afsteken op een andere dag. Ergens afgelegen..

  10. #370
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.936
    Thanks
    4.689
    6.474 waarderingen in 2.629 posts
    Dat zijn keuzes die je op het moment zelf moet maken en dan denk je lang niet zo als nu. Ik heb zelf ook gewoon tot de laatste cake gestookt in de mist ( gelukkig had ik meer dan de helft al om 18:00 en 20:00 gestookt ). Ik heb geen behoefte om een hele collectie een jaar lang te gaan bewaren.. Een paar losse cakes vind ik niet zo erg, maar een paar cakeboxen heb ik geen zin in. Als het nou aan 1 stuk door regende dan heb je geen keus, maar nu kon je het nog enigzins wel zien hoor.

  11. #371
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2011
    Berichten
    121
    Thanks
    480
    131 waarderingen in 42 posts
    Afgaand op de films de Transbomber.

  12. #372
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    De Transbomber!!

  13. #373
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2012
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hardstylebox Hff - Vwt

  14. #374
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    -Spectacle show 120 [Evolution Fireworks]
    -Spectacle show 100 [Evolution Fireworks]
    -Psycho Box [Vuurwerkmania]
    -Detonation Box [Vuurwerktotaal]
    Eind goed, Knal goed!

  15. #375
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2009
    Berichten
    46
    Thanks
    4
    24 waarderingen in 10 posts
    Transbomber - Rubro
    www.vuurwerkdiscount.nl

Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •